Mua niin SÄÄLITTÄÄ ihmiset jotka edelleen äänestävät joitain DEMAREITA vuonna 2021
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut haluavat diktatuuria 1930-1940-luvun Saksan ja Italian malliin. Päättäminen asioista olisi sillin helppoa, kun voisi vedota lakeihin, jotka ainoastaan itse on määrännyt eikä oppositiosta tarvitsisi välittäää. He voisivat muuttaa itärajan taakse,jossa politiikka on edelleen samanlaista! Persuilla on mm.kulttuuripolitiikassa paljon yhtymäkohtia alussa mainitsemiini maihin: taiteen pitäisi olla kaupallista ja tietyntyyppistä, jotta saisi valtion tukea. H..ler hyökkäsi taiteilijoiden kimppuun voimakkaasti ja puhui roskataiteesta.
Siis todellakin. Vasta oli taas uutista näistä sairaaloiden 20000 euron kalataideteoksista jotka näyttävät jonkun lapsen tekemältä.
Me kaikki olemme jonkun lapsia.
Sääli on sairautta. Mene siis hoitoon, ap.
Ilman demareita nämä kermap*sekakarat olisivat jotain maaorjia. Lukekaa historiaa.
Mua säälittää ihmiset, jotka julkisesti kannattaa puolueita, joiden listoilla on mm. lasten seksuaalisina hyväksikäyttöä, talousrikoksia ja henkirikoksia tehneitä ihmisiä, vaikka puolue saa myöhemmin tietää heidän rikoksistaan. Kaikkiahan ei tiedetä ehdokkaista, mutta ymmärretään edes pudottaa heidät listoilta, kun tausta selviää.
Samoin Teuvo Hakkataisen 100 elämää alkoholisminsa kanssa eivät edusta sitä Suomea kansainvälisesti, jollaisena haluaisin kansamme nähtävän.
Perussuomalaiset ovat kansamme häpeä!
Tätä puoluetta parempia puolueita on maassamme onneksi useita.
Mua säälittää enemmän AP joka tuhlaa elämässä persupropagandan levittämiseen ja vieläpä ilmaiseksi. Äänestyskopissa vietetty aika on alle 5 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei säälitä.
Meillä on vapaat vaalit, jokainen saa äänestää juuri ehdokasta ja puoluetta, mitä haluaa.
Niin. Voit aivan vapaasti valita kuinka paljon sääliä haluat osaksesi.
No vassareiden puisto-osastolleko olisi pitänyt äänensä antaa?
lasten sairaalan "taide hankinnat" ovat taksi bernerin käsi alaa veti niistäkin siivut itselleen. ei keskustan hommia. BERNER EROTETTIIN KESKUSTASTA
Yritä keksiä keino miten 60-vuotias viime vuonna irtisanottu pääsisi takaisin töihin niin äänestän kokoomusta seuraavan kerran. Mä tiedän että me ikääntyneet työttömät tulemme yhteiskunnalle kalliiksi mutta se työn saanti on se vaikeus.
Demarit äänestävät demaria sitä enemmän, mitä enemmän demareissa on korruptiota. Osittain demarikannatus johtuu myös äänestäjien vaihtamisesta.
Sääli ihan vaan ittees !
Kokoomus on kaikkien rahan ympärillä pyörivien ikioma Kultapossukerho. Nöf nöf.
Maailma kun pyörii muunkin kuin rahan ympärillä.
Mikä on AINA YLLÄTYS KOKOOMUKSEN kannattajille.
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää enemmän AP joka tuhlaa elämässä persupropagandan levittämiseen ja vieläpä ilmaiseksi. Äänestyskopissa vietetty aika on alle 5 minuuttia.
Eihän siinä kopissa mene edes viittä sekuntia. Paitsi tietysti ehkä sitten, jos alkaa vasta siellä kopissa miettiä, ketä äänestää. Se on kuitenkin väärä paikka sille. Ehdokas pitää olla valmiiksi mietitty ja enintään voi varmistaa listasta, että numero on oikein.
Vierailija kirjoitti:
No vassareiden puisto-osastolleko olisi pitänyt äänensä antaa?
PS hyvä ystävä. PS.
Siis todellakin. Vasta oli taas uutista näistä sairaaloiden 20000 euron kalataideteoksista jotka näyttävät jonkun lapsen tekemältä.