Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ystävää vaivaa? Laittoi nukkuessani selkääni rasvaa, vaikka tiesin että saan siitä allergiaa

Vierailija
27.05.2021 |

Olen allerginen aloe vera- rasvalle ja lapsuuden ystäväni on tästä hyvin tietoinen. Heräsin kamalaan kutinaan ja kirvelyyn. Kysyin suoraan ja vastaus oli, mä vaan testasin oliko se koko allergia teeskentelyä. Kerran myös yöllä heräsin siihen kun hän seisoi sängyn vieressä ja sanoi, mähän voisin periaatteessa tehdä sulle nyt ihan mitä vaan. Hän on noin 50 kiloa minua painavampi ja 30cm pidempi, joten tämä olisi ollut täysin mahdollista. Ei kuitenkaan tehnyt mitään, vaikka näin kyllä että oli sei sokki päällä.

Olemme siis n. 6-vuotiaasta saakka olleet ystäviä ja yökyläilleet puolin ja toisin. Molemmat sinkkuja joten tämä ei ole ollut ongelma. Koskaan meillä ei ole ollut mitään romanttisia tunteita tai ainakaan minulla. Jos hänellä on, ei ole puhunut niistä mitään tai näyttänyt mitenkään. Olemme nyt parikymppisiä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten välinen ystävyys on upeaa.

Naisilla on harvemmin seisokki?

nännit nöpöttää

Vierailija
22/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan vihollisia, jos "ystävä" on tuollainen?

Mieti nyt aivan tosissasi, miksi sinä olet vapaaehtoisesti (?) tuon ihmisen kiusattavana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ystävä psykopaatin kanssa? Aika jännä juttu.

Vierailija
24/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat omituisia.

Ystävyytenne on jotenkin kieroutunutta.

Eikä pelkästää rasvaamisen osalta.

Vierailija
25/25 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt moro ja näkemiin välittömästi.