Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin SÄÄLITTÄÄ ihmiset jotka edelleen äänestävät joitain DEMAREITA vuonna 2021

Vierailija
26.05.2021 |

Voi hyvä luoja sentään.
HUOH

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko Kristallipuolue sitten relevantimpi vuonna 2021?

Mitkä niiden viisi tärkeintä ajettavaa asiaa on?

En tiedä. Iloa, rakkautta, luontaishoitoja, chakroja ja rahajärjestelmän romuttaminen? Jotain sellaista scheissea.

Vierailija
22/54 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups kirjoitti:

En ehkä itse ottaisi vastaan äänestysvinkkejä Vauva.fi-palstalla trollaavalta ES-Jonnelta. Just sayin’.

Taidanpa äänestää demareita.

Niin ja myös juntit äänestävät SDP:tä niinkuin sinäkin. Kannattaa juntti vähän perehtyä asioihin ja siihen esimerkiksi millainen feikki pääministeri meillä on tällä hetkellä. Ei ymmärrä talouspoliitikasta mitään, ei yhtikäs mitään.

Nainen50

Onneksi sinun viestisi henki syvää sivistyneisyyttä eikä ollut lainkaan juntti ❤️.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit on mummojen ja pappojen puolue. 

Vierailija
24/54 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju ratkaisi- äänestän juuri päinvastoin kuin mitä ap-kitisee

Vierailija
25/54 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarit on mummojen ja pappojen puolue. 

Mummut ja Papat ymmärtävät ettei EU:sta kannata erota. Silloin joutuu riippuvaiseksi Venäjästä.

Vierailija
26/54 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kiitos säälistä.

Vierailija
27/54 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut haluavat diktatuuria 1930-1940-luvun Saksan ja Italian malliin. Päättäminen asioista olisi sillin helppoa, kun voisi vedota lakeihin, jotka ainoastaan itse on määrännyt eikä oppositiosta tarvitsisi välittäää. He voisivat muuttaa itärajan taakse,jossa politiikka on edelleen samanlaista! Persuilla on mm.kulttuuripolitiikassa paljon yhtymäkohtia alussa mainitsemiini maihin: taiteen pitäisi olla kaupallista ja tietyntyyppistä, jotta saisi valtion tukea. H..ler hyökkäsi taiteilijoiden kimppuun voimakkaasti ja puhui roskataiteesta.

Vierailija
28/54 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei säälitä.

Meillä on vapaat vaalit, jokainen saa äänestää juuri ehdokasta ja puoluetta, mitä haluaa.

Minuakaan ei säälitä vaan olen vihainen että ihmiset tieten tahtoen antavat äänensä puolueille, jotka mieluummin lappavat VELKArahaa muualle kuin omien kansalaisten hyvinvointiin. Kyllä, se on meiltä pois!

Sinänsä kunnallisvaalit on henkilövaalit että jos henkilö edustaa oikeita ajatuksia niin puolueella ei ole väliä. Eduskuntavaalit on puoluevaalit.

Vierailija
29/54 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmiset jotka äänestävät väkivaltarikollisia kunnanvaltuustoihin.

Vierailija
30/54 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei säälitä.

Meillä on vapaat vaalit, jokainen saa äänestää juuri ehdokasta ja puoluetta, mitä haluaa.

Minuakaan ei säälitä vaan olen vihainen että ihmiset tieten tahtoen antavat äänensä puolueille, jotka mieluummin lappavat VELKArahaa muualle kuin omien kansalaisten hyvinvointiin. Kyllä, se on meiltä pois!

Sinänsä kunnallisvaalit on henkilövaalit että jos henkilö edustaa oikeita ajatuksia niin puolueella ei ole väliä. Eduskuntavaalit on puoluevaalit.

Sitä velkarahaa ei lapeta vain pois meiltä vaan se on yhteiseen kassaan josta jokainen myös saa. Elvytyspaketti. Tarkista faktat ennen kun jaat disinformaatiota tai vääristelet asioita.

Vierailija
31/54 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole parempaakaan vaihtoehtoa.

Jätän äänestämättä ennemmin kuin annan Sannalle yhtään ääntä.

Nykyisen politiikan vastainen, mutta käyttämättä jätetty ääni, on ääni nykyiselle politiikalle.

Vierailija
32/54 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt demareita. Toisaalta en äänestänyt ketään muutakaan.

Olikohan ensimmäiset kunnallisvaalit, jotka jäivät väliin sitten äänioikeuden saamisen jälkeen?

Vierailija
33/54 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni säälittää ihmiset, jotka pitävät kuluvaa vuotta jonkinlaisena virstanpylväänä, joka määrittelee onko jonkin asian tekeminen tai tekemättä jättäminen järkevää.

Ei se vuosiluku perustele yhtään mitään.

Vierailija
34/54 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju ratkaisi- äänestän juuri päinvastoin kuin mitä ap-kitisee

Näin yksinkertaista porukkaa juuri demareiden äänestäjissä on.

Vierailija
35/54 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka meni läpi?

Vierailija
36/54 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää ihmiset jotka kuvittelee, että PS ajaisi jotenkin tavallisen suomalaisen etuja :D Tirsk

Vierailija
37/54 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Siksi äänestänkin vasemmistoa.

Vierailija
38/54 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP on seniilien puolue. Kaikki seniilit äänestää, kohtahan ne jo kupsahtaa, sitten ei ole enää äänestäjiä SDP:lle. Nuoret näkevät valheiden läpi, eivät usko enää vappusatasiin eikä muihinkaan jonnin joutaviin valheisiin. SDP tulee vaipumaan muutaman prosentin puolueeksi. Jos haluat Suomelle parempaa tulevaisuutta, äänestät Perussuomalaisia, Kristillisdemokraatteja tai ehkäpä Kokoomusta.

Joo noilla muillahan ei ole katteettomia vaalilupauksia ollenkaan jep.

Vierailija
39/54 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhan-Tae?

Vierailija
40/54 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän SDP:tä niin kauan kunnes löydän jotain parempaa. Hiljaista on ollut tähän asti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme