Miehenkipeä Karita Mattila, 60, twiittasi vaatimuksensa:
https://www.is.fi/viihde/art-2000008003413.html
"– Mä haluan miehestä sen, mitä odotan: rakastajaa, hellää, huomaavaista ja kyvykästä tosimiestä. Kutsuvat jotkut alfaksi, Mattila kirjoittaa.
Mattilan mukaan häntä eivät kiinnosta miehen tittelit tai asema, vaan hänelle merkitsevät tietyt ominaisuudet luonteessa ja ulkonäössä.
– Kaipaan keskustelukumppania, joka myös kuuntelee. Partneria. Vuorovaikutusta. Vahvaa, sopusuhtaista fysiikkaa. Helliviä käsivarsia, jotka taipuvat syliin".
Kommentit (162)
Toisaalta näin käy kun diivaan ottaa yhteyttä, päätyy lehtien palstalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hän on vasta 60 v. Suomeksi - MUMMO.
Onko hänellä monta lastenlasta? En ole yhtään seurannut.
Lapseton nainen.
Mitä enemmän googlettaa, sitä enemmän alkaa muodostua hankalasta ihmisestä. Pysykää miehet kaukana, ottakaa se mukava naapurin Pirkko mielummin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi nainen minun makuuni. Pidän vahvaluonteisista alfanaaraista.
Tuollainenko on alfanaaras?
Alfoja on menenlaisia, mutta kyllä: hän on pesunkestävä alfa itse. Hän on yksi tunnetuimmista suomalaisista oopperalaulajista, jolla on komea cv. Kroppa on todella sexyssä kuosissa 60-vuotiaaksi. Hän on alfanaaraiden parhaimmistoa jopa.
Itse ajattelisin, että alfanaaras olisi sellainen, jonka seuraan haluaisi hakeutua. Jos tunnettuus ja normaalipaino tekevät alfanaaraan, se ei sitten paljon vaadi. Minusta jopa Paula Koivuniemi näistä Suomen tunnetuista laulajista olisi paljon mukavamman oloinen. Jotenkin hillitympi ja vähemmän tyrkky. Katri-Helenakin vaikuttaa älyköltä Karitan twiittauksiin verrattuna.
Ehkä Karitankin kannattaisi vaan palkata uusi, nuori ja komea manageri.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta näin käy kun diivaan ottaa yhteyttä, päätyy lehtien palstalle
Niin. Aika pahat harhat on päällä jos ei kestä sitä, että itseään puolta nuorempi mies toteaa, että Karita on 'vanhempi nainen'. Hohhoijaa. Aika tarkkana saisi olla puheissaan tämä uusi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hän on vasta 60 v. Suomeksi - MUMMO.
Lapseton nainen.
Ilmankos. Pitää itseään varmaan nuorena ja hehkeänä vaikka kello kertoo toisin. :) Jos olisi pari aikuista lasta kertomassa mammalle, että pistä jo korkki kiinni ja katso peiliin, ei tarvitsisi koko ajan iltapäivälehdissä närkästyä.
Pavarotti lankesi henkilökohtaisen naisassistenttinsa lumoihin. Joten ei hassumpi ajatus omasta sihteeripojusta...
Vierailija kirjoitti:
Pavarotti lankesi henkilökohtaisen naisassistenttinsa lumoihin. Joten ei hassumpi ajatus omasta sihteeripojusta...
Eikös Katri-Helenakin ole jo vuosia ollut oman nuoren managerinsa hoidossa? Eli Karitan pitää alkaa hakea PA:ta.
Tietääkö kukaan Karitan vaatimukset täyttävää noin 60-vuotiasta miestä, joka olisi vapaana ? Luulen, että harvassa ovat.
Itse tiedän pari varattua, mutta että tuollainen helmi olisi 60-vuotiaana vapaana, en taida tietää. Tai ehkä Jorma Uotinen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi nainen minun makuuni. Pidän vahvaluonteisista alfanaaraista.
Tuollainenko on alfanaaras?
Alfoja on menenlaisia, mutta kyllä: hän on pesunkestävä alfa itse. Hän on yksi tunnetuimmista suomalaisista oopperalaulajista, jolla on komea cv. Kroppa on todella sexyssä kuosissa 60-vuotiaaksi. Hän on alfanaaraiden parhaimmistoa jopa.
Itse ajattelisin, että alfanaaras olisi sellainen, jonka seuraan haluaisi hakeutua. Jos tunnettuus ja normaalipaino tekevät alfanaaraan, se ei sitten paljon vaadi. Minusta jopa Paula Koivuniemi näistä Suomen tunnetuista laulajista olisi paljon mukavamman oloinen. Jotenkin hillitympi ja vähemmän tyrkky. Katri-Helenakin vaikuttaa älyköltä Karitan twiittauksiin verrattuna.
Paula Koivuniemi ja Katri-Helena ovat 15 vuotta Karitaa vanhempia. Ehkä ovat vähän paremminsäilyneitä, mutta eipä nuo vanhemmat tädit lehdessä miestä etsi, vaikka ainakin Paula Koivuniemi on ilmeisesti ollut sinkku jo pitempään.
Jos joku mies haluaa 60 v. naista, niin täytyy sen miehen olla ihan oikeasti perverssi.
Voisin kuvitella että jos itse 60 v. naiseen sekoaisin, niin kullini pelästyisi ja seisoisi loppuikäni peloissaan sisäänpäin.
Olen 56-vuotias sinkkunainen, ja jos seuraa aktiivisesti hakisin, niin kirjoittaisin kyllä melkoisen listan toivotuista ominaisuuksista. Moni ikäluokkani mies tuntuu hakevan lähinnä kodinhoitajaa, eikä tasaveroista kumppania, ja tämän ikäisenä en halua tuhlata loppuvuosiani epätyydyttävään suhteeseen. Mieluummin siis yksin kuin huonossa suhteessa.
Positiivista on se, tuossa haussa, ettei ole määritellyt miehen muita ominaisuuksia mitä yleensä mammat vaativat. Eli pitää olla pitkä, tumma/ vaalea, lihaksikas jne.
Vaikuttaa siltä, persoona on tärkein kuten pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies haluaa vanhaa naista.
Saman ikäinen mies ja vanhempi.
Mitkään sänkyjutut eivät enää ole ykkösjuttuja, vaan kriteereinä on hyvä kumppanuus, kaveri, toisesta välittäminen, läheisyys, lämpö ja yhdessäoleminen.
Tuon ikäiset löytävät vielä usein kumppanin itselleen, leskiäkin on paljon, jotka etsivät kumppania vanhuudenpäiviin, keskustelukumppania yksinäisiin vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Toi akka aina kirjoittelee viini päissään mitä sattuu. Ei sitä kannata tosissaan ottaa.
Mikäs se kommentoija itse on?
Onko sulla samat saavutukset takana kuin Karita Mattilalla.
Karita Mattila on maailmankuulu ja arvostettu sopraano. Esiintynyt ympäri maailmaa suurilla oopperalavoilla.
Että eipä hullumpi akka, kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Ainut myönnytys tuossa miehen epätäydellisyydelle on ettei titteli ole tärkeä. Mutta näinköhän Mattilan diiva harkitsisi ketään pitkäaikaistyötöntä jorea jokioisista?
Entä jos Jore on se kylänsä alfa ja sillä on iso muna?
Vierailija kirjoitti:
Positiivista on se, tuossa haussa, ettei ole määritellyt miehen muita ominaisuuksia mitä yleensä mammat vaativat. Eli pitää olla pitkä, tumma/ vaalea, lihaksikas jne.
Vaikuttaa siltä, persoona on tärkein kuten pitää olla.
Komppaan. Ei sivistyneet teekään tai katso etunenässä ulkonäköä vaan kumppanissa painavat muut seikat ja tekijät.
Ettemme unohtaisi vanhaa totuutta :
Pojat jää aina pojiksi - mutta tytöistä tulee vanhoja mummoja.