Mikä ystävää vaivaa? Laittoi nukkuessani selkääni rasvaa, vaikka tiesin että saan siitä allergiaa
Olen allerginen aloe vera- rasvalle ja lapsuuden ystäväni on tästä hyvin tietoinen. Heräsin kamalaan kutinaan ja kirvelyyn. Kysyin suoraan ja vastaus oli, mä vaan testasin oliko se koko allergia teeskentelyä. Kerran myös yöllä heräsin siihen kun hän seisoi sängyn vieressä ja sanoi, mähän voisin periaatteessa tehdä sulle nyt ihan mitä vaan. Hän on noin 50 kiloa minua painavampi ja 30cm pidempi, joten tämä olisi ollut täysin mahdollista. Ei kuitenkaan tehnyt mitään, vaikka näin kyllä että oli sei sokki päällä.
Olemme siis n. 6-vuotiaasta saakka olleet ystäviä ja yökyläilleet puolin ja toisin. Molemmat sinkkuja joten tämä ei ole ollut ongelma. Koskaan meillä ei ole ollut mitään romanttisia tunteita tai ainakaan minulla. Jos hänellä on, ei ole puhunut niistä mitään tai näyttänyt mitenkään. Olemme nyt parikymppisiä.
Kommentit (25)
Mihin tarvitaan vihollisia, jos "ystävä" on tuollainen?
Mieti nyt aivan tosissasi, miksi sinä olet vapaaehtoisesti (?) tuon ihmisen kiusattavana?
Olet ystävä psykopaatin kanssa? Aika jännä juttu.
Olette molemmat omituisia.
Ystävyytenne on jotenkin kieroutunutta.
Eikä pelkästää rasvaamisen osalta.
Nyt moro ja näkemiin välittömästi.
nännit nöpöttää