Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Ensi viikolla on eka työmatka pariin vuoteen ja tietenkin just viisujen päällä. :/
Onneksi sentään finaalissa olen kotisohvalla!
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisut pitää uudistaa. Kukin maa laulakoot omalla kielellä ja esiintyjät edustakoot etniseltä taustaltaan kansallista enemmistöä. Live-orkesteri takaisin, playbackit ei innosta.
Se, että tämmöinen ehdotus saa (tällä hetkellä) pelkkiä alapeukutuksia, kertoo ikävällä tavalla kaiken tästä ketjusta :/
Ehdottaisin tähän bonuksena ensi vuoden OFFICIAL-ketjun uudistamista siten, ettei sama henkilö enää aloittaisi ja moderoisi ketjua.
Minä en ole kyllä mitään moderoinut tai poistellut. On täältä munkin viestejä kadonnut.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisut pitää uudistaa. Kukin maa laulakoot omalla kielellä ja esiintyjät edustakoot etniseltä taustaltaan kansallista enemmistöä. Live-orkesteri takaisin, playbackit ei innosta.
Se, että tämmöinen ehdotus saa (tällä hetkellä) pelkkiä alapeukutuksia, kertoo ikävällä tavalla kaiken tästä ketjusta :/
Ehdottaisin tähän bonuksena ensi vuoden OFFICIAL-ketjun uudistamista siten, ettei sama henkilö enää aloittaisi ja moderoisi ketjua.
Minä en ole kyllä mitään moderoinut tai poistellut. On täältä munkin viestejä kadonnut.
-Ap
Ei ap:t voi moderoida, mistä tällainen luulo edes?
T. toisen pitkän ja suositun ketjun ap, minä vain olin se, joka ketjun avasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi on aina joku, joka yrittää olla siisti ja hauska mutta loppupeleissä on vain nolo. Tänä vuonna tämä on latvia. Norja onnistui paremmin olemaan siisti, hauska ja nuorisoon uppoava
Paitsi, että Latvia meni jo viraaliksi. Norja ei.
Paitsi että Latvia on nolo ja laulaa p*llusta
Tosimies ei syö lihaa vaan pllua.
Hauskahan tuo on 😅
Vierailija kirjoitti:
Ranska!
Olisivat saaneet heivata tanssijan pois. Mutta hienosti käytetty mustaa aurinkoa.
Alvan on koko kisojen parhaimman näköinen mies🔥
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä ikävä meininki.
Se on winner taas saanu iltahepulit
Vuoden suurin uutinen: Saksa saa ehkä enemmän kuin nolla pistettä
Vierailija kirjoitti:
Vuoden suurin uutinen: Saksa saa ehkä enemmän kuin nolla pistettä
Niiden ois pitänyt lähettää ne Callboyt, vaikkein siitä kappaleesta mitenkään hirveästi tykkää, mutta erottuisi ainakin joukosta ja olisi saanut nollaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Britannia voittaa
Tämä olisi paras näistä kärkipään ehdokkaista (joista joku todennäköisesti tulee voittamaan).
Ukrainasta tykkään henkilökohtaisesti erittäin paljon, mutta en jaksa kuunnella kokonaista vuotta vinkumista Ukrainan voitosta.
Ruotsi on mielestäni liian tarkkaan laskelmoitu "luonnollinen" ja "pelkistetty" esitys (paljaat jalat, hiusten harominen jne.). Corneliassa on jotain, mikä häiritsee minua. Kappale on hyvä.
Sekä Italia että Espanja ovat yliarvostettuja. Italian jäbät eivät tunnu piittaavan koko viisuista. Chanelin suurin ansio on puolestaan hyvä tanssitaito ja pylly.
Sam Ryder on kiinnostava nouseva artisti, jolla on omintakeinen tyyli ja karisma. Kappale on perinteistä brittipoppia ja lava näyttää hienolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britannia voittaa
Tämä olisi paras näistä kärkipään ehdokkaista (joista joku todennäköisesti tulee voittamaan).
Ukrainasta tykkään henkilökohtaisesti erittäin paljon, mutta en jaksa kuunnella kokonaista vuotta vinkumista Ukrainan voitosta.
Ruotsi on mielestäni liian tarkkaan laskelmoitu "luonnollinen" ja "pelkistetty" esitys (paljaat jalat, hiusten harominen jne.). Corneliassa on jotain, mikä häiritsee minua. Kappale on hyvä.
Sekä Italia että Espanja ovat yliarvostettuja. Italian jäbät eivät tunnu piittaavan koko viisuista. Chanelin suurin ansio on puolestaan hyvä tanssitaito ja pylly.
Sam Ryder on kiinnostava nouseva artisti, jolla on omintakeinen tyyli ja karisma. Kappale on perinteistä brittipoppia ja lava näyttää hienolta.
Samaa mieltä kaikesta.
Ruotsin laulaja on hyvin feikin oloinen.
Italia ja Espanja ovat yliarvostettuja. Espanjan kappale on ihan ok, mutta Italian hehkutusta en ymmärrä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britannia voittaa
Samaa mieltä kaikesta.
Ruotsin laulaja on hyvin feikin oloinen.
Italia ja Espanja ovat yliarvostettuja. Espanjan kappale on ihan ok, mutta Italian hehkutusta en ymmärrä yhtään.
Näin on. Näistä Sam Ryder on paras, jos kohta hänkään ei ole oma ykkössuosikkini, mutta hyvä kappale ja artisti kuitenkin. Muut aikamoista huttua.
Britannia on yllättävän hyvä, vaikka biisi ehkä hieman tavallinen euroviisuvoittajaksi. Britit kyllä ansaitsisivat menestyksen. Viime vuoden tupla-nolla oli nöyryytys. Ja eipä nuo oikein 2000-luvulla ole menestyneet kuin pari kertaa. Yhtä huono kuin Suomi tai Saksa.
Klo 17 alkaa avajaisseremonia.
Mulla on fiilis, että Britit voittaa.
Ruotsi on liian laskelmoitu, Italia yliarvostettu, Ukrainan biisi ei tarpeeksi hyvä, Espanja liian halpa. Muita voittajaehdokkaita ei taida olla.
Lontoo 2023?
Brittien voitossa olisi se hyvä puoli ainakin, että turha syytellä kaikkea brexitiä yms kun taas saavat huonolla biisillä nolla pistettä seuraavana vuonna,
Norja, Islanti, Serbia, San Marino, Viro. Nämä jäivät mieleeni positiivisesti. Muista edustajista ei mitään muistikuvaa.