Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun palauttaa hm.comiin vaatteita, pitääkö ne vaatteet olla niissä pienissä muovipusseissa?

Vierailija
26.05.2021 |

Vaatteet tuli pahvilaatikossa ja jokainen vaate erikseen muovipussitettuna. Pitääkö ne vaatteet siis laittaa takaisin niihin pusseihin? Kysyn täältä koska hm.com sivuilla ei ollut siitä mainintaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jossei ole mainintaa niin ei varmaankaan. Itse nakkaan ne pikkupussit pois aika pian muutenkin. Jos on niin pyhää niin olisi mainintakin. Tai ainakin luulisi niin.

Vierailija
2/9 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ymmärtänyt, että palautettavat vaatteet kuuluu pakata samanlailla kuin ne on olleet tullessa. Eli takaisin pikkupusseihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse palauttaa. Parempi itse asiassa että jätät ne pois paketista. Ne on vaatetehtaiden laittamat pussit, ei niitä enää avaamisen jälkeen kauppa tarvitse.

Minä käytän kyseiset pussit roskapusseina. En todellakaan nakkaa sekajätteeseen vaan hyötykäytän ne joko sekajätepusseina tai kerään niihin muovijätteitä.

Vierailija
4/9 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ymmärtänyt, että palautettavat vaatteet kuuluu pakata samanlailla kuin ne on olleet tullessa. Eli takaisin pikkupusseihin.

No ainakin Zalandon sivuilla lukee, ettei vaatteiden pikkupusseja tarvitse palauttaa.

Itse olen palauttanut h&m:lle ilman pikkupusseja, ja mitään sanomista ei ole tullut. Ei nuo kaupat niitä pusseja tarvitse, ovat tehtaiden pusseja.

Vierailija
5/9 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jossei ole mainintaa niin ei varmaankaan. Itse nakkaan ne pikkupussit pois aika pian muutenkin. Jos on niin pyhää niin olisi mainintakin. Tai ainakin luulisi niin.

Oletus on, että tilaus palautetaan sellaisena kuin se on vastaanotettu. Et voi ottaa hm:n laatikkoa ja palauttaa tuotteita jätesäkissä, kai tämän sanoo järkikin? Sama koskee muovipusseja. Nämä jos avaa siististi niin voidaan käyttää uudelleen, itsekin olen saanut vaatteita joiden pussit on jo kertaalleen avattu ja nyt vain teipattu kiinni.

Vierailija
6/9 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletus on, että tilaus palautetaan sellaisena kuin se on vastaanotettu. Et voi ottaa hm:n laatikkoa ja palauttaa tuotteita jätesäkissä, kai tämän sanoo järkikin? Sama koskee muovipusseja. Nämä jos avaa siististi niin voidaan käyttää uudelleen, itsekin olen saanut vaatteita joiden pussit on jo kertaalleen avattu ja nyt vain teipattu kiinni.

Kyllä voi!

Hm.comissa lukee näin:

"2. Laita palautuslomake ja palautettavat tuotteet sopivaan pussiin/laatikkoon, esim. samaan jossa sait tuotteet H&M:ltä."

Eli ESIM. samaan jossa sait tuotteet. Tällöin ne siis voi palauttaa missä tahansa pussissa tai laatikossa, kunhan sisältö pysyy kunnossa.

Vierailija
7/9 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oon palauttanut ilman niitä.

Vierailija
8/9 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
9/9 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa nämä kommentit on, että pitää palauttaa pikkupusseineen :D!? Ei todellakaan tarvitse. Itse olen palauttanut sekä h&m.lle että zalandolle ilman niitä eikä ole mitään noottia tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi