Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Azerbaijan ja Armenia puuttuvat edelleen. Onko keskenään sodassa olevilla mailla kilpailu, kumpi saa julkaista viimeisenä euroviisunsa. :D
Ruotsin viisu ei tällä kertaa ole sitä pahinta muovia kun yleensä. Mutta onhan tuoki todella laskelmoitu paketti jälleen kerran. Jokainen ilme ja liike on harjoiteltu tarkkaan. Kai tuo sitten uppoaa Eurooppaan jälleen kerran
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin viisu ei tällä kertaa ole sitä pahinta muovia kun yleensä. Mutta onhan tuoki todella laskelmoitu paketti jälleen kerran. Jokainen ilme ja liike on harjoiteltu tarkkaan. Kai tuo sitten uppoaa Eurooppaan jälleen kerran
Ruotsi ei ole ollut yleisön suosikkeja viiteen vuoteen. Viime vuonna ei ollut enää edes raatien mieleen, vaikka paketti oli täydelliseksi laskelmoitu.
Vierailija kirjoitti:
Portugalia olen kuunnellut tänään repeatilla.. Tuskin pärjää, mut jotenkin itse tykkään.
Sama! Portugalissa ja Liettuassa on kummassakin mielestäni jotain todella tenhoavaa mystisyyttä ja kaihoa
En ole pitkään aikaan kommentoinut tähän ketjuun ja euroviisut olin jättänyt pois mielestäni, sillä liian pitkältä tuntuu aika kunnes euroviisut alkaa.
Tuntuu tuskalliselta odotella, niin joitain muita juttuja sitten pyörittelen mielessäni. Odottava aika on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
En ole pitkään aikaan kommentoinut tähän ketjuun ja euroviisut olin jättänyt pois mielestäni, sillä liian pitkältä tuntuu aika kunnes euroviisut alkaa.
Tuntuu tuskalliselta odotella, niin joitain muita juttuja sitten pyörittelen mielessäni. Odottava aika on pitkä.
No mutta American song contest alkaa 22.3. ja se näkyy Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä samaa mieltä. Biisi on mun mielestä oikeastaan aika tosi hyvä, mutta esitys jotenkin tökkii. Onko se sitten kuitenkin aika teennäinen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kappaleen muka vaihtaa? Olisikohan Rasmuksella jotain parempaa varastossa...
Saa sen vaihtaa jos ajoissa vaihtaa. Mutta se aika umpeutui jo. Jezebelillä mennään, ei voi mitään. Aika keskinkertainen renkutus mielestäni.
Mutta eipä ole kummoisia nuo Maltankaan, ei vanha eikä varsinkaan uusi.
Miksi Malta vaihtoi kappalettaan? Se vanha oli mun guilty pleasure.
Onko Rasmuksen biisistä tulossa revamppia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kappaleen muka vaihtaa? Olisikohan Rasmuksella jotain parempaa varastossa...
Saa sen vaihtaa jos ajoissa vaihtaa. Mutta se aika umpeutui jo. Jezebelillä mennään, ei voi mitään. Aika keskinkertainen renkutus mielestäni.
Mutta eipä ole kummoisia nuo Maltankaan, ei vanha eikä varsinkaan uusi.
Miksi Malta vaihtoi kappalettaan? Se vanha oli mun guilty pleasure.
Se taisi saada eri maiden faneilta aika heikkoa palautetta.
Onhan Malta tehnyt saman tempun aikaisemminkin, vuonna 2016.
Armenia. Jerevanilainen Mumford and Sons -fani/taidelukiolainen leirinuotiolla. Ei jatkoon.
Kovin suuret odotukset ei azereitakaan kohti, eli viimeisistä biiseistä ei voittajabängereitä saatu.
Tän hetken top 10
1) Portugali 2) Liettua 3) Alankomaat 4) Italia 5) Islanti 6) Kreikka 7) Kypros 8) Iso-Britannia 9) Albania 10) Serbia
Minkälaisia listoja muilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Lauri oli kyllä aika kuuma. Olisivatpa kaikki 40+ miehet sellaisia - hyvä kroppa, silmämeikkiä ja hiuksissakin hieno tyyli. Olisi helpompi kiinnostua miehistä, jos hekin vähän panostaisivat ulkonäköönsä.
t. biseksuaali nainen
Hyvä kroppa, sääli vaan että on pirun ruma ja lyhyt.
Minua ei lyhyys haittaa, eikä Lauri ole minusta ruma. Itse asiassa hän on aika sympaattisen oloinen, hymyilee paljon, silmissä on pilkettä, ja on hänellä ihan hyvät piirteetkin. Se yhdistettynä rock-tyyliin tekee hyvän kokonaisuuden.
Hyvät piirteet? VALTAVA otsa ja kulmaluu luiskana silmien päällä... Mun makuun kyllä melkoiset neandertalilaisen kasvot hänellä. Kaiken lisäksi tosiaan vielä lyhyt ja laulaa vahvalla nasaalilla nenä-äänellä, mikä muuten oli neandertalilaisille tyypillistä sekin. Joskus katoin sellasen dokkarin, jossa joku äänitutkija kertoi kallonmuotojen perusteella että heillä ollut vahva nasaali äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Redditissä keskustellaan kaikista noloimmista/tyhmimmistä lyriikoista 2022. Ja arvaatte varmaan, mikä on ykkösenä melkein kaikilla... Kappaleen sanoissa ei ole kuulemma mitään järkeä, mikään ei rimmaa keskenään ja lyriikat ovat ummehtuneet (niiltä osin kuin ne voi ymmärtää).
Ja täällä joku väitti kivenkovaa, ettei sanoilla ole mitään merkitystä viisuissa ja että nehän ovat todella hyvät ja taidokkaat 🙄
Ja mielenkiintoista, että tuolla redditin ketjussa melkein kaikki ei-suomalaiset kommentoijat sanovat, että biisi olisi paljon parempi jos The Rasmus laulaisi suomeksi. Ja että kuulisivat mieluummin suomenkielistä laulua. Minuakin on aina ihmetyttänyt tämä, miksi Suomessa tuntuu olevan vallalla joku käsitys, ettei suomenkielisiä lauluja muka voi lähettää euroviisuihin ja että niistä ei siellä tykätä. Kyllähän todella monet muutkin maat laulaa omalla kielellään, italiakin voitti viime vuonna italiankielisellä laululla. Itsekin toivoisin, että oltaisiin ylpeitä omasta kielestä ja lähetettäisiin suomenkielisiä biisejä. Silloin ei tulisi yhtä noloja ja kömpelöitä lyriikoitakaan lauluihin.
Miksi ihmeessä hyvin mittavan kansainvälisen uran englanniksi tehnyt bändi laulaisi suomeksi? Ei heillä ole mitään suomenkielistä tuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Tän hetken top 10
1) Portugali 2) Liettua 3) Alankomaat 4) Italia 5) Islanti 6) Kreikka 7) Kypros 8) Iso-Britannia 9) Albania 10) Serbia
Minkälaisia listoja muilla?
Missä Ruåtsi? 🤣
Oma lista tällä hetkellä: 1) Ruotsi 2) Islanti 3) Italia 4) Ranska 5) Portugali 6) Ukraina 7) Norja…
Järjestys vaihtelee vähän väliä.
Harmi, kun etnopop ei ole mikään juttu Suomessa. Olisi mahtavaa kuulla Abreun, Behmin, JVGn, Vesalan ja kumppaneiden jouhikko- ja kannelhittejä
Unelmaviisuihini osallistuisivat maiden isoimmat tähdet huippubiiseillä ja -esityksillä. Briteille varma voitto Adelella ja Espanjalle Rosalíalla.
Portugalia olen kuunnellut tänään repeatilla.. Tuskin pärjää, mut jotenkin itse tykkään.