Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Tänä vuonna ei ole oikein mikään biiseistä kolahtanut. Muutamia ihan okei biisejä.
Suomen mahdollisuudet pärjätä ovat heikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut ketjua, mutta voiko joku kertoa onko ulkomaalaisten mielestä Suomi finaalissa?? Yleisesti ottaen onko meillä mitään mahdollisuuksia pärjätä tänä vuonna? Itse viime vuonna veikkasin, että ollaan viiden joukossa ja kuudes sija sitten tulikin.
Odds Eurovision 2022 Semi-final 2 (eurovisionworld.com)
tuon mukaan tällä hetkellä 78% todennäköisyys olla finaalissa. Tällä hetkellä vedonlyöjien mukaan Suomi on kuudennella sijalla eli siis pääsemässä finaaliin.
Semi2 :ssa on omasta mielestäni vähemmän varmoja finaalibiiseja, joten Suomen mahdollisuudet jatkoon ihan hyvät. Mutta siihen se jääkin, finaalissa ollaan max sijalla 15.
Suomen sijoitukselle viisuissa on 6 mahdollista kategoriaa. Mihin veikkaatte, että The Rasmus yltää?
Sijat 1-5: Torille!! Vastaanottokomitea lentokentällä. Mitalikahvit! Kansanjuhla areenalla!
Sijat 6-10: Jestas sentään! Erinomainen suoritus! Voiko Suomi todella pärjätä viisuissa??
Sijat 11-15: Hiton hyvä veto
Sijat 16-20: Huonompiakin on nähty. Ei tartte hävetä
Sijat 21-25: No päästiinpähän edes finaaliin
Sijat 26-40: LOL taattua suomitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Suomesta korkeimmat pisteet menee Romanialle, Kyprokselle ja Ukrainalle
Suomi antaa täydet pisteet Ruotsille kuten muinakin vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ja Espanja on ennakkosuosikit joten toivottavasti joku yllättävä voittaa niinkuin Hollannin voitto nelisen vuotta sitten
Siitä on kylläkin kolme vuotta
2022 - 2019
Kyllä mä olen varma että Ukraina voittaa, niille tulee menemään valtavasti sääliääniä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen varma että Ukraina voittaa, niille tulee menemään valtavasti sääliääniä
Minä tulen äänestämään Ukrainaa, koska se on todella hyvä kappale. Hv sääliääniesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen äänestämään Ukrainaa, koska se on todella hyvä kappale. Hv sääliääniesi kanssa.
Minunkin mielestäni Ukraina on mahtava, mutta ihan jo ton sodan takia on turha luulla että kukaan muu voittaisi
Ei siis mitään Ukrainan voittoa vastaan
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo yksi huilumies se Go_A:n jäsen?
Ihan sama miten käy, kunhan voitetaan Ruotsi ja salaattilaulu. Mieluiten salaattilaulun ei tarttis päästä finaaliin.
Hitsi, että on ollut kiva ja aurinkoinen päivä ulkoilmassa harrastusten parissa.
Semmoista se on, kun on se elämä!
Samaan aikaan täällä hermoraunio poistopeukuttelija on kyylännyt koko päivän valppaana, milloin tulee taas poistettava winnerin viesti ;DDDDD
Choose life.
winner kirjoitti:
Hitsi, että on ollut kiva ja aurinkoinen päivä ulkoilmassa harrastusten parissa.
Semmoista se on, kun on se elämä!
Samaan aikaan täällä hermoraunio poistopeukuttelija on kyylännyt koko päivän valppaana, milloin tulee taas poistettava winnerin viesti ;DDDDD
Choose life.
Käyttäjänimimerkki Tinneri vois mennä kertomaan päivän kuulumisiaan vaikka johonkin toiseen ketjuun, kun ei tuossakaan viestissä ollut mitään viisuihin liittyvää. Kiitos.
Ruotsin Cornelia paineli avajaistilaisuuteen alusvaatteissa ja verkkomekossa. Todella mauton. Joku puuhka oli ympärillä, mutta oi että mua yököttää tuollainen huomionhaku. Saa sitä näyttävästi ja rohkeasti pukeutua, mutta tuollainen on minusta liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin Cornelia paineli avajaistilaisuuteen alusvaatteissa ja verkkomekossa. Todella mauton. Joku puuhka oli ympärillä, mutta oi että mua yököttää tuollainen huomionhaku. Saa sitä näyttävästi ja rohkeasti pukeutua, mutta tuollainen on minusta liikaa.
Tulihan siitä semmoinen itsensäpaljastajaviba kun läväytteli puuhkaansa auki ja kiinni. Lisäksi kolttu näytti halvalta, erityisesti kaula-aukon viimeistely sai aikaan vaikutelman että tekele oli puuhattu kiireessä askartelukaupasta löytyneestä verkosta kynsileikkureilla hotellihuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi ja Espanja on ennakkosuosikit joten toivottavasti joku yllättävä voittaa niinkuin Hollannin voitto nelisen vuotta sitten
Ei se Hollannin voitto silloin mikään yllätys ollut. Siellähän se keikkui vedonlyönnin kärkipaikoilla hyvän aikaa.