Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Voi San Marino minkä teit…
Achille Lauro on suoraan sanottuna Måneskinin kopio. Biisikään ei mikään erityinen, aika kököt sanat. Video visuaalisesti ihan kiinnostava, mutta siinä on ihan liikaa Måneskin elementtejä. Nuo huulet ja kitaristin kanssa vääntelehtiminen on kuin suoraan Måneskinin videosta.
Ei jatkoon.
Lauro on ollut Italiassa tähti jo ennen Damianoa.
Jumbosijalle päätyy Sveitsi, Belgia ja Saksa. En siis edes finaaliin noita laittaisi, mutta Saksahan siellä jo on.
Ranskan biisi ei kyllä kolahda minuun, vaikka muuten tykkäänkin tuontyylisestä. Siitä puuttuu se kunnollinen koukku ja noste.
Eri tyylistä musiikkia on paljon enkä osaa yhtään arvella, mikä on eniten kaikkien mieleen.
Katsoin äsken tämän videon, jos videoon on luottamista:
Tuon videon perusteella tullaan näkemään aika monimuotoista euroviisua tänä vuonna. Niin monia genrejä on. Suosikkia ei itseltäni löydy.
Mä oon aika harvakseltaan seurannut euroviisu aiheisia juttuja tänä vuonna. Jos tuon videon kattaus pitää paikkaansa niin lupaavalta näyttää. Tylsää olisi, jos olisi niin samanlaisia kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon videon kattaus pitää paikkaansa niin lupaavalta näyttää./quote]
Tuo on viisujen virallinen youtube-kanava, voi siis luottaa. Ja hei miten kiva on saada vihdoin tuo kooste, tuntuu että vastahan se ensimmäinen julkistettiin. Kohta vedetään taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon videon kattaus pitää paikkaansa niin lupaavalta näyttää./quote]
Tuo on viisujen virallinen youtube-kanava, voi siis luottaa. Ja hei miten kiva on saada vihdoin tuo kooste, tuntuu että vastahan se ensimmäinen julkistettiin. Kohta vedetään taas!
Enpäs perehtynyt tuohon youtube kanavaan.
Videon perusteella vaan kommentoin tähän :)Kiva on kuulla eri sävyisiä kappaleita siis, kun pääsee oikeasti kuuntelemaan noita euroviisuissa, eli en tuu tylsistymään euroviisuissa.
Amerikan euroviisut menee uusintana suomi tekstityksillä nyt tv-kanavalla yle2.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu, että joka vuosi toistuu sama asia eli hysteerinen Ruotsin edustajan haukkuminen ihan kuin Ruotsi olisi kaikkien muitten maitten suurin ja pelottavin vihollinen?
Vuosi sitten Tussea haukuttiin ja nimiteltiin tällä palstalla ala-arvoisesti.
Täällähän on moni veikannut Ruotsia voittajaksi. Kappale on parempi kuin viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu, että joka vuosi toistuu sama asia eli hysteerinen Ruotsin edustajan haukkuminen ihan kuin Ruotsi olisi kaikkien muitten maitten suurin ja pelottavin vihollinen?
Täällähän on moni veikannut Ruotsia voittajaksi. Kappale on parempi kuin viime vuonna.
Ruotsihan on historian saatoissa niin useasti pärjännyt liian hyvin verrattuna muihin maihin, varsinkin Suomeen verrattuna. Saattaa myös olla, että Ruotsia niin useasti suositaan kun he tekevät toisille maille kappaleita. Mahtaakohan euroviisut olla reilua peliä?
Eri
Joku voisi laittaa mistä Usan "viisu" biiseistä on tykännyt ja menikö oikeat jatkoon. Itseä ei oikein ole nämä alun biisit miellyttäneet. Itse katson vasta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi laittaa mistä Usan "viisu" biiseistä on tykännyt ja menikö oikeat jatkoon. Itseä ei oikein ole nämä alun biisit miellyttäneet. Itse katson vasta nyt.
Tää on eka alkuerä eli ensimmäinen kahdeksasta jaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuon videon perusteella tullaan näkemään aika monimuotoista euroviisua tänä vuonna. Niin monia genrejä on. Suosikkia ei itseltäni löydy.
Mä oon aika harvakseltaan seurannut euroviisu aiheisia juttuja tänä vuonna. Jos tuon videon kattaus pitää paikkaansa niin lupaavalta näyttää. Tylsää olisi, jos olisi niin samanlaisia kappaleita.
Katsoin itse nyt vasta nuo läpi. En tykännyt kyllä monestakaan. Pakko niin sanoa, kun joskus on ollut monta suosikkia. Nyt jäi lähinnä mieleen Latvian "salaatti" ja Norjan "sudelle banaania" (ei hyvässä mielessä), sekä Moldovan sekava pirteä humppa. Hassua. San Marino matkii Italiaa minusta pahasti. Laulajan ulkonäkö jopa vähän samanlainen. Odotan kai aina jotain niin mieleen jäävää ja erilaista etten jaksa innostua mistään tavanomaisesta. Nyt lähinnä joku Bulgarian biisi jää sen takia mieleen, että oli kunnon soittoa ja kitarat.
Edellisen vielä se, että jotenkin Alankomaat jäi kuitenkin mieleen. Ehkä sanoissa jotain sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin itse nyt vasta nuo läpi. En tykännyt kyllä monestakaan. Pakko niin sanoa, kun joskus on ollut monta suosikkia. Nyt jäi lähinnä mieleen Latvian "salaatti" ja Norjan "sudelle banaania" (ei hyvässä mielessä), sekä Moldovan sekava pirteä humppa. Hassua. San Marino matkii Italiaa minusta pahasti. Laulajan ulkonäkö jopa vähän samanlainen. Odotan kai aina jotain niin mieleen jäävää ja erilaista etten jaksa innostua mistään tavanomaisesta. Nyt lähinnä joku Bulgarian biisi jää sen takia mieleen, että oli kunnon soittoa ja kitarat.
Jos ei liian kriittisellä korvalla kuuntele niin ihan hauska kokoonpano euroviisuissa on. Mä kiinnitin huomiotani musiikkeihin ja niissä musiikeissa on kivoja sävyjä. Musiikkien ja laulujen yhteensopivuudet kuulosti ainaskin itselleni hyvältä monissa kappaleissa. Mä en oo hyvä englannissa niin sanalliset puolet jää itseltäni sivuun.
Amerikan kisassa tykkään siitä, että musiikki on kullekin osavaltiolle tyypillistä. Aivan kuin Euroviisuissakin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Voittajasta on paljon spelukaatiota, mutta entä minkä maan veikkaatte jäävän jumboksi?
Itse veikkaan että finaalissa Saksa tekee perinteiset, eli zero pointsit ja taulukon hännille. Tosin Electric Callboyn kanssa olisi ollut ihan toinen tilanne. Mikä moka Saksalta.
Koko kilpailun jumboksi veikkaan Bulgariaa, Kroatiaa, Georgiaa tai Sloveniaa.
No Suomi on kyllä niin häntäpäässä jos edes pääsee finaaliin. :D käypä lukemassa Reddit keskustelua aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittajasta on paljon spelukaatiota, mutta entä minkä maan veikkaatte jäävän jumboksi?
Itse veikkaan että finaalissa Saksa tekee perinteiset, eli zero pointsit ja taulukon hännille. Tosin Electric Callboyn kanssa olisi ollut ihan toinen tilanne. Mikä moka Saksalta.
No Suomi on kyllä niin häntäpäässä jos edes pääsee finaaliin. :D käypä lukemassa Reddit keskustelua aiheesta
En nyt tiedä miksi, mutta Redditissä on parin viime vuoden aikana ollut aivan kasvavissa määrin ihan irrationaalista suomivihaa vähän kaikkialla. Mitä tahansa Suomi tekeekin niin siellä on joku repimässä peppuaan siitä miten järkyttävän hirveä maa Suomi on.
Mitä tahansa me oltaisiin valittu, sitä olisi haukuttu Redditissä. Ennakkosuosikki BESS oli kans laimeaa K-Pop apinointia monen mielestä, suomen kieli on ruma ja vastenmielinen kieli etc.
Ei enää jaksa kiinnostaa mitä Reddit ajattelee meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä miksi, mutta Redditissä on parin viime vuoden aikana ollut aivan kasvavissa määrin ihan irrationaalista suomivihaa vähän kaikkialla. Mitä tahansa Suomi tekeekin niin siellä on joku repimässä peppuaan siitä miten järkyttävän hirveä maa Suomi on.
Mitä tahansa me oltaisiin valittu, sitä olisi haukuttu Redditissä. Ennakkosuosikki BESS oli kans laimeaa K-Pop apinointia monen mielestä, suomen kieli on ruma ja vastenmielinen kieli etc.
Ei enää jaksa kiinnostaa mitä Reddit ajattelee meistä.
No olisiko tuo enemmänkin merkki siitä että on aika lopettaa hölmöily? Suomella ei ole oikein omaa identiteettiä, matkitaan milloin ketäkin ja itsetunto on koko maalla erittäin huono. Samaan aikaan trans- ja vähemmistöoikeudet ovat täällä aivan retuperällä, kulttuuria omitaan milloin saamelaisilta ja milloin muilta pohjoismailta. Kun meillä ei ole omaa.
Onhan tuon Suomipop nyt ihan järkyttävää K-Pop apinointia. Älä edes kehtaa väittää ettei olisi.
Ei kukaan Suomea vihaa. Me ollaan vaan pirun ärsyttäviä netissä. Ei kukaan jaksa kuunnella suomalaisten heikkoitsetuntoista kitinää kovin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kappale on aivan karmea, laulajan ääni muistuttaa kissan naukumista. Hirveä tyyli laulaa.
Minä en vaan edelleenkään ymmärrä miten Jezebel on transfoobinen, rasistinen ja seksistinen biisi.
Hännillä ovat yleensä suuret rahoittajat ja yhä useammin isäntämaa. Muut ovat tänä vuonna hyviä paitsi Saksa.