Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi on aina joku, joka yrittää olla siisti ja hauska mutta loppupeleissä on vain nolo. Tänä vuonna tämä on latvia. Norja onnistui paremmin olemaan siisti, hauska ja nuorisoon uppoava
Tästä ei itse asiassa ole mitään yksimielisyyttä tänä vuonna.
Mun mielestä molemmat on omalla tavallaan hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisukuppilassa joku tiesi kertoa, että Jezebelin loppupuolella Lauri ei laulakaan kertsiä itse vaan kääntää mikin yleisöön. Sitten taustanauhalta kuuluu "yleisön" JEZEBEEEL-huuto.
Eih...
Ollaanko yhtään mietitty, että olisi aika noloa jos yleisö ei huudakaan jezebeliä
Huuto tulee nauhalta, onneksi
Vierailija kirjoitti:
Puola, mitä helv..?
Silmäni raiskattiin
Oof, Italian laulu ei kuulosta liian hyvältä, varsinkaan Blancon kohdalla. Sen siitä saa kun keikkailee viime hetkiin saakka 👀
Kuuntelin tämän vuoden San Marinon edustajan, Achille Lauron kappaletta jolla kisasi viime vuonna San Remossa. Muistuttaa sen verran vahvasti Bessin Rampampamia, että on taidettu ottaa muutakin kuin vaikutteita tästä Achille Lauron Bam Bam Twististä.
Vierailija kirjoitti:
Oof, Italian laulu ei kuulosta liian hyvältä, varsinkaan Blancon kohdalla. Sen siitä saa kun keikkailee viime hetkiin saakka 👀
Kiinnostavaa nähdä, tippuuko Italia yhtään alemmaksi vedonlyöntilistalla tämän jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tämän vuoden San Marinon edustajan, Achille Lauron kappaletta jolla kisasi viime vuonna San Remossa. Muistuttaa sen verran vahvasti Bessin Rampampamia, että on taidettu ottaa muutakin kuin vaikutteita tästä Achille Lauron Bam Bam Twististä.
WTF miksi en ole nähnyt kenenkään mainitsevan tätä yhteyttä aiemmin. Sen verran samankuuloinen rampampam sieltä pärähtää, että ihme kun Bess ei ole saanut plagiaattisyytöksiä niskaansa!
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi on aina joku, joka yrittää olla siisti ja hauska mutta loppupeleissä on vain nolo. Tänä vuonna tämä on latvia. Norja onnistui paremmin olemaan siisti, hauska ja nuorisoon uppoava
Paitsi, että Latvia meni jo viraaliksi. Norja ei.
UK, tämä on mahtavampi kuin uskoinkaan!
Espanja on aivan uskomattoman yliarvostettu. En vaan ymmärrä hypeä.
Top-3 veikkaus aakkosjärjestyksessä. Ruotsi, Ukraina, UK. Itse en näe Kreikan esityksessä mitään potentiaalia voittoon.
Italian ulina vedonlyönnissä sijalla 2! On muuten hieman yliarvostettu. Tuo tulee floppaamaan.
Salaattilaulu on aivan kamala. Niin kamala että palstan sensuurikin iskee käännökseen. Koetetaas taas.
"Lihan sijaan syön vihanneksii ja p* llua
haluun ne tuoreena ja mehuisana.
Oon hirviö tap pajan sijaan
unohda hodari, mun nakki on isompi.
kol, kaks yks, kaikki tytöt on ekona
jos haluat miehen, jolla kieli pidempi kuin gekolla.
Vihreenä olo on kylmää
Vihreenä olo on kuumaa
Syö salaattisi, pelasta planeettasi
Vihreys on v tun s*ksikästä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puola, mitä helv..?
Silmäni raiskattiin
Minulta korvat.
Uk oli viimevuonna aliarvostettu. Tänä vuonna super yliarvostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että Latvia meni jo viraaliksi. Norja ei.
Paitsi että Latvia on nolo ja laulaa p*llusta
Vierailija kirjoitti:
Puola, mitä helv..?
Tällähän pitäisi olla jokin varoitus, epileptikot saa kohtauksia
Vierailija kirjoitti:
Salaattilaulu on aivan kamala. Niin kamala että palstan sensuurikin iskee käännökseen. Koetetaas taas.
"Lihan sijaan syön vihanneksii ja p* llua
haluun ne tuoreena ja mehuisana.
Oon hirviö tap pajan sijaan
unohda hodari, mun nakki on isompi.
kol, kaks yks, kaikki tytöt on ekona
jos haluat miehen, jolla kieli pidempi kuin gekolla.
Vihreenä olo on kylmää
Vihreenä olo on kuumaa
Syö salaattisi, pelasta planeettasi
Vihreys on v tun s*ksikästä"
"Pir, pir, perhana, nyt on tentti, eiköhän mennä
Ota roskiksesi ja sortteeraa se läpi vailla varasuunnitelmaa
Kumarru ja vatkaa persikkaasi (uijui)
kierrätät kun kyttään poskiasi (on nannaa)"
Ollaanko yhtään mietitty, että olisi aika noloa jos yleisö ei huudakaan jezebeliä