Vieläkään en ole palautunut viikonlopun ryyppyputkesta
Kommentit (37)
Mulla kans menee keskiviikkoon tai torstaihin jos juo pe-la. En nyt enää tiedä onko se tämän arvoista 🙄
Joo kun ikää on karttunut, palautuminen kestää kauemmin. Se on fyysinen fakta.
noh,mulla pisin putki oli 5-6 vk.
aikamoinen maraton palautua
Mä lopetin juomisen siinä kohtaa kun huomasin olevani vielä keskiviikkona kankkusessa viikonlopun rientojen jälkeen. Ei ollut oikein mitään järkeä koko hommassa enää.
Ei kannata katkaista sitä putkea, niin ei tuu noin pahoi oireita.
Nythän on vasta keskiviikko. Hyvin on vielä aikaa palautua ennen ensi viikonlopun ränniä.
Spurguilla menee aina hieman kauemmin.
Yhdestä päivästä palautuu kahdessa päivässä. Kahdesta päivästä palautumiseen menee viitisen päivää.
Kaksi päivää joutuu maksamaan yhden illan ryypiskelystä. Kahta päivää peräkkäin en ole kokeillut vuosiin, mutta varmaan tuon verran se lasku olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans menee keskiviikkoon tai torstaihin jos juo pe-la. En nyt enää tiedä onko se tämän arvoista 🙄
Sellainen se on ainoa laillinen päihde. Saisipa vähemmän haitallisen päihteen edes sallituksi. Iän myötä krapulat ovat pahentuneet ja kestävät liian monta päivää.
Se on vähään miehillä siinä että jos e ole perhettä ja lapsia siinä tietyssä iässä niin se on vähän sitten semmosta.
Miksi on mentävä tunneliputkeen? Voiko tehdä eri valinnan ensi kerralla.
Joko olet äänestänyt Perussuomalisia?
Itse join vain yhtenä iltana (la) pullon viiniä ja tänään on ollut ensimmäinen ihan ok päivä. Järkyttävä väsymys ja masennus oli vielä eilen. Ei taida sopia alkoholi enää niin hyvin kuin ennen...
Vierailija kirjoitti:
Joko olet äänestänyt Perussuomalisia?
En vaan vasemmistoliittoa, kun ne tarjoaa työttömille paremmat edut.
Mullakin menevät aivokemiat sekaisin jo yhdestä kosteasta illasta moneksi päiväksi. Iskee outo masennus ja melankolia, vaikka olisi ollut kuinka hauskaa. Olotila kestää sen pari päivää. Tämä on tullut selkeästi iän myötä. Ei huvita enää paljoa kilpailla, aikansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Siiis mulla on tämä että kun kokoo teini ikä ja murrrosikä jäi kokematta niin tulee sittten viivästyen.
Miten niin kokematta, olitko syväjäädytettynä laboratoriossa vai?
Siiis mulla on tämä että kun kokoo teini ikä ja murrrosikä jäi kokematta niin tulee sittten viivästyen.