Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta skeidaa kaikki biisit tänä vuonna Euroviisuissa.
Ei tarvi kyllä tuota showta seurata, homojen hommaa muutenkin.
Veikkaan että joku sukupuolta vaihtanut partainen lesbo voittaa.
No mutta, tätä ei ole vielä nähty. Viihdettähän tämä on ja vielä niin omituisessa genressään. :)
Mun mielestä mun äidin puolen vanhimmalle serkkupojalle eli mua vuoden nuoremmalle serkulle sopis hyvin tää Eesti Laul-kilpailusta tuttu Grete Paia. He molemmat ovat samana vuonna syntyneitä, tykkäävät postata Instagramiin suht usein kuvia itsestään eri paikoissa, tykkäävät tämmöisestä menevästä jytämusasta ja tykkäävät autoista. Harmi vaan että mun se serkku ei osaa viroa ollenkaan, niin heidän suhteensa ei toimisi ellei puhuisi englantia keskenään tai jompikumpi opiskelisi toisensa äidinkieltä. Mun se serkku on siis opiskellut tradenomi kai ja on pankissa töissä tällä hetkellä ja tykkää fleksailla ulospäin merkkivaatteilla ja asusteilla. Grete Paiakin mainostaa Instagramissa eri tuotteita. No se mun serkkumies on jo varattu, niin en haluu tuhota hänen suhdettaan tällä asialla.
Noita Grete Paian menevistä biiseistä tulee vaan vähän mieleen se mun serkkupoika.:-)
T: se viron kielen sivuaineopiskelija Helsingin yliopistosta joka on postaillut ennenkin virolaisia biisejä tähän viestiketjuun
Kreikan viisu on parhain! Olenko ainoa joka tykkää?
Viisut pitää uudistaa. Kukin maa laulakoot omalla kielellä ja esiintyjät edustakoot etniseltä taustaltaan kansallista enemmistöä. Live-orkesteri takaisin, playbackit ei innosta.
Vierailija kirjoitti:
Viisut pitää uudistaa. Kukin maa laulakoot omalla kielellä ja esiintyjät edustakoot etniseltä taustaltaan kansallista enemmistöä. Live-orkesteri takaisin, playbackit ei innosta.
Entä kallonmittaus? Pitäisikö kaivaa harpit ja mittanauhat esiin?
Monika Liu on ainoa, joka on jäänyt tämän vuoden kattauksesta mieleen. Jotenkin itse asiassa tulevat Leonard Cohenin kappaleiden sävelkulut jotenkin hänen kappaleestaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Monika Liu on ainoa, joka on jäänyt tämän vuoden kattauksesta mieleen. Jotenkin itse asiassa tulevat Leonard Cohenin kappaleiden sävelkulut jotenkin hänen kappaleestaan mieleen.
Monika on ihana, mutta pahoin pelkään että tällainen "neuvostodisko" ei näinä aikoina uppoa yleisöön 💔
Noinkohan rasmuksen esityksen lopussa noista ilmapalloista pamahtaisi jotain efektejä? Tuo lopetus suorastaan huutaa jotain pauketta, ja niistä ilmapalloista sen varmastikin saisi hyödynnettyä.
Terveisin Naispelko28
Vierailija kirjoitti:
Noinkohan rasmuksen esityksen lopussa noista ilmapalloista pamahtaisi jotain efektejä? Tuo lopetus suorastaan huutaa jotain pauketta, ja niistä ilmapalloista sen varmastikin saisi hyödynnettyä.
Terveisin Naispelko28
Hyvä idea! Koska esityksellä ei ole mitään yhteyttä kappaleen aiheeseen, ehkä niistä lentää jotain efektejä ympäri lavaa symboloimaan, no, toimintaa Jezebelin kanssa 😅
Se mulla henkilökohtaisesti häiritseekin eniten The Rasmuksen kanssa, että kappale ja esitys ovat sinänsä ammattimaisia, mutta mikään ei varsinaisesti liity yhteen. Sanat ovat sekalainen kooste outoja kielikuvia, Laurilla on jostain syystä päällään sadetakki, keltainen väri on kiva mutta miten se liittyy mihinkään, ilmapallot näyttää hyvältä mutta mitä tekemistä niillä on Jezebelin kanssa...
Pahoin pelkään, että tässä päädytään taas suomalaisittain ylisuorittamaan Euroviisuja.
Toiset harjoitukset, kooste 1 (huom. älä katso jos et halua spoilaantua)
Toiset harjoitukset, kooste 2
Toiset harjoitukset, kooste 3
Turha näköjään sanoa yhtään mitään negatiivista tietyistä esityksistä, kun joku herneenpalon nenäänsä kasvattanut moderaattori ne viestit poistattaa. Suomea saa kyllä rääpiä ihan Ylösen ulkonäköä myöten, todella noloa. Tämäkin varmasti poistuu.. 3.. 2.. 1..
Vierailija kirjoitti:
Kreikan viisu on parhain! Olenko ainoa joka tykkää?
Tarttis varmaan kuunnella ;D
No, ensi viikolle semifinaaleihin jaksaa kyllä odotella. Tulee tuoreempi näkökulma kun ei ole puolta vuotta puhkikuunnellut ja kuolahypettänyt kaikkia biisejä.
UMK:n biisit kyllä kuuntelin, mutta ulkomaanosastossa on paljonkin kuuntelemattomia viisuja.
Katsotaan ja kuunnellaan ensi viikolla lisää, jos "sananvapaus" on vielä tällä palstalla voimassa. Säilyyhän nämä kommentit keskimäärin ruhtinaalliset 5 minuuttia nykyisinkin ennen poisliputusta ;DDD
Vierailija kirjoitti:
Se, että tämmöinen ehdotus saa (tällä hetkellä) pelkkiä alapeukutuksia, kertoo ikävällä tavalla kaiken tästä ketjusta :/
Ehdottaisin tähän bonuksena ensi vuoden OFFICIAL-ketjun uudistamista siten, ettei sama henkilö enää aloittaisi ja moderoisi ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko28
Hyvä idea! Koska esityksellä ei ole mitään yhteyttä kappaleen aiheeseen, ehkä niistä lentää jotain efektejä ympäri lavaa symboloimaan, no, toimintaa Jezebelin kanssa 😅
Se mulla henkilökohtaisesti häiritseekin eniten The Rasmuksen kanssa, että kappale ja esitys ovat sinänsä ammattimaisia, mutta mikään ei varsinaisesti liity yhteen. Sanat ovat sekalainen kooste outoja kielikuvia, Laurilla on jostain syystä päällään sadetakki, keltainen väri on kiva mutta miten se liittyy mihinkään, ilmapallot näyttää hyvältä mutta mitä tekemistä niillä on Jezebelin kanssa...
Pahoin pelkään, että tässä päädytään taas suomalaisittain ylisuorittamaan Euroviisuja.
Lavaesiintymiset ja suunnittelu/koreografia eivät Suomella ole kyllä viime vuosina olleet lainkaan hallussa ja moni biisikin on pilattu jollain lippujen huitomisilla tai aina samanlaisilla kamerakulmilla tai pakkotanssiryhmällä.
Suomen parhaat sijoitukset ovat poikkeuksetta tulleet silloin kun lavalla esiintyy PELKKÄ BÄNDI (Lordi, Soft Engine, Blind Channel), vaikka näillekin tehdään koreografia, niin siellä ei ole silti ylimääräisiä taustalaulajia/-tanssijoita. Yksittäisille laulajille toteutetaan se typerä koreografia ja hössöttäminen ja hosuminen, joka sitten ei palvele oikein ketään, tämä nähtiin UMK:ssakin. Tai vaihtoehtoisesti esitys on todella stabiili tönkkösuolattu paikallaan laulaminen tai esiintyjän asu (varsinkin naisesiintyjillä) on epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukuppilassa joku tiesi kertoa, että Jezebelin loppupuolella Lauri ei laulakaan kertsiä itse vaan kääntää mikin yleisöön. Sitten taustanauhalta kuuluu "yleisön" JEZEBEEEL-huuto.
Eih...
Varmasti hyvä näin. Lauri ei ole koskaan ollut tunnettu hyvästä lauluäänestään. Se tuskin tuli kenellekään yllätyksenä.
Mun mielestä tuo tuntuu nololta.
Koko The Rasmuksen esityksen seuraaminen tuntuu siltä kuin katsoisi teininä omia vanhempiaan laulamassa karaokea
Getsepeeel
A dont kno haw you gat in ma baad
Joka vuosi on aina joku, joka yrittää olla siisti ja hauska mutta loppupeleissä on vain nolo. Tänä vuonna tämä on latvia. Norja onnistui paremmin olemaan siisti, hauska ja nuorisoon uppoava
Varmasti hyvä näin. Lauri ei ole koskaan ollut tunnettu hyvästä lauluäänestään. Se tuskin tuli kenellekään yllätyksenä.