Mitä Megan Foxille on käynyt tai mikä sitä vaivaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/eea95955-8319-4605-ad9e-f44439…
Muistan kun oli joskus tosi kaunis, on toki tavallaan vieläkin, mutta sitten teki liian monta kauneusoperaatiota ja muuttui tusinaksi. Nykyinen olemus on homssuinen ja ns. aikuisviihdetähden tyylinen.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Noista fillereistä yms. Yleisesti. Niin oli aika kamalaa katsoa kauniin ja lahjakkaan Nicole Kidmanin uusinta hbo sarjaa "the undoing". Lähikuvissa tunteet näki kyynelistä, kun naama ei liikkunut oikein ollenkaan. 😯
Ihan typerää, kun valmiiksi kauniit ihmiset tekee noin itselleen..
Näin nicole kidmanin hiljan graham norton showssa. Oli kyllä ihan vahahirviöksi muuttunut.
Miksei voi vanheta arvokkaasti. Mitä noiden päässä oikein liikkuu.
Madonnakin jonkunsortin feministi ollut, mutta lähti plastiikkakirurgian tielle, en voi enää uskottavasti pitää vahvana naisena.
Patti Smith sentään on ihanan ruttuinen nykyään. Ja minusta tosi makeen näkönen. Se kun ei ole koskaan edes ollut kaunis, niin ei ole tarve pärstää pumppailla ja kiristellä.
Kyllä se vaan niin on että en vaan pysty enää arvostamaan julkkista joka pilaa naamansa turhamaisuuttaan. Aidot kasvojenpiirteet hävitetään ja tilalla on ruumiin näköinen outo vahanaama.
Michael Douglaskin on nykyään kummallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Megan oli upea ilmestys ekassa Transformers-leffassa eikä mikään kehno näyttelijäkään. Harmi että sai sittemmin kenkää roolistaan ja vielä melko pöhköstä syystäkin.
Nätti on edelleen, ja kroppa tosi timmi kolmen lapsen äidiksi. Mekko on ehtaa kimkardashiania ja julkisuushakuisuutta, itsekö koltun valinnut vai stylisti..?Miksi sai kenkää? Mikä oli syy?
Ei tullut toimeen ohjaaja Michael Bayn kanssa.
Megan Fox not returning for Transformers: Dark of the Moon was a response to a Wonderland interview she did in 2009 where she compared Bay's attitude on set similar to Hitler. She said, "He wants to be like Hitler on his sets, and he is. So he's a nightmare to work for." It was announced the following year that she wouldn't return, which came with conflicting reports over whose decision it was and why it was made. Fox's reps claimed it was her decision to leave, while reports pointed towards the studio and Bay deciding to move on. In 2011, Bay said that Spielberg told him to fire her after the Hitler comment was made.
The fallout of Fox's comments lasted beyond Transformers 3, as she stopped appearing in bigger movies. Fox has said she wasn't eager to return to the spotlight after her controversial statement, and that also undoubtedly played a part in her lightened workload. Bay was quite critical of her work ethic and attitude in the immediate years following these comments, so other directors and studios likely weren't pushing to work with her either
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista fillereistä yms. Yleisesti. Niin oli aika kamalaa katsoa kauniin ja lahjakkaan Nicole Kidmanin uusinta hbo sarjaa "the undoing". Lähikuvissa tunteet näki kyynelistä, kun naama ei liikkunut oikein ollenkaan. 😯
Ihan typerää, kun valmiiksi kauniit ihmiset tekee noin itselleen..
Näin nicole kidmanin hiljan graham norton showssa. Oli kyllä ihan vahahirviöksi muuttunut.
Miksei voi vanheta arvokkaasti. Mitä noiden päässä oikein liikkuu.Madonnakin jonkunsortin feministi ollut, mutta lähti plastiikkakirurgian tielle, en voi enää uskottavasti pitää vahvana naisena.
Patti Smith sentään on ihanan ruttuinen nykyään. Ja minusta tosi makeen näkönen. Se kun ei ole koskaan edes ollut kaunis, niin ei ole tarve pärstää pumppailla ja kiristellä.
Kyllä se vaan niin on että en vaan pysty enää arvostamaan julkkista joka pilaa naamansa turhamaisuuttaan. Aidot kasvojenpiirteet hävitetään ja tilalla on ruumiin näköinen outo vahanaama.
Michael Douglaskin on nykyään kummallisen näköinen.
Jep. Madonnakin olisi ollut paljon coolimpi ja uskottavampi, jos olisi kapinoinut kauneusihanteita vastaan, mutta ei sitten. Hirviönaama on ilmeisesti tärkeämpi. En ymmärrä miten älykkäät ja lahjakkaat naiset viitsivät sortua naamansa muokkaamiseen lähinnä kamalammaksi. Vielä jotkut pienet jutut menettelisi, mutta että lähtee ominaispiirteet se on jo kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäkriisiä pukkaa. Niin miehet kuin naisetkin voivat paeta ongelmiaan ja jättää lapsiperhe-elämän, lähteä nuoremman kumppanin matkaan etsimään kadonnutta nuoruuttaan. Surullista.
Jos ei liitto kerta kaikkiaan toimi, niin ei sellaiseen voi jäädä. Ja miksi kaikki höpisee nuoremmasta kumppanista? Megan on 35v, uusi mies 31v. Jos mies olisi 35v ja nainen 31v, kukaan ei kiinnittäisi asiaan mitään huomiota.
Ihan asian vierestä, mutta käsittääkseni tuo ero tuli Brianille aika puskista. Kiva katsella heti jotain lööppejä kun exä kiehnää uuden kainalossa ja vannoo rakkautta. Siis yleisesti julkkiksilla varmaan osaltaan rankempaa jos tuollaisia eroja. 🤷♀️
Näin minäkin käsitin, että ero tuli Brianille puskista. Megan teki saman kuin vauva palstalaiset eli mies kaiken olevan hyvin, mutta nainen veti maton alta, ero tuli ja nyt ex-vaimo kiehnää uuden pojun kanssa.
Liitto oli jo kertaalleen tauolla, ei varmasti tullut ero puskista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä Meghanin asuvalintaa yms. Koska on antanut kuitenkin ihan fiksuja haastatteluja ja on todennut ettei pidä tuosta seksisymboolina olemisesta.
Toi MGK on kaikissa haastatteluissa ja jutuissa mitä olen hänestä kuullut niin yksi Hollywoodin mukavimmista ihmisistä.Ja Meghanin exästä taas. Mä en ihmettele yhtään et ero tuli. Meghan tais olla hädin tuskin 18 kun 30 (vai yli) Brian hänet hurmasi ja alkoivat seurustelemaan. Ihmettelen että olivat niin kauan yhdessä.
Ikäero tuli vastaan, ex-mies on lähes viiskymppinen.
Ollaanko täällä kateellisia 😁 toi gaalapuku on vaan yksi hetki ton ihmisen miljoonista hetkistä, ja just tolloin tuo mekko ja asenne oli päällä. Kauneusleikkauksia on varmasti tehty, mutta voiko kukaan teistä sanoa että 100% varmuudella aikoo ikääntyä arvokkaasti? Chillatkaa.
Siis kuka tuo narkki on sen kanssa? :0
Oli nuorena todella kaunis. Meni överiksi noiden leikkausten kanssa.
Tuo nykymeno näyttää orastavalta neljänkympin kriisiltä.
Voi oikeasti olla pahoja henkisiä vauroita tuon vähän jo mauttomuuteen vedetyn seksikkyyden taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko täällä kateellisia 😁 toi gaalapuku on vaan yksi hetki ton ihmisen miljoonista hetkistä, ja just tolloin tuo mekko ja asenne oli päällä. Kauneusleikkauksia on varmasti tehty, mutta voiko kukaan teistä sanoa että 100% varmuudella aikoo ikääntyä arvokkaasti? Chillatkaa.
No jotain reaktiota tässä haettu.. Selvästi. Kun ihan kameran edessä tarkoituksella ollaan.
Eikä kukaan ole väittänyt, että aikoo vanheta arvokkaasti.
Miksi aina joka asiassa kateellisuus kortti?
Olen pitänyt häntä aina trashynä. Muistan kun oikein keskusteltiin 10 vuotta sitten kaverin kanssa aiheesta. Oikeassa olin. Trashy on vaikka kuinka ulkonäköä muokattaisiin. Brian vaan komistuu vanhetessaan. Varmasti saa paljon tyylikkäämmän ja aikuisemman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt häntä aina trashynä. Muistan kun oikein keskusteltiin 10 vuotta sitten kaverin kanssa aiheesta. Oikeassa olin. Trashy on vaikka kuinka ulkonäköä muokattaisiin. Brian vaan komistuu vanhetessaan. Varmasti saa paljon tyylikkäämmän ja aikuisemman naisen.
Olen Brianin puolella. Siinä on komea, ystävällinen, mukava mies ja hyvä isä lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Brianin puolella. Siinä on komea, ystävällinen, mukava mies ja hyvä isä lapsilleen.
Ihan henk koht tunnet?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Megan Fox ole tunnettu siitä, että hänellä alkoi ura kunnolla kauneusleikkausten jälkeen? Eli hän oli käynyt kauneusleikkauksissa jo nuorena. Voisiko olla, että kauneusleikkausten luonnoton lopputulos vain erottuu paremmin kun ikää on tullut lisää? Aiemmin ero on ollut hienovaraisempi ja lopputulos oli onnistunut.
Meghan Foxista tuli jossain vaiheessa kauneusleikkausten jälkeen TODELLA kaunis. Onnistunut lopputulos tosiaan. Minulle on jostain syystä jäänyt mieleen nämä Armani-mainokset 10 vuoden takaa.
Mutta muistan, että hän alkoi käyttää täyteaineita tai botoxia jo tuolloin - siis 10 vuotta sitten, todella nuorena. Iho oli luonnottoman sileä. Nuorella, rypyttömälläkin ihmisellä on normaalisti jotain juonteita lähikuvissa, mutta hänellä ei enää ollut.
Leikkauksissa ja täyteaineissa on se huono puoli, että niiden lopputulos ei kestä vaan niitä pitää uusia. Jossain vaiheessa se alkaa näkyä. Mitä nuorempana aloittaa, sitä nopeammin noin tietysti käy.
Vierailija kirjoitti:
Se on se palstallakin mainittu kaksoisliekki. Megan on kertonut, että he ovat räppärin kanssa kaksoisliekki suhteessa ja ovat saman sielun kaksi puolikasta.
Noissa ei näy mitään kaksoisliekkimäisyyttä, keski-iän kriisiä pukkaa niin pitää keksiä tuollaisia juttuja itselleen ja kerjätä huomiota kun ura laskusuunnassa pitkään. Eikä kaksoisliekit välttämättä tarkoita pariskuntaa eikä romanttisuutta, se taitaa monilla mennä vähän ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Megan Fox ole tunnettu siitä, että hänellä alkoi ura kunnolla kauneusleikkausten jälkeen? Eli hän oli käynyt kauneusleikkauksissa jo nuorena. Voisiko olla, että kauneusleikkausten luonnoton lopputulos vain erottuu paremmin kun ikää on tullut lisää? Aiemmin ero on ollut hienovaraisempi ja lopputulos oli onnistunut.
Meghan Foxista tuli jossain vaiheessa kauneusleikkausten jälkeen TODELLA kaunis. Onnistunut lopputulos tosiaan. Minulle on jostain syystä jäänyt mieleen nämä Armani-mainokset 10 vuoden takaa.
Mutta muistan, että hän alkoi käyttää täyteaineita tai botoxia jo tuolloin - siis 10 vuotta sitten, todella nuorena. Iho oli luonnottoman sileä. Nuorella, rypyttömälläkin ihmisellä on normaalisti jotain juonteita lähikuvissa, mutta hänellä ei enää ollut.
Leikkauksissa ja täyteaineissa on se huono puoli, että niiden lopputulos ei kestä vaan niitä pitää uusia. Jossain vaiheessa se alkaa näkyä. Mitä nuorempana aloittaa, sitä nopeammin noin tietysti käy.
Botox ja täyteaineet on alkujaan suunniteltu sen ikäisille joilla on ryppyjä ja iho veltostunut, oma kollageenituotanto hidastunut.
Eihän niitä ole edes vielä tutkittu että miltä botoxoitu ja täyteaineilla pumpattu pari-kolmekymppinen näyttää neli-viiskymppisenä, sillä ne joilla sitä tutkittu esim. 20 vuoden ajan, ovat nyt yli 60 tai lähemmäs 70. Aloittivat pistokset vasta yli 45-vuotiaina.
Siinä näkee miten ne vaikuttaa naamaan kun Meganiakin katsoo. Näyttää kulahtaneelta ja ikääntyneeltä nyt etenkin kuvissa ilman meikkiä ja joistakin kohtaa liian kireältä ja palloposkiselta. Raikkaus puuttuu.
Monet suomalaiset ns Seiskajulkkikset ja bloggaajat näyttää yli nelivitosilta kun aloittivat botoxit ja täyteaineet alle kolmekymppisinä. Iho täynnä turhaa arpeutumista piikkien takia ja veltostuu nopeammin kun iho alkaa vaatia lisää ja lisää täytettä.
Samoin kävi Kylie Jennerille
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article6412334.ece/ALTERNATES/s61…
Täyteaineet teki naamasta kuoppaisen ja vanhan näköiset (vas. blondattu kuva) joten kävi liotushoidattamassa ne pois (oik. kuva) ja jätti vain vähän huuliin, ja nainen taisi olla tuossa blondatussa kuvassa vasta 18-19v!
https://i.pinimg.com/originals/b3/5a/cc/b35acc684dfbecd341605634c8b1c12…
ja miettikää että tuolla ihmisellä on silti varaa maailman kalleimpiin plastikkakirurgeihin, mutta sekään ei auta.
Varmaan maailman huonoin "kauhu"leffa Jennifer`s body pyörii nakuna uivan ja toista naisnäyttelijää pussailevan Megan Foxin ympärillä. Vetosi varmasti teinipoikiin, itse teki mieli lähinnä puhkoa silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se palstallakin mainittu kaksoisliekki. Megan on kertonut, että he ovat räppärin kanssa kaksoisliekki suhteessa ja ovat saman sielun kaksi puolikasta.
Noissa ei näy mitään kaksoisliekkimäisyyttä, keski-iän kriisiä pukkaa niin pitää keksiä tuollaisia juttuja itselleen ja kerjätä huomiota kun ura laskusuunnassa pitkään. Eikä kaksoisliekit välttämättä tarkoita pariskuntaa eikä romanttisuutta, se taitaa monilla mennä vähän ohi.
Mikä on kaksoisliekki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan henk koht tunnet?
Olen tavannut useamman kerran, jutellut niitä näitä ja jopa kahvitellut hänen kanssaan töiden merkeissä. On juuri tuollainen kuin aiemmassa viestissäni kuvailin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Megan oli, huom oli kaunis luomuna, muttei enää.
Meganista ei täällä olisi kukaan koskaan kuullutkaan, jos hän olisi aina ollut arvokkaan oloinen.