Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholittomat oluet! Mikä on ollut suosikkisi ja/tai inhokkisi?

Vierailija
26.05.2021 |

Tähän ketjuun siis suosituksia ja varoituksia alkoholittomista oluista, sekä yleistä keskustelua niistä.

Itse olen juonut Crispin lageria joka on mielestäni ihan hyvä perusolut. Kozelin alkoholittomat ovat myös olleet mieleisiä. Huonoin Lidlin joku Finkbrau, en pystynyt juomaan.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtään syytä, miksi juoda alkoholitonta olutta. Tai viiniä. Kaikki maistuvat poikkeuksetta pahalle, sama on juoda vettä jos tilanne on sellainen, ettei passaa päihtyä.

Sulla on vanhat tiedot. Noin mäkin ajattelin vielä keväällä. Aloin alkoholittomalle ja huomaan, kuinka paljon ne ovat kehittyneet sitten viime kokeilun kun olin raskaana viimeksi 15 vuotta sitten. Mun suosikki on Hartwallin More.

Vierailija
42/50 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crisp IPA

Vierailija
44/50 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini ovat Moretti ja Corona cero.

Vierailija
45/50 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crospin hoppy on paras perusolut, mitä tulee ostettua. Peronin alkoholitonta ja saimaan panimon ruis olutta ostan, kun hsluan vähän parempaa.

Vierailija
46/50 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quinness on ehdoton suosikkini.

Vierailija
47/50 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambar, ehdottomasti.

Vierailija
48/50 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaiskohan sitä juoppona (en ole juonut tippaakaan yli 5 vuoteen) kokeilla alkoholitonta olutta? Edelleen kaipaan saunaolutta.

En lähtisi kokeilemaan alkoholittoman oluenkaan kanssa. Ensinnäkin osassa alkoholittomista on alkoholia aina 0,5% asti. Toisekseen ainakin itselleni tulee tuntemuksia jonnekin pään alueelle kun juon nopeasti vaikka yhden 0,0% Crisp-lagerin janooni.

Olen siis ollut nyt 29 vuotta ilman alkoholia, koska tulen rapa-alkoholistiperheestä ja -suvusta. 

Kiinnostaisi tietää mistä tuo jännän tuntuinen vaikutus tulee  - olen aina luullut sen tulevan alkoholista, mutta ehkä se tuleekin maltaista taikka humalasta, joita juoman valmistukseen on käytetty. 

Vierailija
49/50 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin juoda alkoholittomia oluita, mutta en ole löytänyt vielä yhtään hyvää.

Minusta Peroni on parasta, kun pitää nollaa juoda.

Vierailija
50/50 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun join Crispiä, mutta en enää pidä sitä hyvänä. Parasta on Peroni aivan ylivoimaisesti. Muita hyviä ovat Heineken, Karhu, Lasso, Birra Morretti, Blanc, tumma Kozel, Krombacher Weizen. Monissa näistä ei ole isoa eroa maussa vastaavaan alkoholipitoiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi