Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä isolle määrälle erilaisia Legoja - on Duploa, tavallisia Legoja, Scalaa, eläintarhaa, purjelaivaa, poliisiasemaa, lentokonetta, laivaa ja vaikka mitä, ja sitten niitä jotain ihme örkkejä

Vierailija
26.05.2021 |

Lapset jo aikuisia eikä lapsenlapsia taida tulla.
Myynti hankalaa, kun ei ole pakkauksia tallella ja samantyyppiset Legot ovat sekaisin laatikoissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki säkkiin ja myynti könttähinnalla. Tai lahjoita ensikotiin, turvakotiin, päiväkotiin, Pelastusarmeijalle, seurakunnan päiväkerhoon, jne.

Vierailija
2/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki säkkiin ja myynti könttähinnalla. Tai lahjoita ensikotiin, turvakotiin, päiväkotiin, Pelastusarmeijalle, seurakunnan päiväkerhoon, jne.

Turvakoti voisi olla hyvä vaihtoehto!

Vierailija
4/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ostin ihan sekalaisia, koska lapsi oli kova rakentamaan legoja. Itse olen kysynyt ja vienyt päiväkodille pestyjä legoja ja ylimääräisiä villalankoja askarteluun.

Vierailija
5/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin aikanaan netistä liikkeen, joka ostaa noita irtolegoja. Muistaakseni oli kilohinta, mut enemmän sai erikoisuuksista. Meil oli ulkomailta tilattuja sotaukkeleita jne ja niistä laitettiin kuvat. Lisäksi kerroin minkä eri kokonaisuuksien palikat oli ja kuvasin valmiit tai pakettien kannet. Ihan hyvin saatiin laatikollisesta versus jos olisivat jääneet nurkkiin pyörimään. En tiedä on kys. firma enää pystyssä, mutta googlaile.

Vierailija
6/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muuten tykkään lahjoitella tavaraa hyväntekeväisyyteen, niin näistä haluaisin kyllä vähän rahaakin takaisin.

Vierailija
7/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näistä iso osa on 90-luvun sarjoja, koska lapsemme syntyivät - 91.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi