Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Australialla toistaiseksi illan paras laulaja.
Rasmuksen osakkeet valitettavasti putoaa nyt. Vaikka semi 1. olikin yllättäen kovatasosempi.
Aussi on kyllä mahtava laulaja mutta biisi muistuttaa jotakin toista...miesballadia. mutta tällä mennään pitkälle.
Upea ääni australialaisella . Wau.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut joka on kyllästynyt näihin minä minä ja oon mikä oon biiseihin? jotenki egoistista
Joo tuntuu jo ahdistavalta narsistien kokoontumisajoilta.
Suomen biisi on eka joka on jäänyt kunnolla mieleen. Muiden kertosäkeitä en muista ollenkaan. Olen tosin kuullut tuon Rasmuksen biisin 2 krt aiemmin (silloin kun julkaistiin ja UMK:ssa) mutta veikkaan että ekaa kertaa kuulevillekin jää paremmin mieleen kuin moni muu näistä biiseistä.
Ai saakeeli tällä valkopukuisella miehellä on komea ääni.
Kauheita lauluja ja esityksiä paitsi Suomi on näistä oikeesti paras. On viisut muuttunut historiansa aikana outoon suuntaan.
Australialainen osaa laulaa!
Mutta hänellekin laitettu hame päälle
Kiinnitin myös huomiota juontajien lähmimiseen. Kiusallista
Suomen esitys oli aikamoinen sotku ilmapalloineen. Tykkäsin enemmän Israelista ja Serbiasta. Serbian jälkeen kaikki on ollut aika ankeita.
Australian biisi on aika hieno ja sentään kunnollinen sanoma, toisinkuin Maltan mukadiippi rallatus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taso on nyt kyllä tänä vuonna sysi pas ka. En muista koskaan näin surkeita semejä . Nyt mua alkaa jo ärsyttää tuo silvennoisenkin lässytys
Jep. Mä luovutin jo ja suljin koko teeveen. Tuskin katson koko kisoja, kun voittaja on kaikilla etukäteen tiedossa samoin kuin semeistä jatkoon menijät. Mitä enemmän gay/trans tms olet, sen varmemmin olet jatkossa.
No tämä! Eikä kauheasti kiinnostusta tosiaan ole koko finaalia seuratakaan, kun tietää, että Ukrainahan sen tietty voittaa. Tuollaista olen aina inhonnut uroviisuissa, kun eihän siellä se itse musiikki ja sn laatu paljoa paina, on ihan sivuseikka ja se politiikka painaa senkin edestä. Ihmetyttää kyllä, että jos/kun Ukraina voittaa, niin pidetäänkö ensi vuonna viisut Ukrainassa ja missä ihmeessä siellä, kun melkein koko maa on jyrätty maan tasalle. Ja tuskin niillä on edes varaa pitää niitä viisuja, eihän se mitään ilmaista lystiä ole..
Venäläistä omaisuutta on otettu takavarikkoon miljardien edestä. Myydään vaikka yksi oligarkkien ökyjahti öljysheikeille, niin siitä saadaan rahat konserttiareenan rakentamiseen.
Ihan koskettava ja taitava esitys Australialta. Mutta periaatteessa en tykkää että he osallistuvat nykyään joka vuosi.
Australian esiintyjä muistutti vähän tummahiuksista nuorta Leonardo Di Capriciota.
Johan on kliseistä paatosta ja uhriutumista tämä aussien ehdokas. Jos tällä laskelmoidulla voimaantumisella ei mennä jatkoon niin ihme.
Biisi oli etenkin sanoitukseltaan aivan kamala. Tuolla äänellä olisi saanut jotain kaunistakin aikaan.
Australian mies on ilmeisesti muuttunut?
Komea ääni kuitenkin, saattaa päästä jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut joka on kyllästynyt näihin minä minä ja oon mikä oon biiseihin? jotenki egoistista
Hmm mistähän laulaisin miljoonille ihmisille.... NO ITSESTÄNI TIETENKIN!
Olisikin kiva jos Euroviisut järjestetään ensi vuonna Australiassa, Sydneyssä?
Matkan voisin varata heti!!
Ja taas homoesitys. En tajuu tätä, vaikka kuulun itsekin seksuaalivähemmistöön, niin silti ärsyttää tää tosi paljon.