Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Megan Foxille on käynyt tai mikä sitä vaivaa?

Vierailija
26.05.2021 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/eea95955-8319-4605-ad9e-f44439…

Muistan kun oli joskus tosi kaunis, on toki tavallaan vieläkin, mutta sitten teki liian monta kauneusoperaatiota ja muuttui tusinaksi. Nykyinen olemus on homssuinen ja ns. aikuisviihdetähden tyylinen.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää että vaihtoi kivan ja komean Brianin johonkin tuommoiseen 😶

Vierailija
2/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne järkyttävät tatuoinnit! Megan olisi ollut niin nätti ilman niitä hirveitä töhryjä sekä muita "kauneus"tempauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta kovin harmoniselta tuo touhu ainakaan näin kaukaa katsottuna. 

Vierailija
4/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo vielä nauttia elämästään. Mun mielestä tuossa uudessa miehessä samaa vaaraa kun Italian rokkikukossa. Ehkä seksi on jumalaista ja kotiäitivuosien jälkeen päätti vaihtaa m u k a v a n miehen nuoreen ja jännään. Ymmärrän.

Vierailija
5/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua tuota kielareita yms. No ihan sama. Jos haluavat Angelina Jolieta matkia niin..

Sorry, mutta vähän White trash - fiilareita. Onko ura sitten laskussa niin pitää hakea huomiota muuten. Ei vissiin ole kovin kummoinen näyttelijä lopulta.

Vierailija
6/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megan on ei ole arvokkaan vaan halvan oloinen. Joko hän ei välitä siitä tai ei tajua sitä. Omapa on asiansa. Ja onhan noita Suomessakin samantyylisiä.

Vierailija
7/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megan Fox oli vähän "bad girl" ennen Briania ja lapsia. Mutta aikuistui ja rauhottui kun perusti perheen, muistaakseni poisti ainakin Marilyn Monroe tatuoinnin, kun ei kokenut sen edistävän enää omaa arvomaailmaa tai ihanteita. Mutta nyt taitaa vanha Megan palata takaisin, seesteinen perhe-elämä taisi olla vain pelkkää kulissia.

Vierailija
8/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
9/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoo vielä nauttia elämästään. Mun mielestä tuossa uudessa miehessä samaa vaaraa kun Italian rokkikukossa. Ehkä seksi on jumalaista ja kotiäitivuosien jälkeen päätti vaihtaa m u k a v a n miehen nuoreen ja jännään. Ymmärrän.

Jos tyyppi olisikin karismaattinen tai komea, niin jotenkin voisi tajuta, mutta tuohan on vain... oudonnäköinen.

Vierailija
10/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyseessä ole vaan se, että on uuden suhteen huumassa tekemässä kaikkea typerää, jota sitten katuu myöhemmin kun hormonit rauhottuu 

Vierailija
11/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä ole vammainen lapsikin Englannissa?

Eikö tämä megan fox ole englantilainen?

Vai meneekö mulla nyt joku toinen sekasin tämän kanssa.

Vierailija
12/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Megan on ei ole arvokkaan vaan halvan oloinen. Joko hän ei välitä siitä tai ei tajua sitä. Omapa on asiansa. Ja onhan noita Suomessakin samantyylisiä.

Joskus oli tyylikäs, nyt on tommonen ihme look, en viitsi luonnehtia enempää. Noi isot silarit yms. oli tosi kaunis kroppa entuudestaan, vaikka silarit saattoi olla silloinkin mitä kuullut huhuja.

Vierailija
13/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisiä pukkaa päälle. 

Vierailija
14/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisesti pitää kiinni menneestä imagostaan. Ennen se oli kaunis, nyt jo kulmista kulunut. Takana loistava tulevaisuus.

Vierailija
15/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen miesystävä on kova pössyttelemään pilveä. Liekkö Fox sekaantunut myös huumehisiin?

Vierailija
16/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tyyppi olisikin karismaattinen tai komea, niin jotenkin voisi tajuta, mutta tuohan on vain... oudonnäköinen.

Mutta se on sinun mielipiteesi. Kyllä tuossa mun mielestä seksiä on aika hitosti enemmän kuin Brianissa. Mutta mä olenkin sitä mieltä, että mieluummin nauttii kuumasta seksuaalisesta vetovoimasta kuin haljusta ihan mukavasta.

Vierailija
17/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee myötähäpeä tuosta sen nykyisestä meiningistä mikä tullut uuden miehen myötä. Toi ukko näyttää ihan naurettavalta ja lisäksi vieläpä saat#nan ärsyttävältä :D

Vierailija
18/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyseessä ole vaan se, että on uuden suhteen huumassa tekemässä kaikkea typerää, jota sitten katuu myöhemmin kun hormonit rauhottuu 

Megan ei ole ihan nuori enää. Pitäisi kyllä ikänsä puolesta jo tajuta jotain. 

Vierailija
19/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
20/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jordan aka katie price

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän