Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenkipeä Karita Mattila, 60, twiittasi vaatimuksensa:

Vierailija
27.05.2021 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008003413.html

"– Mä haluan miehestä sen, mitä odotan: rakastajaa, hellää, huomaavaista ja kyvykästä tosimiestä. Kutsuvat jotkut alfaksi, Mattila kirjoittaa.

Mattilan mukaan häntä eivät kiinnosta miehen tittelit tai asema, vaan hänelle merkitsevät tietyt ominaisuudet luonteessa ja ulkonäössä.

– Kaipaan keskustelukumppania, joka myös kuuntelee. Partneria. Vuorovaikutusta. Vahvaa, sopusuhtaista fysiikkaa. Helliviä käsivarsia, jotka taipuvat syliin".

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta, ei siinä mitään.

Miksi tuollainen mies huolisi hänet?

Vierailija
82/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisikö kukaan yhtään sopivaa miestä? Minuakin alkoi kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore leskimies Panu Rajalahan joskus ollessaan Katri-Helenan kanssa naimisissa kuolasi blogissaan Karita Mattilaa. Mutta Panulla alkaa jo ikää olla niin, että ei tuo fyysinen puoli ehkä ole Karitalle riittävä.

Vierailija
84/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on Karita Mattila, joten miehet kyllä kirjoittavat hänelle! Kaunis,kuuluisa, kokenut, kansainvälinen.

Vierailija
85/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av palstan pikkusieluiset mollaamassa Karitaa miehenkipeäksi. Eikös sitä sitten ole kaikki jotka ovat deittipalveluissa. Ihmeellistä morkkaamista.

Karita tulee hukkumana kirjeisiin!

Totta kai hän  ottaa nuorimman ja kuumimman sitten.

60 v ei ole nykyään vanha.

Vierailija
86/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ollut se joka vetäisi herneet nenään positiivisesta kommentista kuvaan instagrammissa ja haukkui heti miehet sioiksi?

Juuri niin. Postasi uimapukukuvan ja joku kommentoi että "saucy", mikä tarkoittaa "

sexually suggestive in a light-hearted and humorous way." Ja Kattila pimahti täysin.

Ei osaa englantia. Ilmankos hakee seuraa suomeksi. Tuo saucy-pimahdus oli kyllä melko huvittava. Itsekin voisin kutsua omia kuviani vitsilläni saucyksi, ei se mitään tarkoita.

Osaa kyllä erinomaisesti englantia. Asunut suuren osan elämästään ulkomailla. Ja erityisesti esiintynyt Yhdysvalloissa oopperoissa.

Osaa myös italiaa. Sillä useat oopperat lauletaan italian kielellä.

Vierailija
87/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ollut se joka vetäisi herneet nenään positiivisesta kommentista kuvaan instagrammissa ja haukkui heti miehet sioiksi?

Juuri niin. Postasi uimapukukuvan ja joku kommentoi että "saucy", mikä tarkoittaa "

sexually suggestive in a light-hearted and humorous way." Ja Kattila pimahti täysin.

Ei osaa englantia. Ilmankos hakee seuraa suomeksi. Tuo saucy-pimahdus oli kyllä melko huvittava. Itsekin voisin kutsua omia kuviani vitsilläni saucyksi, ei se mitään tarkoita.

Osaa kyllä erinomaisesti englantia. Asunut suuren osan elämästään ulkomailla. Ja erityisesti esiintynyt Yhdysvalloissa oopperoissa.

Osaa myös italiaa. Sillä useat oopperat lauletaan italian kielellä.

Kumpi on pahempi: ei tajua mitä 'saucy' tarkoittaa ja reagoi tarkistamatta asiaa vai tajuaa ja vetää herneen nenäänsä? Henk.koht. kumpikin vaihtoehto on mielestäni huono.

Vierailija
88/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Matti Vanhanen, onko vapaana?

Vierailija
89/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalainen voi mollata näin suomalaista tähteä. Ulkomailla häntä arvostetaan.

Vierailija
90/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munankipeä.

Ihan uteliaisuudesta kysyn: miksi nimität miestä, joka vielä 60-vuoden korkeassa iässä kehtaa toivoa läheisyyttä ja fyysistä kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Vierailija
91/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalainen voi mollata näin suomalaista tähteä. Ulkomailla häntä arvostetaan.

Kuka täällä nyt on ketään mollannut? Itse laittoi vaatimuslistan twitteriin, kai siitä silloin saa keskustella. Jos olisi kertonut listansa vain hänestä kiinnostuneille, niin eipä se muille silloin kuuluisi. Varmaan hyvä laulaja, vaikka itse en sitä kiljumista jaksa kuunnella.

Vierailija
92/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedu.

Vierailija
93/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka täällä nyt on ketään mollannut? Itse laittoi vaatimuslistan twitteriin, kai siitä silloin saa keskustella. Jos olisi kertonut listansa vain hänestä kiinnostuneille, niin eipä se muille silloin kuuluisi. Varmaan hyvä laulaja, vaikka itse en sitä kiljumista jaksa kuunnella.

Kiljumista? No ehkä teillä siellä Mikkelin torilla ei arvosteta oopperaa. Ja kyllä häntä on mollattu jo otsikkoa myöten, miehenkipeä on mollaamista. Samoin suurin osa ketjun kommenteista on tyyliin hah haa mitä se vanha nainen luulee.

Jos olisin mies noin 50 v kirjoittaisin hänelle.

Vierailija
94/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se tosiaan jo aika vakiintua ja hankkia perhettäkin. Saattaa vielä toivoa lapsiakin. Nykyään voi keinohedelmöittää vaikka muumion.

Vierailija
95/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin on myöhäiseksi miehen etsinnän jättänyt ...

hänhän on ollut vuosikausia miehen  kanssa ja ero tuli. oisko ollut sinkkuna pari kolme vuotta. Koti on Floridassa mutta korona. Tuskin huolii tyhjätaskua vaikka noi vaatimukset täyttäisi,. 

Vierailija
96/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiljumista? No ehkä teillä siellä Mikkelin torilla ei arvosteta oopperaa. Ja kyllä häntä on mollattu jo otsikkoa myöten, miehenkipeä on mollaamista. Samoin suurin osa ketjun kommenteista on tyyliin hah haa mitä se vanha nainen luulee.

Ja sinun mielestä 60-vuotias ei ole vanha etsimään miestä? Itse olen huomattavasti nuorempi, enkä kyllä enää alkaisi miestä jahdata jos sinkuksi päätyisin.

Vierailija
97/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset on noin tylyjä, itse ainakin toivon hänelle hyvää onnea ja oli rohkeasti tehty. Olen varma, että on paljon ottajia.

Vierailija
98/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI JAI JA VOI VOI 🤕🤒😷😱

Vierailija
99/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin mies, niin juoksisin kyllä Karitaa karkuun. Onneksi en ole, miehet ovat varmaan rohkeampia ja jaksaisivat paremmin kuunnellä kälätystä ja voin ihan kuvitella minkälainen karsea kiukunauru tuolla on. Onnea vaan yritykseen, onneksi miehet ovat usein optimisteja.

hyvä itsetunto täytyy olla miehellä joka Karitan kelkkaan lähtee. 

Vierailija
100/162 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun mielestä 60-vuotias ei ole vanha etsimään miestä? Itse olen huomattavasti nuorempi, enkä kyllä enää alkaisi miestä jahdata jos sinkuksi päätyisin.

Ei ole 60-vuotias liian vanha toivomaan hyvää parisuhdetta. Se vain, että tuo ikäisissä miehissä on hyvin vähän vapaita miehiä, jotka osaavat keskustella mielenkiintoisesti, jotka ovat ilo silmälle ja joilla ei ole ongelmia petipuuhissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan