Alkoholittomat oluet! Mikä on ollut suosikkisi ja/tai inhokkisi?
Tähän ketjuun siis suosituksia ja varoituksia alkoholittomista oluista, sekä yleistä keskustelua niistä.
Itse olen juonut Crispin lageria joka on mielestäni ihan hyvä perusolut. Kozelin alkoholittomat ovat myös olleet mieleisiä. Huonoin Lidlin joku Finkbrau, en pystynyt juomaan.
Kommentit (50)
Haluaisin juoda alkoholittomia oluita, mutta en ole löytänyt vielä yhtään hyvää.
Lapparin nollaversio oli ihan jees mutten ole montaa kokeillut
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin juoda alkoholittomia oluita, mutta en ole löytänyt vielä yhtään hyvää.
Hyvä! Vähän oli ideanakin että muiden kokemuksia lukiessa voisi löytää jonkun hyvän ja saada vinkkejä. Itsekään en ole vielä kovin kokenut, enkä mikään olutasiantuntija, joten aion kokeilla niitä joita muut täällä kehuvat jos kuullostaa hyviltä!
Joku Saksalainen vehnä oli ok. En muista mikä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki holittomat ovat jaskaa. Jos en halua oikeaa olutta, juon sitten vettä enkä niitä kuraliemiä.
Harmi että olet sitä mieltä, mutta ehkä tämä ketju ei ole sinulle. Oli tarkoitus keskustella nollaoluista ja vertailla niitä keskenään, ei haukkua niitä kaikkia ja mollata niiden juojia! Toivottavasti tämä tuli nyt kaikille selväksi.
Kiitos!
Ap
Olen pitänyt Nikolain tummasta oluesta.
Lapin Kulta on parasta mitä olen kokeillut ja sitä onkin vuoden aikana tullut juotua aika lailla.
Oma suosikkini on Crisp vehnäolut vaikken ollut alkoholia juodessa suuri vehnäoluiden ystävä. Saksalaiset alkoholittomat ovat usein hyviä. Siellä juodaan baarissakin monesti nollaolutta.
Vierailija kirjoitti:
Joku Saksalainen vehnä oli ok. En muista mikä.
Kuullostaako Krombacher Weizer Alkoholfrei tutulta? Tykkäsin ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki holittomat ovat jaskaa. Jos en halua oikeaa olutta, juon sitten vettä enkä niitä kuraliemiä.
Harmi että olet sitä mieltä, mutta ehkä tämä ketju ei ole sinulle. Oli tarkoitus keskustella nollaoluista ja vertailla niitä keskenään, ei haukkua niitä kaikkia ja mollata niiden juojia! Toivottavasti tämä tuli nyt kaikille selväksi.
Kiitos!
Ap
En mollaa juojia, vaan ne olutta matkivat valmisteet. Pysyn kannassani, että ovat ihan jaskaa, kaikki. Mielipide sekin.
Ykkösoluet vielä menettelevät ruokajuomana.
Kiinalaisesta tsingtaosta on hyvä holiton versio. Riisipohjainen joten ihan mielenkiintoinen vaihtelun vuoksi.
Mikkellerin Weird Weather on ollut tähän astisista oma suosikkini. Monessa holittomassa oluessa on ikävä metallinen sivumaku.
Vierailija kirjoitti:
Mikkellerin Weird Weather on ollut tähän astisista oma suosikkini. Monessa holittomassa oluessa on ikävä metallinen sivumaku.
Pitääpä kokeilla, ihan jo hupaisan nimensä puolesta!
Ap
Olen kokeillut alkuvuoden aikana useita holittomia ja ainoa mitä olen ostanut toisenkin kerran on belgialainen Lasso.
Se nikolain tumma on ihan ok, mutta ei mikään hellekesän juoma.
Nöistä nollalagereista on vaikea löytää eroa. Niissä on usein sellainen keinotekoisen makea sivumaku.
Haluaisin löytää pale ale tyyppisen reippaasti humaloidun nollaoluen. Jos sellaisia tiedätte niin kertokaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin n*ssia p*llutonta h*oraa mutta en ole löytänyt yhtään hyvää!!!
Mieskö ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä kokeilla, ihan jo hupaisan nimensä puolesta!
Ap
Mikkellerillä on muitakin hyviä alkoholittomia oluita. Esim Henry gose lightly toimii.
Alkoholittoman oluen jälkeen nikotiiniton tupakka sekä kofeiiniton kahvi kera alkoholittoman konjakin. Naiset - heidät haluan sukupuolettomana, kiitos!