Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
8521/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän yllätysmenestyjä on Puola ja putoaja Australia. Australian biisi on melodialtaan liian tylsä. Balladeja on jo muutenkin paljon ja nyt on samassa semissä tuollainen operettilaulaja, ennakkosuosikki Ruotsi, juryn mieleen oleva Malta sekä yleisön ainainen suosikki Azerbaidjan.

Huh, ei kai Malta nyt pääse jatkoon sentään..

Jotkut tykkää kovastikin...

Ei vitsi, se on kyl turhin kappale koko tokassa semissä. Jopa se eka kappale oli parempi jolla tämä Emma Muscotin piti alunperin osallistua.

Niin on. Oikein kliseejämien jumbo. Laulaja on kaunis kyllä.

Vierailija
8522/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UMK:n jälkeen ajattelin että eivät varmaan ole finaalissa. Sitten luin juttuja joissa itse kertoivat että heillä on olemassa fanipohjaa Euroopassa ja että näiltä tulleet kommentit olivat netissä olleet hyvin positiivisia. Mikäpä ettei. Kerran fani, aina fani?

Parempihan sinne on lähteä voittamaan kuin häviämään, semifinaalissa. Siinä käsityksessä kuitenkin pysyn, että jos finaaliin pääsevät niin pisteitä pitää kyllä pihdeillä kiskoa, ainakin raadeilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8523/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen esitys vuotanut. Viisukuppilassa kehutaan paljon esitystä. En näe itse vuotanutta videota, kun se on facebookissa. 

Vuotiko verta?

Vierailija
8524/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasmuksen finaalipaikka ei ole mitenkään varma, QX ei veikkaa heille jatkopaikkaa ja kansainvälisellä vedonlyöntilistalla he ovat tämän illan kilpailijoista sijalla 7, jännäksi menee. Ensimmäisessä semifinaalissa QX veikkasi kahdeksan kymmenestä oikein.

https://www.qx.se/noje/228115/eurovision-regnbagstat-semi-nar-cornelia-…

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2

Ihme että Viro noin korkealla listalla, biisi mielestäni tylsä, jo aiemmin kuultu.. Voisko Israel yllättää ja päästä jatkoon? Olen ollut kokoajan sitä mieltä että biisissä/esityksessä potentiaalia, vaikka ilmeisesti olen aika yksin mielipiteeni kanssa 😄

Minua taas ei yllätä ollenkaan, tosin ehkä vähän liiankin selvästi plagioitu Aviciin "Wake me up" biisiä, mutta on joka tapauksessa hyvä. Luin just myös norjalaislehdestä, kuinka sitä kehuttiin sielläkin ja hekin mainitsivat  Aviciin.

Vierailija
8525/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sellainen kutina että ns suurimmat ennakkosuosikit (Ukraina poislukien), eli Italia ja Ruotsi eivät pärjääkään ihan niin hyvin kuin odotetaan? Ihmiset kaipaa nyt aitoutta ja tunnetta enemmän kuin hyvin tuotettua, laskelmoitua poppia.

Englanti voittaa - tai siis sijoittuu kakkoseksi. 

Miten Wales, Skotlanti tai Pohjois-Irlanti menestyy tänä vuonna? Viimeinkö Wales on Tom Jonesin lähettänyt?

Vierailija
8526/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bess olisi ollut lavalla Ronela2. Heissä ja koreografioissa on todella paljon samaa.

Paitsi että bessillä ei ollut agressiivista luolamies-teemaa

Ihan samoja poninhännän pyörityksiä ja syväkyykkyjä molemmilla. Ronela on vähän notkeampi ja parempi tanssija.

Sillä on vain tankinkokoiset reidet.

Niin on Bessilläkin.

Niin kuuluukin olla jos on takamusta. Leveä takamus tikkujaloilla on kuin lihapulla kahdella cocktailtikulla.

Vierailija
8527/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

%C3%B3nOnFire

Kumma, että täällä on sivuutettu Espanja kokonaan. Onhan biisi siis aikamoinen renkutus mutta tuo performanssi on niin ammattimainen että minä (ja hyvin monet viisuasiantuntijat) uskoo että tulee olemaan top 5 myös tuomariston mielestä. Laulaa hyvin ja nuotissa samalla kun suorittaa todella vaativaa koreografiaa, lavasteet on kohdallaan ja karismaa löytyy vaikka muille jakaa. Tiedän että mammat ei tästä kauheasti tykkää mutta kannattaa henkisesti valmistautua siihen että Espanja tosissaan kisaa voitosta :D

Se on ehkä niin itsestäänselvyys. Hän on ammattilainen ja ottaa asian vakavasti.

Vierailija
8528/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, mikä esitys saa raadeilta parhaat pisteet?

Puola ja Englanti.

Puola on mielestäni jotenkin kökkö, luulen että yleisö tykkää enemmän. Englanti ihan ok, pärjännee tasaisesti, mutta nekö parhaat?

Puola laulaa virheettömästi.

Australia muuten myös.

Laulaja hyvä, mutta biisi ei ehkä niinkään ja siinä vasta hölmöt sanat.. Huonoa englantiakin. Kuulostaisi paljon paremmalta omalla kielellä!

Outoa. Hän on kuitenkin amerikkalainen ja osaa englantia natiivisti. Puolaa hallitsee huonommin.

Onko tämä totta? En tiennyt. Mutta siis nehän on tosi tökeröt ne sanat. Ihmettelen! Ei myöskään kuulosta minun korvaani natiivilta.

On totta. Syntynyt ja varttunut Usassa. Haluaa esiintyä englanniksi koska puola tuottaa vaikeuksia.

Nyt on muuttanut Puolaan opiskelemaan klassista laulua.

Eli siis jenkki edustaa Puolaa?

Vierailija
8529/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna oli niitä hopeamekkoja ja tänä vuonna on näköjään vallalla kiltit miehillä (Mahmood, Ranskan tyyppi ja meidän Rasmuksen rumpali) ja musta/hopea-asut (Espanjan Chanelilla, Iso-Britannian Samilla ja Romanian Andreilla).

Vierailija
8530/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vetoo, niin Ruotsi arpoo itsensä second halfiin finaalissa ja Ruotsille järkätään joku mehukas paikka toiseksi viimeisenä. Ennen ja jälkeen Ruotsia laitetaan esiintymään jotkut finaalin heikoimmat, että Ruotsi saadaan näyttämään viisuvoittajalta. 

Suurin osa päätyy second halfiin, koska eka alkaa olla aika täysi.

Vierailija
8531/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingo.

Vierailija
8532/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Subwoolfer oli eilen keikka Torinossa jossa oli paljon väkeä, ilmeisesti Italiassa on paljon kettu faneja. Oon melko varma tuo kaksikko on gaute ormansen ja Ben adams

Heillä on sudenpäät.

Vierailija
8533/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suurentunutta pernaa käsittelevää käsienpesulaulua finaaliin, jooko

Vierailija
8534/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

%C3%B3nOnFire

Kumma, että täällä on sivuutettu Espanja kokonaan. Onhan biisi siis aikamoinen renkutus mutta tuo performanssi on niin ammattimainen että minä (ja hyvin monet viisuasiantuntijat) uskoo että tulee olemaan top 5 myös tuomariston mielestä. Laulaa hyvin ja nuotissa samalla kun suorittaa todella vaativaa koreografiaa, lavasteet on kohdallaan ja karismaa löytyy vaikka muille jakaa. Tiedän että mammat ei tästä kauheasti tykkää mutta kannattaa henkisesti valmistautua siihen että Espanja tosissaan kisaa voitosta :D

Minä olin niin pettynyt myös Espanjan valintaan (muut oli Malta, Albania, Italia ja Ranska). Tuossa biisissä on nostetta, mutta se lässähtää. Vaikka laulajan jalat taipuisi rusetille, niin se nyt ei vaan tee kappaleesta parempaa. No, mieluummin tämä kuin Italia. Onhan tämä menevä ja Chanel osaa laulaa ja tanssia.

Vierailija
8535/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo käsienpesulaulu on oikeasti pelottava. Pelottavampi kuin Albanian

Vierailija
8536/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, mikä esitys saa raadeilta parhaat pisteet?

Puola ja Englanti.

Puola on mielestäni jotenkin kökkö, luulen että yleisö tykkää enemmän. Englanti ihan ok, pärjännee tasaisesti, mutta nekö parhaat?

Puola laulaa virheettömästi.

Australia muuten myös.

Laulaja hyvä, mutta biisi ei ehkä niinkään ja siinä vasta hölmöt sanat.. Huonoa englantiakin. Kuulostaisi paljon paremmalta omalla kielellä!

Outoa. Hän on kuitenkin amerikkalainen ja osaa englantia natiivisti. Puolaa hallitsee huonommin.

Onko tämä totta? En tiennyt. Mutta siis nehän on tosi tökeröt ne sanat. Ihmettelen! Ei myöskään kuulosta minun korvaani natiivilta.

On totta. Syntynyt ja varttunut Usassa. Haluaa esiintyä englanniksi koska puola tuottaa vaikeuksia.

Nyt on muuttanut Puolaan opiskelemaan klassista laulua.

Eli siis jenkki edustaa Puolaa?

Hänellä on USAn passi koska on syntynyt siellä mutta hänen sukunsa on puolalainen ja niin on hänkin. Kaksoiskansalaisuudet eivät nykyään ole harvinaisia.

Koska hän on asunut enimmän osan elämäänsä USAssa hän kokee englannin vahvemmaksi kielekseen.

Vierailija
8537/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kappaletta tuo Ranskan kappale muistuttaa? On niin tutun kuuloinen! Tulee mieleen joku elokuva

Vierailija
8538/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti surkeimpia ovat Ruotsi, UK, Italia ja Australia. Tasapaksua määkimistä, ja jotkut täällä haaveilee niiden voitosta.

Vierailija
8539/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko BESSin vielä lähettää Suomen edustajaksi, on älyttömän kova biisi tonne.

Vierailija
8540/12303 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko BESSin vielä lähettää Suomen edustajaksi, on älyttömän kova biisi tonne.

No ei ole kova. Samankaltainen sotku Albanian kanssa, taustatanssijoilla toppatakit ja Bess näyttää ihan teletapilta. Sitten vielä hullunkurinen tanssi siihen päälle. Tulee vielä isompi myötähäpeä kuin rasmuksesta.

Ketju on lukittu.