Miehenkipeä Karita Mattila, 60, twiittasi vaatimuksensa:
https://www.is.fi/viihde/art-2000008003413.html
"– Mä haluan miehestä sen, mitä odotan: rakastajaa, hellää, huomaavaista ja kyvykästä tosimiestä. Kutsuvat jotkut alfaksi, Mattila kirjoittaa.
Mattilan mukaan häntä eivät kiinnosta miehen tittelit tai asema, vaan hänelle merkitsevät tietyt ominaisuudet luonteessa ja ulkonäössä.
– Kaipaan keskustelukumppania, joka myös kuuntelee. Partneria. Vuorovaikutusta. Vahvaa, sopusuhtaista fysiikkaa. Helliviä käsivarsia, jotka taipuvat syliin".
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi nainen minun makuuni. Pidän vahvaluonteisista alfanaaraista.
Kerro omia saavutuksiasi?
Olisinpa mies, niin koettaisin oitis onneani.
T. Karitaa ihaileva bi-nainen
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Ainut myönnytys tuossa miehen epätäydellisyydelle on ettei titteli ole tärkeä. Mutta näinköhän Mattilan diiva harkitsisi ketään pitkäaikaistyötöntä jorea jokioisista?
Minun tulkintani mukaan hän ei antanut edes sellaista myönnytystä. Julkaisussaan lukee: "... hellää, kyvykästä tosimiestä. Jotkut kutsuvat alfaksi. Mua ei nää nimitykset kiinnosta." Tulkitsin itse tuon niin, että häntä ei kiinnosta kutsutaanko miestä alfaksi vai miksi. Artikkelin kirjoittaja oli tulkinnut sen niin, että ei kiinnosta miehen asema tai titteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro omia saavutuksiasi?
Tämä on väärä foorumi sellaiseen. Privana voin kertoa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ollut se joka vetäisi herneet nenään positiivisesta kommentista kuvaan instagrammissa ja haukkui heti miehet sioiksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ollut se joka vetäisi herneet nenään positiivisesta kommentista kuvaan instagrammissa ja haukkui heti miehet sioiksi?
Juuri niin. Postasi uimapukukuvan ja joku kommentoi että "saucy", mikä tarkoittaa "
sexually suggestive in a light-hearted and humorous way." Ja Kattila pimahti täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies haluaa vanhaa naista.
Vanhoja miehiäkin löytyy..
Kuosissaan oleva vanha mies saa aina nuoren naisen itselleen. Get over it……
Ei saa, jos ei löydy pinkkaa!! Nuoria ja komeita miehiä pilvin pimein, joten miks kukaan haluais vanhan miehen?
N 27v
Mistä tuo "Häntä eivät kiinnosta miehen asema tai titteli" on tuohon juttuun repäisty? Eihän hän mainitse mitään sellaista päivityksessään?
Aissaaatana se uimapukukuva on kuuma! Seksikäs, haastava ja vahva nainen. Mieluusti haluaisin hänet. 😍❤
Vierailija kirjoitti:
"Mattila vaatii virheetöntä alphan fysiikkaa."
Toyboy haussa?
Mitenkähän nuo Madonnat ja muut Beckinsalet löytää omansa? Tuskin twitteristä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Postasi uimapukukuvan ja joku kommentoi että "saucy", mikä tarkoittaa "
sexually suggestive in a light-hearted and humorous way." Ja Kattila pimahti täysin.
Ei osaa englantia. Ilmankos hakee seuraa suomeksi. Tuo saucy-pimahdus oli kyllä melko huvittava. Itsekin voisin kutsua omia kuviani vitsilläni saucyksi, ei se mitään tarkoita.
Jos olisin mies, niin juoksisin kyllä Karitaa karkuun. Onneksi en ole, miehet ovat varmaan rohkeampia ja jaksaisivat paremmin kuunnellä kälätystä ja voin ihan kuvitella minkälainen karsea kiukunauru tuolla on. Onnea vaan yritykseen, onneksi miehet ovat usein optimisteja.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainenko on alfanaaras?
Vierailija kirjoitti:
Kovin on myöhäiseksi miehen etsinnän jättänyt ...
Miten niin? Hänhän on ollut yli 30 vuotta naimisissa ja eronnut tästä liitosta pari vuotta sitten. Minusta kaksi vuotta on ihan normaali aika olla sinkkuna noin pitkän parisuhteen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies haluaa vanhaa naista.
Vanhoja miehiäkin löytyy..
Kuosissaan oleva vanha mies saa aina nuoren naisen itselleen. Get over it……
Ei saa, jos ei löydy pinkkaa!! Nuoria ja komeita miehiä pilvin pimein, joten miks kukaan haluais vanhan miehen?
N 27v
Vanhemmat ovat usein vain parempia luonnoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Monikohan Karitan ikäinen mies on "kyvykäs tosimies"? Ja mitähän hän sillä tarkoittaa? Riittääkö kerran kuussa?
Kuulostaa itseluottamukselta ja osaamiselta erilaisissa tilanteissa joita elämässä tulee vastaan. Ei ole kivireki tai aikaansaamaton sohvaperuna vaan tekee ne asiat mitkä kuuluu tehdä. Mattilalla varmasti on itsellään uransa myötä paljon itseluottamusta ja kurinalaisuutta ja on tottunut tekemään paljon töitä. On hankala katsella vätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfoja on menenlaisia, mutta kyllä: hän on pesunkestävä alfa itse. Hän on yksi tunnetuimmista suomalaisista oopperalaulajista, jolla on komea cv. Kroppa on todella sexyssä kuosissa 60-vuotiaaksi. Hän on alfanaaraiden parhaimmistoa jopa.
Heh, jos joku mies etsis vastaavalla kuvailuilla "tosinaista", niin sehän tyrmättäis het!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfoja on menenlaisia, mutta kyllä: hän on pesunkestävä alfa itse. Hän on yksi tunnetuimmista suomalaisista oopperalaulajista, jolla on komea cv. Kroppa on todella sexyssä kuosissa 60-vuotiaaksi. Hän on alfanaaraiden parhaimmistoa jopa.
Itse ajattelisin, että alfanaaras olisi sellainen, jonka seuraan haluaisi hakeutua. Jos tunnettuus ja normaalipaino tekevät alfanaaraan, se ei sitten paljon vaadi. Minusta jopa Paula Koivuniemi näistä Suomen tunnetuista laulajista olisi paljon mukavamman oloinen. Jotenkin hillitympi ja vähemmän tyrkky. Katri-Helenakin vaikuttaa älyköltä Karitan twiittauksiin verrattuna.