Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Luojan kiitos Euroviisuille. Tämä harrastus on pitänyt minut järjissäni näinä aikoina...
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos Euroviisuille. Tämä harrastus on pitänyt minut järjissäni näinä aikoina...
Euroviisut on myös kätevä tapa oppia Euroopan historiaa, politiikkaa ja maantietoa. Meidän teinit seuraavat viisuja myös ja pistelaskua ihmetellessä olen kertonut ketkä suosivat toisiaan ja miksi ja ketkä eivät ainakaan äänestä toisiaan koskaan ja voiton sattuessa jättävät osallistumatta.
Pianoversio on myös hieno. Ryder on loistava laulaja.
Toivottavasti italialaiset järjestäjät saavat pidettyä Mello-Månssin kaukana areenasta ja koko Torinosta. Itseäni ei haittaisi, vaikka Laura Pausini vetäisi Måneskinin kanssa kaikki alku- ja väliaikanumerot.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vuosi on kyllä ollut sellainen, että todella monessa karsinnassa olisi pitänyt laittaa kakkossijan saanut esitys matkaan ykkösen sijaan (pätee mielestäni myös Suomeen, heh).
En voi uskoa, että tämä biseksuaalinen bängeri jäi ulos ja Malta lähetti tylsistä tylsimmän biisin tilalle:
En ollutkaan seuraillut Maltan karsintoja ollenkaan ja Maltan valinta onkin oman listan pahnan pohjimmaisina, mutta oho, tämä olisi ollut hyvä! Ihmekään, kun tästä puhutaan Redditissä ja muuallakin paljon.
UK:lle tänä vuonna ehkä enemmän kuin 0 pistettä. On nätti kappale, tosi hieno ääni taitaa olla tuolla Samilla! Redditissä osa veikkailee, että ehdottomasti top 10:iin pääsee. Saa nähdä... Viime vuoden Embersille veikkailtiin menestystä ennen kuin tuli livet ja show oli pilalla epäkarismaattisen esiintyjän ja torvilavasteiden takia, ja kuinkas siinä sitten kävikään.
Isoja miesääniä on tänä vuonna finaalissa. UK, Italia, Australia, Belgia?, Viro, Puola?...
Vierailija kirjoitti:
Isoja miesääniä on tänä vuonna finaalissa. UK, Italia, Australia, Belgia?, Viro, Puola?...
Puola on yksi fanisuosikki eli kysymysmerkkiä ei tarvita ☺️ Todellakin vahvojen miesäänien ja indie-naisten vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut on myös kätevä tapa oppia Euroopan historiaa, politiikkaa ja maantietoa. Meidän teinit seuraavat viisuja myös ja pistelaskua ihmetellessä olen kertonut ketkä suosivat toisiaan ja miksi ja ketkä eivät ainakaan äänestä toisiaan koskaan ja voiton sattuessa jättävät osallistumatta.
Taas tuota "toisten äänestämistä"... Kai edes teinit ovat jo oppineet, että pahin toisiaan äänestävä klikki olemme me Pohjoismaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuota "toisten äänestämistä"... Kai edes teinit ovat jo oppineet, että pahin toisiaan äänestävä klikki olemme me Pohjoismaat.
Se on oikeasti siitä musiikkityylistä kiinni. Ruotsalainen radiopoppi viehättää meitä enemmän kuin balkanilainen radiopoppi.
Tylsiä sekä Belgia että Iso-Britannia… Samoin en ymmärrä Australian hehkutusta. Tylsä sekin minun mielestäni.
Cornelia Jackobs on oikeastaan aika hyvä. Tykkään biisistä, on ehdottomasti paras näistä vaihtoehdoista, mutta jotenkin lavapreesens häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeasti siitä musiikkityylistä kiinni. Ruotsalainen radiopoppi viehättää meitä enemmän kuin balkanilainen radiopoppi.
Puhu vain omasta puolestasi! :D
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalainen radiopoppi viehättää meitä enemmän kuin balkanilainen radiopoppi.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi! :D
Todellakin! Itse rakastan balkanilaista etnopoppia (ne torvet - hajde, hajde! <3) enkä kuuntele ketään ruotsalaisia artisteja.
Balkan <3
Pohjois-Makedonian revamppi. Potentiaalia olisi, mutta vähän liian junnaava biisi.
Ei kyllä minusta ole Iso-Britannian biisi kummoinen. Miehellä on hyvä ääni, mutta biisissä saisi olla menoa. Nollakerhoon putoaa Saksa jälleen, mutta en mene sanomaan tämän paremmasta menestyksestä mitään. Odotin kommenttien perusteella jotain tosi iskevää, mutta ei vaan lähde.
Vierailija kirjoitti:
Cornelia Jackobs on oikeastaan aika hyvä. Tykkään biisistä, on ehdottomasti paras näistä vaihtoehdoista, mutta jotenkin lavapreesens häiritsee.
Viisuvoittajalta kuulostaa. En halua viisuja taas Ruotsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsista tulee myös euroviisufaneja jos niitä saan.
T: euroviisufani M27
Indie-Kreikka on upea! Vähän ihastuin tähän laulajaan ja biisin kaihoisa sanoma sopii niin pandemiaan kuin sotaankin. Kaunis video kuvattu vissiin Symin saarella.
Itävallan hömppäjumputus on aika turhanpäiväinen, ihan hauska, mutta ei jatkoon. (Pia-Maria voisi olla joku suomalainen tangoprinsessa :DD)
Iltapäivällä saadaan vielä Kreikan Norja-Amandan kappale!