Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Puhutaanko hetki Melloista? Tässä recap finalisteista:
Omat fiilikseni (katsoin kaikki esitykset kokonaan):
Nämä on melkein kaikki ihan tasapaksua radiomusiikkia. Ns. Ruotsin-resepti ei vaikuta enää toimivalta.
Cornelia Jakobs on ilmeisesti ennakkosuosikki enkä ymmärrä sitä ollenkaan. Kappaleessa ja esityksessä ei ole mitään erityistä.
Bagge on ilmeisesti kakkossuosikki ja siihen pätee täysin samat sanat. Miksi?
Cazzi Opeia on tosi söpö ja laulaa hyvin.
MEDINA on mun ehdoton suosikki hyvän show'n takia. Ainoa, joka erottuu joukosta ja vielä ruotsinkielinen biisi. Näkisin tämän mieluusti Torinossa, mutta niin tuskin käy.
Kyproksen YLE tainnut tehdä venäläisellä oligarkkirahalla hyvät diilit Panik Recordsin kautta, kun saavat jatkuvasti isoja Kreikan tähtiä edustamaan. Kreikan edustajina usein jotain pieniä ulkokreikkalaisnimiä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on melkein kaikki ihan tasapaksua radiomusiikkia. Ns. Ruotsin-resepti ei vaikuta enää toimivalta.
Toi Cornelia vaikuttaa Ruotsiksi uskottomattoman aidolta. Mutta ehkä sekin on laskelmoitu vaikutelma, kun kyseessä tosiaan on Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Cornelia vaikuttaa Ruotsiksi uskottomattoman aidolta. Mutta ehkä sekin on laskelmoitu vaikutelma, kun kyseessä tosiaan on Ruotsi.
Aivan, totta. Corneliassa on tiettyä rouheutta mutta minun silmääni sekin näyttää Ruotsin viisukoneiston tuottamalta...
Tämä vuosi on kyllä ollut sellainen, että todella monessa karsinnassa olisi pitänyt laittaa kakkossijan saanut esitys matkaan ykkösen sijaan (pätee mielestäni myös Suomeen, heh).
En voi uskoa, että tämä biseksuaalinen bängeri jäi ulos ja Malta lähetti tylsistä tylsimmän biisin tilalle:
Belgia aika valju. Gospelkuoro ärsyttää, kun tulee kuitenkin nauhalta.
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, että tämä biseksuaalinen bängeri jäi ulos ja Malta lähetti tylsistä tylsimmän biisin tilalle:
Ritmu olisi ollut mahtava kesäinen Välimeri-bängeri! Mutta ei, kun Maltan piti lähettää joku Italiassa suosittu ig-malli/sometähtönen maailman tylsimmällä biisillä.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko hetki Melloista? Tässä recap finalisteista:
Omat fiilikseni (katsoin kaikki esitykset kokonaan):
Cornelia Jakobs on ilmeisesti ennakkosuosikki enkä ymmärrä sitä ollenkaan. Kappaleessa ja esityksessä ei ole mitään erityistä.
Bagge on ilmeisesti kakkossuosikki ja siihen pätee täysin samat sanat. Miksi?
Cazzi Opeia on tosi söpö ja laulaa hyvin.
MEDINA on mun ehdoton suosikki hyvän show'n takia. Ainoa, joka erottuu joukosta ja vielä ruotsinkielinen biisi. Näkisin tämän mieluusti Torinossa, mutta niin tuskin käy.
Semit jätin väliin, kun oli noita muiden maiden paljon kiinnostavimpia esityksiä seurattavana. Nyt kun Mellojen finalistit olen kuunnellut läpi, niin oma ykkössuosikki on Medina, jonka voittoon en kuitenkaan usko. Cazzi Opeia olisi hauska; tämän valitsemalla Ruotsi osoittaisi ottaneensa askeleen uskaliaammalle puolelle. Cornelian suosio on minulle yhtä suuri mysteeri kuin Anna Bergendahlin tai John Lundvikin. Oma veikkaukseni on, että voiton nappaa Liamoo. Ihan kiva valinta, ei siinä mitään.
Voi Belgia, tuolla biisillä voisi menestyä jonain muuna vuotena. Tänä vuonna on liikaa näitä "suuria" slovareita.
Katsoin tuon Mellofinaali-kertauksen. Tosi geneeristä menoa. Kaikki kuulostaa saman muotin läpi tungetulta, eikä mikään oikein jäänyt mieleen. Ehkä päällimmäisenä erottuivat Cornelian raspi, John Lundvikin kappaleen ruotsin kieli, Cazzi Opeian hauskuus ja tarttuvuus ja Medinan pämppäys-svenskaräppi.
Britit valitsivat Space Manin!
UK nyt oikeasti julki ja Sam Ryderhan sieltä lyötiin tiskiin:
Hei tää Iso-Britanniahan on aika mukava! En nyt mihinkään voittoon ehkä usko, mutta eiköhän nollat vältetä tällä kertaa komeasti.
Toivottavasti toi tekstitv-video saadaan esitykseen mukaan, se on ihana!
Sampalla on hieno liveäänikin
Tykkään tosi paljon brittien edustajasta. Komea mies, kaunis ääni ja hyvä kappale. Ei taatusti jää viimeiseksi.
Viisukuppilan fanit tuntuvat vihaavan Iso-Britanniaa :(
Vierailija kirjoitti:
Viisukuppilan fanit tuntuvat vihaavan Iso-Britanniaa :(
No Viisukuppilassa tykätään muutenkin haistella kilpaa omia pieruja.
Ootteko muuten ikinä huomanneet siitä kuuluisammasta Spacemanista, että siinä on pilkku?
Spaceman
I always wanted you to go into space, man
Olen saattanut aika antaumuksella hoilata ilman tuota pilkkua. 😍
Ooh, tämä meni heti viiden kärkeen omalla listalla. Juuri tämänlaista poppia kaipailin kaikkien taiteellisten biisien rinnalle (toki tykkään molemmista).