Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
San Marino on noussut vedonlyöntilistalla tämän illan finaaliin pääsijöiden joukkoon. Sopii mulle! Kuten joku ketjussa aiemmin kommentoi, olen vihdoin ymmärtänyt, mistä Achille Laurossa on oikein kyse 🔥 Hän oli saanut eilen isoimmat aplodit, mutta ymmärrettävästi kun on kotiareenasta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bess olisi ollut lavalla Ronela2. Heissä ja koreografioissa on todella paljon samaa.
Paitsi että bessillä ei ollut agressiivista luolamies-teemaa
Ihan samoja poninhännän pyörityksiä ja syväkyykkyjä molemmilla. Ronela on vähän notkeampi ja parempi tanssija.
Sillä on vain tankinkokoiset reidet.
Niin on Bessilläkin.
Niin kuuluukin olla jos on takamusta. Leveä takamus tikkujaloilla on kuin lihapulla kahdella cocktailtikulla.
Mikään ei ole hirveämmän näköistä kuin lattea ja leveä toimistotakapuoli rimpulajaloilla. Turhaan te toimistotädit haukutte näiden naisten muotoja!
Hyviä uutisia iltaa ajatellen: Laurin ääni on kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa! Nuo pallot on vähän hämmentävät ja tuo keskellä töröttävä musta aurinko pilaa tätäkin esitystä vähän. Toivottavasti se näyttää kuitenkin tv-kameroissa paremmalta.
Ilmapalloja..voiko halvempaa olla..🥱
Vierailija kirjoitti:
San Marino on noussut vedonlyöntilistalla tämän illan finaaliin pääsijöiden joukkoon. Sopii mulle! Kuten joku ketjussa aiemmin kommentoi, olen vihdoin ymmärtänyt, mistä Achille Laurossa on oikein kyse 🔥 Hän oli saanut eilen isoimmat aplodit, mutta ymmärrettävästi kun on kotiareenasta kyse.
Tämä on upea uutinen! Äänestysnäppäimet täällä valmiina odotellaan iltaa.
t. se edellinen ;)
Vierailija kirjoitti:
No joo, en vieläkään ole yhtään tämän fani, mutta ihan hyvin näytti kulkevan. Hyvät heille. Toivoisin silti, että joku muu pääsisi Jezebelin tilalle finaaliin. Onni Rasmukselle on se, ettei tässä semissä ole samassa genressä hirveästi kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on upea uutinen! Äänestysnäppäimet täällä valmiina odotellaan iltaa.
t. se edellinen ;)
Paiskaan puolet äänistäni Achillelle, puolet WRS:lle
Il Volo taitaa esiintyä tänään!! Sen auringon pitäisi pyöriä siinä, näin pienen pätkän esityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Itävallan biisi oli loistava ja tippui jatkosta. Joku sielä kommentoi että kaikki meni väärin sen jälkeen kun Suomi voitti.
Itävallan biisi oli ihan ok, ei loistava. Suurin ongelma oli livelaulu, kun laulaja ei osunut nuottiin edes joka toisella yrittämällä. Ihan kauheeta kuunnella. Lisäksi esitys oli tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei olisi mustaa vaatetta liikaa ja mustaa taustaa, eihän siitä saa välkkyvissä valoissa mitään selvää. kaikkea hyvää toivotaan, ehkä Suomi saa lisää pisteitä sotilasliittoon taipumisesta. Olisikin hienoa, kuten Ukrainan mitätön polvihumppa.
Onhan siellä mustia jättipalloja lava täynnä, että varmasti itse bändi hukkuu.
Miten hemmetissä ne jumppapallot edes liittyvää rockesitykseen? Sitäpaitsi bändin komein uros on täysin piilotettu niihin typeriin palloihin.
Onhan pyrot toki käytetty juttu, mutta niin vaan ne aina ja edelleen toimii. Niin olisi toiminut tässä The Rasmuksenkin esityksessä. Ilmapalloja? Juu onpa tosiaan rajua vaaran tuntua ilmoilla.
Eihän nuo ilmapallot sovi tuohon mistään näkökulmasta. Ei biisiin, ei bändiin, eikä lavallekaan. Kenen noin pöljä idea on ollut ja miten ihmeessä se on mennyt läpi?
Vierailija kirjoitti:
Achille Lauro on ihana! Täältä lähtee ääni San Marinolle kyllä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa näyttivät hyvältä - näin sen kuvatun version, ja siinä pallot toimivat aika jännällä tavalla. Ja toisaalta minusta ihan tyylikästä, että on tehty lavashow yksinkertaisista elementeistä, ja kerrankin rock-bändillä on jotain muuta kuin pyroa. Ilmapallot on ihan hyvällä tavalla erikoinen joskin simppeli juttu tässä.
Tykkäsin Itävallasta ja tykkään Rasmuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa näyttivät hyvältä - näin sen kuvatun version, ja siinä pallot toimivat aika jännällä tavalla. Ja toisaalta minusta ihan tyylikästä, että on tehty lavashow yksinkertaisista elementeistä, ja kerrankin rock-bändillä on jotain muuta kuin pyroa. Ilmapallot on ihan hyvällä tavalla erikoinen joskin simppeli juttu tässä.
Siellä lavalla on bändillinen tyyppejä. Mitään massiivisia ja kontekstiin liittymättömiä palloja sinne ei olisi enää tarvittu. Nyt lavan ovat vallanneet pallot, ei bändi, jonka pitäisi olla pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Itävallan biisi oli loistava ja tippui jatkosta. Joku sielä kommentoi että kaikki meni väärin sen jälkeen kun Suomi voitti.
Oli loistava mutta live-esitys vaikuttaa. Ja sehän kuullosti ihan karsealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millanen rockbändi käyttää lavastukseen ilmapalloja!! Joku lastenjuhlissa soittamaan pyydetty🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa! Nuo pallot on vähän hämmentävät ja tuo keskellä töröttävä musta aurinko pilaa tätäkin esitystä vähän. Toivottavasti se näyttää kuitenkin tv-kameroissa paremmalta.
Katsoin vuodetun jury-shown jossa näkyy kameratyö ja kaikki, vähän pliisu on. Olisi ollut paljon komeampi jos tuo aurinko oltaisiin saatu ledipuolelle kokonaan keltaiseksi, nyt ilmapallot eivät erottuneet lainkaan. Vokaalit oli ihan ok, ei parhaimmistoa missään nimessä mutta rock-esitykselle annetaan aina vähän anteeksi. En usko että on juryn ääniharava, mutta yleisöltä voi tippua hyvinkin pisteitä
Waldos People mutta vielä hienommin