Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Oonko ainut joka on kyllästynyt näihin minä minä ja oon mikä oon biiseihin? jotenki egoistista
Australia, en oo tajunnu miks on tuolla. Toisaalta mikä ei ois World Vision - kisat?
Vierailija kirjoitti:
Euroviisutkin muuttunut homobileiksi. Ikävää. Me toiset ollaan jo vähemmistöä.
Mitä tarkoitat että on "muuttunut"? Viva la diva!
Vierailija kirjoitti:
Miten Laurin sadetakki ja ilmapallot liittyvät biisiin? Voisko joku valaista?
Mulle tuli mieleen It-elokuva. Pitäis kyllä olla keltainen sadetakki ja punainen ilmapallo, mutta samat vibat. En sitten tiedä miten tuo liittyy jezebeliin.
No nyt! Australian heppu osaa laulaa.
Vähän tylsähköt viisut. Jos Suomi voittaa niin järjestetään menoa meininkiä ja huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuneet? Ei paljoa tiedä Euroviisuista.
Vierailija kirjoitti:
On tässäkin ärsyttäviä noi käsikirjotetut ylipirteät kimppajuonnot..
Hieman häiritsevää sekin, miten paljon juontajat koko ajan halailee ja koskettelee toisiaan. Ykkössemissä suukottelivatkin. Onko italialaiset juontajat aina tuollaisia, suomalaisittain ainakin tuntuu pelkältä liioitellulta esitykseltä.
Vierailija kirjoitti:
San Marino kosiskelee LGBT-yleisöä vähän turhan läpinäkyvästi noilla miespusuilla ja panoliikkeillä 😑 Ei riitä, jos musiikki on noin surkeeta!
Ajatella, että Tatun tyttöpususta kohistiin ennakkoon ja jälkikäteen ihan hirveesti. Jestas, se oli 2003 eli melkeen 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
No mikä glam-viritys tämä yrittää olla?
Oisko viime vuoden voittaja toiminut innoittajana.
Noh, San Marino rikkoo rajoja. 🙄
Achille Lauro on ollut Italian musiikkitaivalla paljon Måneskiniä pidempään ja toiminut heidänkin innoittajanaan. Oikea shokeeraaja jo monena vuonna Sanremoissa
Australian laulaja ei epävireinen. Erikoiset kasvot.
Tää menee nyt vaan homommaksi..nyt meni telkku kii, ja nukkuun, öitä
Vierailija kirjoitti:
Odotinkin koska tulee eka kimaltava minimekko. Ihmeen paljon alaviistosta kuvattu Maltan esiintyjää.
Nähtävästi hänen ansionsa sijoittuvat sille osastolle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aika nopea sytytys. Milloin katoit viisuja viimeeksi? 1980-luvulla?
Nyt vaan tuntuu, että ennen ja jälkeen jokaista biisiä heitetään jotain gay-viittauksia. Voisko ton sukupuolisen suuntautumisen nyt jättää sivuun? Miksi se on pääasiassa jatkuvasti? Gay-viisut.
Rasmuksen laulaja ei pysynyt vireessä, ei mee jatkoon. Tää aussi on hyvä.
Upea ääni tällä hyttysverkkomiehellä
Vierailija kirjoitti:
San Marino kosiskelee LGBT-yleisöä vähän turhan läpinäkyvästi noilla miespusuilla ja panoliikkeillä 😑 Ei riitä, jos musiikki on noin surkeeta!
Aivan takuulla riittää, lyödäänkö vaikka vetoa?
Vierailija kirjoitti:
Muut käyttää näyttäviä pyroja, grafiikkaa ja valoja. Suomi piilottaa edustajansa raahaamalla ilmapalloja lavan tukkeeksi.
Ja ei. Sillä ei erotuta mitenkään edukseen. Ei todellakaan.
No tämä! Eikä kauheasti kiinnostusta tosiaan ole koko finaalia seuratakaan, kun tietää, että Ukrainahan sen tietty voittaa. Tuollaista olen aina inhonnut uroviisuissa, kun eihän siellä se itse musiikki ja sn laatu paljoa paina, on ihan sivuseikka ja se politiikka painaa senkin edestä. Ihmetyttää kyllä, että jos/kun Ukraina voittaa, niin pidetäänkö ensi vuonna viisut Ukrainassa ja missä ihmeessä siellä, kun melkein koko maa on jyrätty maan tasalle. Ja tuskin niillä on edes varaa pitää niitä viisuja, eihän se mitään ilmaista lystiä ole..