9v tyttäreni tykkää mekoista mutta koulussa kuulemma nauretaan jos hänellä on mekko!
Tilasin tytölle nyt HenkkaMaukalta Pipsa Possu mekon ja sanoin että pääsee käyttämään sitä, kun koulu loppuu kesälomaksi. Mikä ihmeen mekkofobia koulun aloittaviin tyttöihin iskee? :O Surullista
Kommentit (51)
Tämä ei liity mekkoihin mutta aiheeseen. Itse käytin 80-luvulla vielä 10-vuotiaana koulussa my little pony paitaa eikä kukaan nauranut. Miksi lapset ei saisi tykätä lasten jutuista vähän pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei liity mekkoihin mutta aiheeseen. Itse käytin 80-luvulla vielä 10-vuotiaana koulussa my little pony paitaa eikä kukaan nauranut. Miksi lapset ei saisi tykätä lasten jutuista vähän pidempään.
Saa, mutta ei siltikään kaikki tykkää. Jotkut 16v. käyttää muumejakin yms.
Monet ton ikäiset katsoo vaan tubettajia ja pukeutuu sen mukaan.
Ottavatko suomalaiset nauramisen liian vakavasti?
Mä kysyin miksi 9v. ei katso enää Pipsa possua. Sanoi, että ei ole enää 4v. Ei kukaan jaksa katso Pipsa possua!
Vierailija kirjoitti:
Ikäväähän tuo on, tosin eikö Pipsa Possu ole jo vähän lapsellinen. Meidän 3v on sitä mieltä että on vauvoille. Ostakaan vaikka Pipsapossu yökkäriä tms tai se mekko kotimekoksi. Kouluun vähän isommille tarkoitettu mekko. Ei nyt ole lapsenkaan etu että laitetaan kouluun kiusattavaksi (vaikkei kiusaaminen ole ok).
Eikö 9-vuotias ole mielestäsi enää lapsi, herranjestas. Jos 9-vuotias haluaa Pipsa Possu mekon, eikö se kerro siitä, että hän nimenomaan on lapsi ja pitää siitä hahmosta. Kuka menee sanomaan 9-vuotiaalle, että et voi pitää Pipsa Possusta kun se on niin lapsellinen kuosi. Kuka ?
Koko H&M verkkokaupassa ei ole yhtäkään Pipsa Possu -mekkoa joka mahtuisi yhdeksänvuotiaalle. Että se siitä surkeasta provosta.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminen ja nauraminen on toki ikävää, mutta 9 v ja Pipsa Possu? Onko tässä nyt kysymys ihan oikeasti vain mekosta.
Ja "koulun aloittava".. 9 v. on tokalla tai kolmannella.
Tytttöhän voisi pukea housuhameen niin olisi hyvä kompromissi...
jos tuli väärä liike vahingossa? Esim.Kapp Ahl myy pipsa possu mekkoja
Jep, koulu pilaa lapsemme.