Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Malta ainakin varma jatkoonmenijä.
Maltan rikkaimmasta suvusta oleva kuvan kaunis somevaikuttaja laulaa "I am what I am"
Vierailija kirjoitti:
Taso on nyt kyllä tänä vuonna sysi pas ka. En muista koskaan näin surkeita semejä . Nyt mua alkaa jo ärsyttää tuo silvennoisenkin lässytys
Mulla on olo, että katon viisuja vuodelta 2008.
Vierailija kirjoitti:
Taso on nyt kyllä tänä vuonna sysi pas ka. En muista koskaan näin surkeita semejä . Nyt mua alkaa jo ärsyttää tuo silvennoisenkin lässytys
Taso tosiaan yllättävän heikko. Näkyyköhän korona-aika tällä tavalla: mitäänsanomattomina tai jonkinlaisen aivosumun vallassa sepitettyinä lauluina?
Todella karmeeta kuraa kaikki paitsi Jezebel. Tosi huono taso tänä vuonna. Ikinä ei ole ollut näin surkeita esityksiä.
Miks kaikki on tänään epävireessä ja tiistaina ei ollut?
Tyhmää kun Italia-hömpötystä tulee väliin ja katkaisee kisat ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
i am what i am laulaa todella kaunis, valkoinen hoikka nainen paljettimekossa
SO BRAVE
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mä luovutin jo ja suljin koko teeveen. Tuskin katson koko kisoja, kun voittaja on kaikilla etukäteen tiedossa samoin kuin semeistä jatkoon menijät. Mitä enemmän gay/trans tms olet, sen varmemmin olet jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Maltan rikkaimmasta suvusta oleva kuvan kaunis somevaikuttaja laulaa "I am what I am"
Jaksuhali hänelle, mahtaa olla rankkaa =)
Kolmasosa esityksistä nähty nyt. The Rasmus paras tähän asti.
Aivan liian raskaat juontajat...Ja toi tukka.
Achille Lauro on supertähti Italiassa
Tää onkin Torinos? Piti kai olla Itaalias.
Kiva et toi yks juontaja on pukeutunut keltaiseen ja näin muistuttaa Suomen esityksestä.
Luulin, että nyt on vuorossa Sanna Marin, mutta se olikin vain San Marino.
On tässäkin ärsyttäviä noi käsikirjotetut ylipirteät kimppajuonnot..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Maltan biisi on pelkkää latteuksia latteuksien perään voi jeesus :D
Nuori nainen lameemekossa laulamassa voimaantumisestaan. Tätä ei ole viisuissa koskaan ikinä milloinkaan nähty.
Mutta mekko oli tosi nätti.
Jos The Rasmus ei jostain syystä pääse jatkoon, niin syytän niitä kusisia palloja.