En jaksa enää! Onko oikeasti missään otettu kantaa siihen, milloin maskisuosituksesta luovutaan?
Tämä maskin käyttö on itselleni ehkä kaikkein kuormittavinta koko korona-ajassa. Miksi missään ei puhuta siitä, milloin maskisuosituksesta luovutaan? Ahdistaa ja stressaa jo etukäteen, kun edessä on pitkä junamatka, ja joudun käyttämään hiostavaa maskia sen ajan. Ja kokeiltu on sekä kirurgiset että kangasmaskit, molempien kanssa on tukalaa. kangasmaskeja leikkelin vielä ohuemmaksi (poistin sisäkankaat) ja pistelin parsinneulalla sen täyteen reikiä, mutta ei sekään auttanut.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudu kulkemaan koppa naamallasi lopun elämääsi.
Itse asiassa vähän pelkäänkin, että joku päättymätön maskisuositus tulee. Jotkut tuntuvat niin tykästyneen maskeihin, ja jotkut kuulemma haluaisivat siitä normin. Ikuisiksi ajoiksi. Ahdistava ajatuskin.
Rumat suosivat maskipakkoa, koska saavat piiloutua maskin taakse.
Rumat suosii maskipakkoa, koska haluavat elää.
Ap, oletko jo sairastanut Koronan? Mulla on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tappava, yleisvaarallinen tartuntatauti leviää yhteiskunnassa, ja muunnokset myös. Miten joku voi ruikuttaa masinkäytöstä? En ymmärrä.
Koska se tauti ei ole yleisvaarallinen ja tappava vain joillekin. Pandemia meillä on kyllä, mutta se ei ota kantaa taudin vaarallisuuteen.
Jos täällä olisi todella vaarallinen tauti liikkeellä, et varmasti näkisi yhtään maskitonta ihmistä ja ylipäätään vain vähän ihmisiä.
Hyvin oon pärjännyt, vaikka en oo maskin koskenutkaan. Julkisessakin saan olla rauhassa, kun kukaa ei uskalla istua viereen.
Tämä korona ei lopu koskaan, kun maskeja ei käytetä. Sen ole tajunnut jo aikoja sitten ja tyydyn siihen. Tyhmyys voittaa.