Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
461/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen biisi julkaistaan perjantaina?

Vierailija
462/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna ei ehkä voita rock.

Vuonna 22 voittaa

-etno (balkan, joiku tms)

-tanssibiisi

-balladi

Voisikohan rap pärjätä vihdoinkin viisuissa?

Jos sinne lähetetään Rasmus niin sehän taas sellaista eopätpivoista kosiskelua jota Suomi joka vuosi tekee. Viime vuonna voitti rockbändi, jee, lähetetään mekin rockbändi niin voitetaan - no ei noin koskaan onnistu

Lähettäähän Ruotsikin joka vuosi niitä tekemällä tehtyjä Euroviisuja ja top-10 lähes joka vuosi. Toistaa samaa kaavaa vuodesta toiseen ja Euroopan raadit antaa polvillaan pisteitä. 

Suomi ei menesty millään muulla kuin rockilla. Suomen top3 menestyneintä (suhteutettuna osallistujamäärään) ovat: Lordi 1., Blind Channel 6. ja Softengine 11. Rockin  Suomi osaa.

... Toinen vaihtoehto on se, että laitetaan Kuunkuiskaajat sinne. 

Mitä järkeä siinä olisi? Kuunkuiskaajat oli jo Euroviisuissa 2010 eikä päässyt finaaliin. Kyllä minä siitä tykkäsin ja ainakin myös joku slovakialainen pikkupoika, joka hienosti lauloi suomenkielisen biisin :)

Hauska fakta, kuunkuiskaajat olivat yleisön äänestyksellä kuudennella sijalla. (Finaaliin pääsi 10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään todella, että Rasmus on uusi Darude (tuon Hesarin euroviisubiisikommentin takia). Toivon, että BESS olisi uusi Erika, kohtahan se selviää. Isaac ja Tommi Läntinen voivat yllättää. 

Vierailija
464/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen biisi julkaistaan perjantaina?

Bessin. Ja viikonloppuna ei kenenkään. Vasta maanantaina Rasmuksen.

Vierailija
465/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 22 voittaa

-tanssibiisi

-balladi

Jos sinne lähetetään Rasmus niin sehän taas sellaista eopätpivoista kosiskelua jota Suomi joka vuosi tekee. Viime vuonna voitti rockbändi, jee, lähetetään mekin rockbändi niin voitetaan - no ei noin koskaan onnistu

Siinä oon samaa mieltä, että matkimalla ei saa mitään hyvää. Mutta oon kyllä varma, että rockilla voi voittaa kaks kertaa putkeen, kunhan vaan on ihan tykki biisi, joka ei tuo sitä edeltäjää millään tavalla mieleen.

Vierailija
466/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVVK ja paskaa musaa. Suomalaiset ei edelleenkään osaa. Suomalaisilta puuttuu ilo, taito ja tyyli.

Vierailija
467/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luota Rasmuksen menestykseen. Olihan The Ark'in aika nimekäs bändi mutta paskat sai palkaksi vuonna 2007.

Eikö tää Rasmus esitä jotain softia poprockia? En tiedä mitään muita biisejä kuin fa-fa-falling mitä soitettiin radiossa silloin kun sitä vielä kuuntelin.

Kaipa se jotain pop-rockia on. F-f-f-fallingin jälkeen tosin siirryttiin vähän synkempään menoon, tuli mustat vaatteet, kajalit ja lyriikoiden aiheet vaihtuivat koulusta kuolemaan. (ehkä pieni kärjistys) Musiikillisesti kai suht samanmoista kuitenkin?

Mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee. Toivon parasta, mutta toisaalta olen valmis pettymään. :D

Tuottajana on Desmond Child kuulemma. Siinä on sellainen mies, joka osaa hittien teon. Minä en ole juurikaan Rasmusta kuunnellut, mutta Livin' in a world without you on todella hyvä ja senkin tuottajana on tuo em. herra ollut. Uskon että laadukas biisi on ainakin tulossa.

Vierailija
468/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en epäile yhtään etteikö Rasmus olis hyvä, kysymys on vaan siinä onko tosta joukosta joku parempi. Mulla on myös kovat odotukset BESSiä kohtaan, en oo ihan hirveesti tykänny sen lauluista, mutta soundi on makee ja toivoisin että biisikin ois, toivottavasti ei mitään tusinatanssipoppia, sellasella ei pärjätä.

Vierailija
469/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksa voittoon tänä vuonna! #EC4ESC

Haluaisiko joku kertoa lisää tästä Eskimo Callboysta? Oon ollut jotenkin siinä (ennakko)luulossa että tää on joku Bloodhound Gang -tyyppinen huumoribändi, jota voi korkeintaan ironisesti kannustaa, mutta tätä tuntuvat nyt monet "ihan oikeat musadiggarit" hehkuttavan. Onko tämä siis oikeasti hyvä? 😄

(Ja juu, osaan googlata, mutta nyt saa kertoa oman mielipiteensä, jos sellainen löytyy!)

Kuunnellut näitä nyt pari päivää repeatilla ❤️ Harkitsen matkustavani keväällä keikalle.

Vierailija
470/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luota Rasmuksen menestykseen. Olihan The Ark'in aika nimekäs bändi mutta paskat sai palkaksi vuonna 2007.

Eikö tää Rasmus esitä jotain softia poprockia? En tiedä mitään muita biisejä kuin fa-fa-falling mitä soitettiin radiossa silloin kun sitä vielä kuuntelin.

Kaipa se jotain pop-rockia on. F-f-f-fallingin jälkeen tosin siirryttiin vähän synkempään menoon, tuli mustat vaatteet, kajalit ja lyriikoiden aiheet vaihtuivat koulusta kuolemaan. (ehkä pieni kärjistys) Musiikillisesti kai suht samanmoista kuitenkin?

Mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee. Toivon parasta, mutta toisaalta olen valmis pettymään. :D

Samat fiilikset. Minua jotenkin ”huolestutti”, kun Lauri naureskellen kertoi biisin olevan ”humoristinen” ja ”Euroviisuihin sopiva”. Toivon tosiaan, ettei kyseessä ole Darude 2.

Rasmus nyt on muutenkin vähän kuollut ja kuopattu, kaivattaisiin TODELLA hyvää biisiä heiltä… Briteissähän he olivat aikanaan ihan naurunalaisia, ja pulloja heittelemällä ajettiin yleisön toimesta pois rokkifestarin lavalta.

Toivotaan parasta, mutta olen jo valmistautunut pettymykseen! 😄 Se Savon supertähti kiinnostaa ja potentiaalia on varmasti muissakina kandidaateissa. Yleensä tosiaan viisuvoittajat ovat ihan nobodeja. Niin oli Måneskinkin Italian ulkopuolella.

Vierailija
471/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EVVVK ja paskaa musaa. Suomalaiset ei edelleenkään osaa. Suomalaisilta puuttuu ilo, taito ja tyyli.

EVVVK ja kuitenkin olet ketjussa :D

Ei ole ihmekään, että noin risoo kun ei tuon vertaa ole itsekontrollia :/

Näytätkö nukesta, mihin kohtaan Suomi satutti sinua?

Vierailija
472/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuottajana on Desmond Child kuulemma. Siinä on sellainen mies, joka osaa hittien teon. Minä en ole juurikaan Rasmusta kuunnellut, mutta Livin' in a world without you on todella hyvä ja senkin tuottajana on tuo em. herra ollut. Uskon että laadukas biisi on ainakin tulossa.

Lähtökohtaisesti vaan on huono, jos on lähdetty tekemään nimenomaan euroviisua. Ne euroviisuiksi varta vasten tehdyt biisit eivät koskaan menesty, vaan ihan vaan hyvät biisit.

Vierailija
473/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku kertoa lisää tästä Eskimo Callboysta? Oon ollut jotenkin siinä (ennakko)luulossa että tää on joku Bloodhound Gang -tyyppinen huumoribändi, jota voi korkeintaan ironisesti kannustaa, mutta tätä tuntuvat nyt monet "ihan oikeat musadiggarit" hehkuttavan. Onko tämä siis oikeasti hyvä? 😄

(Ja juu, osaan googlata, mutta nyt saa kertoa oman mielipiteensä, jos sellainen löytyy!)

Kuunnellut näitä nyt pari päivää repeatilla ❤️ Harkitsen matkustavani keväällä keikalle.

Siis onko Ezkimo Callboy Saksan edustaja? Oikeasti? No nyt kyllä lähtee Saksa pois nollalinjalta.

Vierailija
474/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Ezkimo Callboy Saksan edustaja? Oikeasti? No nyt kyllä lähtee Saksa pois nollalinjalta.

Aa, näköjään Pump It on ehdolla Saksan viisuksi. En tiennyt, vaikka biisiä on tullut kuunneltua.

Vierailija
475/12303 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 22 voittaa

-tanssibiisi

-balladi

Lähettäähän Ruotsikin joka vuosi niitä tekemällä tehtyjä Euroviisuja ja top-10 lähes joka vuosi. Toistaa samaa kaavaa vuodesta toiseen ja Euroopan raadit antaa polvillaan pisteitä. 

Suomi ei menesty millään muulla kuin rockilla. Suomen top3 menestyneintä (suhteutettuna osallistujamäärään) ovat: Lordi 1., Blind Channel 6. ja Softengine 11. Rockin  Suomi osaa.

... Toinen vaihtoehto on se, että laitetaan Kuunkuiskaajat sinne. 

Kannattaa lähettää sitä, mitä täällä osataan tehdä, ei poppia baan rockia/metallia.

Vierailija
476/12303 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bessin video ois voinut olla vähän yksinkertaisempi. Mut biisi jäi heti soimaan päähän, paljon mielenkiintoisia kohtia ja hyvä ääni. Ihana asennemimmi, toivottavasti laulaa livenäkin hyvin ja esitys ei oo yhtä sekava kuin video, jotku Antti Tuiskun tanssijat mukaan. Meni mulla Cyan Kicksin edelle.

Vierailija
477/12303 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoli ylös vai alas?

Vierailija
478/12303 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että Bess oli totaalinen yllätys miten iski ja todella catchy, kuten moni ulkomainen viisufani jo kerennyt kirjoittaa.

Vierailija
479/12303 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rampatus on kyllä mukaansatempaavampi kuin hurrikaani. Ei ole minun musiikkiani sekään ihan, mutta aika mukavasti homma on lähtenyt liikkeelle, kelvollisia kappaleita tuntuu tulevan.

Vierailija
480/12303 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää UMK:n taso on noussut kahdessa vuodessa nollasta sataseen, vau!