Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
7581/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi liian tylsää, jos Ruotsi tai Espanja voittaisivat. Ovat liian yliarvostettuja! Toisi mielenkiintoa, jos joku noiden kahden ennakkosuosikin ulkopuolelta voittaisi. Ruotsi on taas varmaan jury-äänien lellikki...

Italian laulusta pidän, mutta olisi tylsää jos sama maa voittaisi kahtena vuonna putkeen. Briteille kyllä toivoisin voittoa ja Sam on niin symppis <3 Lisäksi pidän Alankomaiden ja Itävallan lauluista! Ukrainan biisi on kanssa ihan kiva, mutta myös Ukrainan voitto ei olisi mikään yllätys. Olisi siis kiva, jos tulisi jokin yllätysvoittaja tai edes että voitto menisi muualle kuin Ruotsiin tai Espanjaan! Ei minulla muuten mitään Ruotsia vastaan, mutta heillä on niitä voittoja jo "liikaa" esimerkiksi viime vuosikymmenellä tuli kaksi voittoa ja muutenkin Ruotsi tuntuu olevan Euroviisujen lempilapsi :(

Suomelle finaalissa 15 parhaan joukkoon pääsykin olisi jo hieno saavutus! Eiköhän me finaaliin päästä ja ei harjoitusten perusteella pitäisi olla mitään hävettävää! Hienot kisat varmasti tulossa!

Vierailija
7582/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjahan on hauska ja tarttuva, vaikka onkin halpa. Ja tuo koreokrafia! Ja Espanjan viimeisestä voitosta on jo yli 50 vuotta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7583/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ens viikko on Euroviisuviikko! Rakastan!

Vierailija
7584/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein olen tykännyt Ruotsin kappaleista, mutta tällä kertaa en tästä naukuvalla äänellä esitetystä kappaleesta pidä. Se on tosi tylsäkin.

Ruotsi yrittää nyt uutta reseptiä, kun entinen floppasi niin selkeästi viime vuonna. Merkit entisen reseptin toimimattomuudesta olivat näkyvissä jo aikaisempinakin vuosina.

Vierailija
7585/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Ruotsi yrittää taas sillä samalla kuin ennenkin. Tätä viimeisen päälle hiottua ja turbotuotettu muovia. Kaikki on mietitty liian tarkkaan. Teatteria. Aitous puuttuu. Tuon naisen hiuksien haromiset ja paljasjalkaisuus on taas tuttua laskelmointia. Menestyy silti. 

Vierailija
7586/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Ruotsi yrittää taas sillä samalla kuin ennenkin. Tätä viimeisen päälle hiottua ja turbotuotettu muovia. Kaikki on mietitty liian tarkkaan. Teatteria. Aitous puuttuu. Tuon naisen hiuksien haromiset ja paljasjalkaisuus on taas tuttua laskelmointia. Menestyy silti. 

On tässä silti jotain erilaista, vähän särmää, laskelmoitua toki. Muutamat viime vuodet kun on vaan lähetetty moitteettomasti tuotettua ja esitettyä turboa, mikä ei sitten olekaan koskettanut.

Yleisö hylkäsi Ruotsin jo muutama vuosi sitten, viime vuonna sen teki jurykin. Juryn uskon palaavan tänä vuonna Ruotsin puolelle, mutta palaako yleisö? Toivottavasti ei. Ne kun eivät tule takaisin vain siksi, että "sehän on kestomenestyjä Ruotsi!". Tarvitaan jotain muutakin.

Vierailija
7587/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi liian tylsää, jos Ruotsi tai Espanja voittaisivat. Ovat liian yliarvostettuja! Toisi mielenkiintoa, jos joku noiden kahden ennakkosuosikin ulkopuolelta voittaisi. Ruotsi on taas varmaan jury-äänien lellikki...

Italian laulusta pidän, mutta olisi tylsää jos sama maa voittaisi kahtena vuonna putkeen. Briteille kyllä toivoisin voittoa ja Sam on niin symppis <3 Lisäksi pidän Alankomaiden ja Itävallan lauluista! Ukrainan biisi on kanssa ihan kiva, mutta myös Ukrainan voitto ei olisi mikään yllätys. Olisi siis kiva, jos tulisi jokin yllätysvoittaja tai edes että voitto menisi muualle kuin Ruotsiin tai Espanjaan! Ei minulla muuten mitään Ruotsia vastaan, mutta heillä on niitä voittoja jo "liikaa" esimerkiksi viime vuosikymmenellä tuli kaksi voittoa ja muutenkin Ruotsi tuntuu olevan Euroviisujen lempilapsi :(

Suomelle finaalissa 15 parhaan joukkoon pääsykin olisi jo hieno saavutus! Eiköhän me finaaliin päästä ja ei harjoitusten perusteella pitäisi olla mitään hävettävää! Hienot kisat varmasti tulossa!

Toivotaan näin.

Ensi viikolla on myös jääkiekon MM.

Ensi viikolla Suomi on matkalla NATOon.

Samaan aikaan ensi viikolla tapetaan Ukrainassa taas satoja ihmisiä järjettömin syin ja perustein. Ihmisiä, jotka varmaan mieluummin tämän ketjun tavoin jännittäisivät Viisujen takia.

Ihan vaan muistutukseksi asioiden tärkeysjärjestyksestä ja miksi en ainakaan minä ole saanut Viisuhuumaa päälle tänä vuonna.

On se niinkin.

Toisaalta ikävinä aikoina tarvitaan jotain, joka auttaa hetkeksi unohtamaan huolet.

Vierailija
7588/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut ketjua, mutta voiko joku kertoa onko ulkomaalaisten mielestä Suomi finaalissa?? Yleisesti ottaen onko meillä mitään mahdollisuuksia pärjätä tänä vuonna? Itse viime vuonna veikkasin, että ollaan viiden joukossa ja kuudes sija sitten tulikin.

Vierailija
7589/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole seurannut ketjua, mutta voiko joku kertoa onko ulkomaalaisten mielestä Suomi finaalissa?? Yleisesti ottaen onko meillä mitään mahdollisuuksia pärjätä tänä vuonna? Itse viime vuonna veikkasin, että ollaan viiden joukossa ja kuudes sija sitten tulikin.

Odds Eurovision 2022 Semi-final 2 (eurovisionworld.com) 

tuon mukaan tällä hetkellä 78% todennäköisyys olla finaalissa. Tällä hetkellä vedonlyöjien mukaan Suomi on kuudennella sijalla eli siis pääsemässä finaaliin. 

Vierailija
7590/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuon mukaan tällä hetkellä 78% todennäköisyys olla finaalissa. Tällä hetkellä vedonlyöjien mukaan Suomi on kuudennella sijalla eli siis pääsemässä finaaliin. 

tässä siis linkki: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2

Vierailija
7591/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin viisusta puuttuu aitous, se olisi tuollaiselle biisille ja esitykselle erityisen tärkeää. Ilmeet ja eleet ovat vähän liian laskelmoituja ja menevät liiallisen yrittämisen puolelle. Ihan mielenkiintoista nähdä lämpeneekö Eurooppa tälle, voi olla kova hitti tai sitten iso huti. Ruotsi on siitä jännä, että se on maineensa takia yleensä veikkauslistan kärjessä, joten siitä ei lopulta voi päätellä paljoakaan.

Vierailija
7592/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä siis linkki: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2

Azereita on ympäri viisumaita. Olisi ihme jos maa ei pääsisisi finaaliin yleisöäänillä.

Vierailija
7593/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvostetuista puheenollen: Puola. Jätkällä on toki hyvä ääni, mutta kertsi on niin antiklimaattinen kun vaan voi olla, ja lavashow on pelkkää överiksi mennyttä kikkailua.

Vierailija
7594/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta tykätään ja ei tykätä. Mutta yleisesti ottaen mitä olen seurannut videoita ja kirjoituksia, niin Suomi olisi menossa finaaliin, mutta ei top-10. 

Vierailija
7595/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Ruotsi voi olla joku ennakkosuosikki?? Tosi tylsä kappale, vaikeaa hahmottaa edes sen melodiaa.

Vierailija
7596/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisessa kommentissa haukutaan Ruotsin viisua. Miksi? Kehuisitte vaikka omaa suosikkia, ei Ruotsi nyt noin vaarallinen voi olla.

Vierailija
7597/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Ruotsi voi olla joku ennakkosuosikki?? Tosi tylsä kappale, vaikeaa hahmottaa edes sen melodiaa.

Ruotsilla on tietty maine viisupiireissä, menestys ruokkii menestystä ja tuo hännystelijöitä liepeille. Ja onhan kappale todella erinomaisesti tuotettu, kuten aina.

Minustakin kappale on sen verran hankala, että se ei yhdellä kuuntelulla aukea. Se ei välttämättä aukea taviksille niin, että tarttuisivat puhelimeen äänestääkseen.

Vierailija
7598/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialla on yksi parhaista videoista, mutta lavalle tuotuna koko kappale läsähtää siihen paikkaan.

Vierailija
7599/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku perustella, miksi Serbian käsienpesulaulua pidetään erinomaisena viisuna ja hyvää sijoitusta veikataan? Sehän näkyy keikkuvan monen fanin listakärjessä tai ainakin kärjen tuntumassa. 

Onhan tuo ihan persoonallinen ja outo euroviisu. Sellaisilla on ainakin toisinaan tapana menestyä. Itse en tuon faneihin kuulu. Bitis-strava-bi-bi-bi-biti strava

Minua jostain syystä inhottaa se hidas käsien pesu ja hieronta niin, ettei pysty keskittymään itse lauluun ollenkaan.

Vierailija
7600/12303 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin tänä vuonna ole innostunut viisuista samalla tavalla kuin aiemmin, mutta niin se vaan viisukärpänen on puraissut näin viisuviikon aattona! Katsoin just viimevuoden vetoja ja ai että siellä on monta hyvää! 2021 taisi olla paras viisuvuosi miesmuistiin. Tänä vuonna ei läheskään niin moni biisi ole kolahtanut, mutta odotan kyllä innolla tiistaita! Toivon niin paljon, että Rasmus pääsee finaaliin. On se aina jännempi seurata finaalia jos Suomi on mukana 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi