Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkään en ole palautunut viikonlopun ryyppyputkesta

Vierailija
26.05.2021 |

Kylläpä tämä kestää

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muoviputkea vai valurautaa?

Vierailija
22/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään en ole palautunut viikonlopun ryyppyputkesta

Vierailija

klo 15:40 | 26.5.2021

Kylläpä tämä kestää

No sitten ei auta muu kuin kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskoitko taas jalluskumppaa tyhjään mahaan???

Vierailija
24/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans menee keskiviikkoon tai torstaihin jos juo pe-la. En nyt enää tiedä onko se tämän arvoista 🙄

Sellainen se on ainoa laillinen päihde. Saisipa vähemmän haitallisen päihteen edes sallituksi. Iän myötä krapulat ovat pahentuneet ja kestävät liian monta päivää. 

Ja tarvitset päihteitä, koska?

Opettele kestämään ja käsittelemään omat tunteesi. Muuta ei tarvitse.

Vierailija
25/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans menee keskiviikkoon tai torstaihin jos juo pe-la. En nyt enää tiedä onko se tämän arvoista 🙄

Sellainen se on ainoa laillinen päihde. Saisipa vähemmän haitallisen päihteen edes sallituksi. Iän myötä krapulat ovat pahentuneet ja kestävät liian monta päivää. 

Etkö tiennyt, jotta

”Kaikki vettää lirpakkaa piikillä suoneen // Koogeebee tuo myrkkyä Suomeen”

Mars piikille, hårå

Vierailija
26/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämästä pitää nauttiakkin tai siitä tulee toivottoman tylsää. Sitä luulis että itselleen saa tehdä mitä haluaa. No ei suomessa, täällä saa vain ryypätä. Ei kait se auta kun juoda sitten.

Vierailija
27/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni käyttää. Ei laillisesti tosin, mutta eipä tuota ole vaikea hankkia näköjään.

Itselle ei sovi yhtään, pari kertaa mennyt psykoosin kaltaiseen tilaan.

Vierailija
28/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt muuten ota kantaa puoleen tai toiseen.

Ex loukkasi selkänsä pahasti ja lopullisesti, eikä siihen auttanut mikään fysioterapia tai lääkärin määräämä kipulääke, kärsi oikeasti kovasti.

Otti sit ohjat omiin käsiin ja alkoi itse kasvattamaan lääkkeensä. Auttoi, eikä tosiaan käyttänyt päihtymisen takia vaan lamaannuttavaan kipuun. Nuorena katsoin myös siskoni taistelua leukemiaa vastaan kivuliaaseen loppuun asti, jos silloin olisin tiennyt siitä vaihtoehdosta niin olisin kasvattanut hänelle itse sitä.

Uskon myös, että siitä olisi joillekin oikeasti apua raastavassa ahdistuksesta, unettomuudessa ja muissa ongelmissa.

En itse käytä, mulle ei sovi, enkä ole edes laillistamisen puolella mutta en todellakaan tuomitse.

Sitä ei voi terve ihminen tietää minkälaista se henkinen ja fyysinen kipu voi pahimmillaan olla, varsinkin silloin kun mikään hoito ei auta.

Vierailija
29/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kolmekymppinen enkä voi juoda lauantaina jos aion maanantaina olla työkykyinen. Perjantainakin vain hyvin hillitysti.

Vierailija
30/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin juomisen siinä kohtaa kun huomasin olevani vielä keskiviikkona kankkusessa viikonlopun rientojen jälkeen. Ei ollut oikein mitään järkeä koko hommassa enää.

Kiitos samoin. Keskiviikko vielä krapulassa odotti perjantai iltapäivää. Töistä Alkoon ja marketista pari lavaa olutta. Elämä voitti heti kodin parkkipaikalla. Nyt mennyt muutama vuosi ilman ilolientä eikä ainakaan yhtään surullisempi olo

Vierailija
31/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko muoviputkea vai valurautaa?

Joo, kyllä.

Vierailija
32/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee juoma suunnitelma iltaa varten. Siirrä nousuhumalaa myöhemmäksi. Nukkumaan mennessä puoli litraa rasvatonta maitoa. Raskas ateria ennen juomista. Aamulla sitten dialyysiin, jos menee myrkytyksen puolelle.

Suunnittele valmiiksi juomisen lopettamista, miten sen hoitaisit, sitten kun se tuntuu onnistuvan.

Vierailija
33/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin juomisen siinä kohtaa kun huomasin olevani vielä keskiviikkona kankkusessa viikonlopun rientojen jälkeen. Ei ollut oikein mitään järkeä koko hommassa enää.

Kiitos samoin. Keskiviikko vielä krapulassa odotti perjantai iltapäivää. Töistä Alkoon ja marketista pari lavaa olutta. Elämä voitti heti kodin parkkipaikalla. Nyt mennyt muutama vuosi ilman ilolientä eikä ainakaan yhtään surullisempi olo

Onnea!

Vierailija
34/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin to-su. Maanantaina vähän väsytti. Ei muuta.

Huomenna voiskin ottaa taas, kun Suomi pelaa. Kivempaa katsoa matsia.

Vierailija
35/37 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Se ahdistus ja väsymys pahimpia. Maanantaina ei pysty lounaalla käymään, kun oksettaa. Miettinyt, että onko sen väärti...

Vierailija
36/37 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kerro meille kaikille, mitä nyt ajattelet juomisesta.

Vierailija
37/37 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö hyvin, nuku hyvin, juo paljon VETTÄ, ota Beroccaa tai muuta b vitamiinia, mene pitkälle lenkille vaikka kävellen niin että tulee hiki, käy suihkussa, katso joku mukava elokuva/ohjelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme