Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Onkos kisaeväät valmiina? Hyvää viisuiltaa kaikille! 🍾🍒
Miksi tuo toinen Euroviisuketju nostettiin? Toivottavasti keskustelu ei nyt hajaannu. Voisi poistaa tuon toisen.
Vierailija kirjoitti:
tonnaria, tonnaria napaan
Ihana Hatari soi viisukuplassa!!! Itse kaipaisin tätä rankempaa kamaa viisuihin
Vierailija kirjoitti:
Koko illan on puskenut pizzaa silmille televisiosta. :D Pakko vissiin hakea lähikaupasta joku pakastepizza tähän pizzanhimoon kisaevääksi. Iloista ja jännittävää viisuiltaa. :)
Viisukupla ei ole suora lähetys. Käännösten takia.
Vinkki Suomen heavy/rockmuusikoille: perustakaa jo se bändi ja alkakaa väsätä ensi vuoden UMK:hon voittoisaa voimapiisiä! Tai jos Nightwish vielä elää ja hengittää, niin hopi-hopi!
Vierailija kirjoitti:
The Rasmuksella tuntuu olevan paljon faneja myös Venäjällä, joten Suomen sijoitus olisi itse asiassa saattanut parantua, jos olisivat olleet mukana.
Ehkä ne osaavat VPN:llä äänestää, kun joutuvat sillä lailla nyt nettiäkin käyttämään. Viisuthan näkee ihan Youtubesta, ja sinne pystyvät menemään.
Keltainen sadetakki tuo mieleen puskissa väijyvän itsensäpaljastajan!
Sitäkö tässä on haettu...?
Jännitys nousee, tässä iässä kyllä yhä katsoo kisat. Onko teillä poreilevaa kylmässä, mulla on Coca-Colaa, sillä pärjää. Sillivoileivän voi paussilla tekasta. Mies istuu muissa ajatuksissa tietokoneita sisältä tutkien.
Kaikkea jännittävää tälle illalle.
Siis minä saan täällä äänestää suomea.
Enää alle puoli tuntia. Viisueväät valitettavasti menivät jo jääkiekkoa katsellessa, mutta onneksi on vielä punaviinipullo avaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Rasmuksella tuntuu olevan paljon faneja myös Venäjällä, joten Suomen sijoitus olisi itse asiassa saattanut parantua, jos olisivat olleet mukana.
Ehkä ne osaavat VPN:llä äänestää, kun joutuvat sillä lailla nyt nettiäkin käyttämään. Viisuthan näkee ihan Youtubesta, ja sinne pystyvät menemään.
En päässy suomen prepayd kännykällä äänestämään suomea saksasta. piti ottaa saksan kännykkä.
Katon tätä viisukuplaa ja NIIN vaivaannuttavaa kun noita biisien toivojia kuvataan ja ne on pakotettu jotenkin väkinäisesti jammailemaan näiden biisien tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Enää alle puoli tuntia. Viisueväät valitettavasti menivät jo jääkiekkoa katsellessa, mutta onneksi on vielä punaviinipullo avaamatta.
Hei kerro nopeesti miten jääkiekko sujuu, täällä Saksanmaalla en näe muuta kuin potkupalloa. Miten sijoitukset? Kiitti
Liettuasta tykkäsin. Tyylikäs ei mitään hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Keltainen sadetakki tuo mieleen puskissa väijyvän itsensäpaljastajan!
Sitäkö tässä on haettu...?
Tuo kertoo enemmän sinusta. Rautalangasta on jo väännetty, että se viittaa selkeästi kauhuelokuvaan.
Mä tykkään Ukrainan biisistä, tykkään sen kertsistä ja niistä huiluista. Se soi hulluna TikTokissa aiemmin tänä vuonna jolloin siitä tuli mulle korvamato.
Toinen korvamato on Romania. Jotenkin tykkään myös sen miehen vähän kornista tanssista ja hassunhauskasta puvusta. Se muistuttaa mua tosi paljon Mikael Gabrielista.
Puolaan ihastuin sen tyypin laulutaidon ja ääneen takia. Melodia ei niinkään jäänyt mieleen.
Rasmukselle kaikki sormet pystyyn jotta saatais mahdollisimman hyvä sijoitus. Mä uskon että heillä on paljon vanhoja faneja Euroopassa jotka äänestävät.
No niin. Avataanpa vastaanotin ettei mene vahingossa alku sivu suun.
''Asemalta kaikuivat kuulutukset kutsuna jota ei pakoon pääse...''