Mikä ystävää vaivaa? Laittoi nukkuessani selkääni rasvaa, vaikka tiesin että saan siitä allergiaa
Olen allerginen aloe vera- rasvalle ja lapsuuden ystäväni on tästä hyvin tietoinen. Heräsin kamalaan kutinaan ja kirvelyyn. Kysyin suoraan ja vastaus oli, mä vaan testasin oliko se koko allergia teeskentelyä. Kerran myös yöllä heräsin siihen kun hän seisoi sängyn vieressä ja sanoi, mähän voisin periaatteessa tehdä sulle nyt ihan mitä vaan. Hän on noin 50 kiloa minua painavampi ja 30cm pidempi, joten tämä olisi ollut täysin mahdollista. Ei kuitenkaan tehnyt mitään, vaikka näin kyllä että oli sei sokki päällä.
Olemme siis n. 6-vuotiaasta saakka olleet ystäviä ja yökyläilleet puolin ja toisin. Molemmat sinkkuja joten tämä ei ole ollut ongelma. Koskaan meillä ei ole ollut mitään romanttisia tunteita tai ainakaan minulla. Jos hänellä on, ei ole puhunut niistä mitään tai näyttänyt mitenkään. Olemme nyt parikymppisiä.
Kommentit (25)
Ehkä hän siis ystäväsi ei tiennyt.
Mitä ihmettä mä just luin? Omituinen ystävyyssuhde 🙄
Minä joko lopettaisin ystävyyden tuohon tai vähintään huolehtisin etten koskaan nuku samassa asunnossa kuin tuo tyyppi... kuulostaa siltä että tuolla tyypillä saattaa olla jotain ihme fantasioita tehdä sinulle asioita kun nukut...
Naisten välinen ystävyys on upeaa.
Kannattaisi ehkä kysyä siltä kaverilta ennemmin kuin täällä palstalla..
Vierailija kirjoitti:
Naisten välinen ystävyys on upeaa.
Naisilla on harvemmin seisokki?
Olipa omituinen tarina. Sä voisit keksiä tähän jatkoa.
Se esittää ystävää, jotta pääsee lähelle. Ei hyvin pääty, jos edes sanoo että voisin tehdä mitä vaan.
naiset voi laittaa rasvaakin toisilleen tuntematta mitään outouksia tai vastenmielistä.
Ai taasko? Tämä aloitus on ollut täällä ennennkin.
No ei kyllä luottaisi tähän ystävään. En jäisi kahdestaan hänen kanssaan mihinkään. Jos en itse saisi ystävyydestä mitään, niin jopa katkaisin välit tai ainakin pitäisin etäisyyttä ja pikkuhiljaa siirtyisin pois ystävyydestä.
mielenkiintoinen novellin/romaanin alku, tuota kun työstät, niin hyvä tulee.
Lyhyydestään kärsivän naisen fantasia itseään 30cm pidemmän naisen touhuista vai jonkun miesluuserin fantasia naisista isolla kokoerolla. Aika fifty-sixty, mutta joka tapauksessa ap: lla viheltää pääkopassa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyydestään kärsivän naisen fantasia itseään 30cm pidemmän naisen touhuista vai jonkun miesluuserin fantasia naisista isolla kokoerolla. Aika fifty-sixty, mutta joka tapauksessa ap: lla viheltää pääkopassa.
Lue aloituksesta kohta: sei sok ki
Suosittelen lopettamaan yöpymisen hänen kanssaan ja tapaamaan vain julkisilla paikoilla mikäli haluat häntä vielä tavata. Ties mitä seuraavaksi testaa. Vaikuttaa hieman vaaralliselta ihmiseltä.
Pohtisin nyt kyllä kovasti mitä tässä suhteessa on että kannattaa pitää ystävänä. Kuulostaa hyvin huolestuttavalta ja kokisin itse oloni varsin epämukavaksi hänen seurassaan.
Ystävä?