Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostitte rippipuvun teinipojalle? Miesten koot isoja

Vierailija
25.05.2021 |

Mistä n 172cm laihalle nuorelle kannattaa lähteä pukua metsästämään?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rippipuvun? Well, hello 50-luku :D Ihan riittää kauluspaita ja suorat housut. Monilla on farkutkin. 

Tapakasvatusta, että pukeudutaan juhlaan. Rippijuhla on usein se ensimmäinen aikuisjuhla, jos alkaa kunnon aikuismainen juhlapukeutuminen. Farkkukansaa näkee liikaa.

Ripijuhla on NUOREN juhla, ei aikuisten. Nuori saa ihan itse valita, mitä päälleen pistää. Eihän häissäkään kukaan muu kuin hääpari valitse pukukoodia. 

Vierailija
22/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta. Tuollaisille luihuille kääpiöille

Mikäs sua tänään harmittaa?

Äitis, ei antanu tänään syväkurkkua niinkuin normaalisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä kauppaan ostamaan sitä kurkkua ja työnnä se, vaikka sinne minne aurinko ei paista. 

Vierailija
24/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rippipuvun? Well, hello 50-luku :D Ihan riittää kauluspaita ja suorat housut. Monilla on farkutkin. 

Tapakasvatusta, että pukeudutaan juhlaan. Rippijuhla on usein se ensimmäinen aikuisjuhla, jos alkaa kunnon aikuismainen juhlapukeutuminen. Farkkukansaa näkee liikaa.

Paljonko sulla on ikää? 

No en tiedä mihin liittyy, mutta olen 42v. Suuri osa pojista täällä pukeutuu rippijuhlaan ja 9. Luokan valmistujaisissa pukuun.

Oma kuopus pääsi ripille viime vuonna. Nyt pääsee 9. Luokalta. Puku on ollut kaikilla pojillani noissa juhlissa.

Vierailija
25/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä kauppaan ostamaan sitä kurkkua ja työnnä se, vaikka sinne minne aurinko ei paista. 

Hilloviikko menossa sulla?

Vierailija
26/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ripijuhla on NUOREN juhla, ei aikuisten. Nuori saa ihan itse valita, mitä päälleen pistää. Eihän häissäkään kukaan muu kuin hääpari valitse pukukoodia. 

Ja nuori haluaa pukeutua asiallisesti ja juhlan mukaisesti, koita nyt ymmärtää. Sääliksi käy aina sitä yhtä ressukkaa, joka tulee chinoissa, kun muut ovat tummassa puvussa.

Vierailija
27/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ihan valtaosa pojista halua itse sitä pukua. Ainakin täällä se puku, hienot kengät ja vyö olivat tärkeä juttu nuorille.

Vierailija
28/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla on ikää? 

No en tiedä mihin liittyy, mutta olen 42v. Suuri osa pojista täällä pukeutuu rippijuhlaan ja 9. Luokan valmistujaisissa pukuun.

Oma kuopus pääsi ripille viime vuonna. Nyt pääsee 9. Luokalta. Puku on ollut kaikilla pojillani noissa juhlissa.

Säälin poikiasi, ja toksista kasvatustapaasi. 

Puvutko oli poikien oma idea? 

Vierailija
29/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hoikka poikani haki HM:ltä. Hänen on tosi vaikea löytää vaatteita tuon vuoksi että on niin pitkäjalkkainen ja hoikka. Tuolta löytyi hänelle mieleinen ja halvalla. Seuraaviin juhliin jo siitä olikin ulos kasvanut.

Mekin haimme meidän hoikkeliinille HM:ltä, toimi oikein hyvin ja oli hyvännäköinen. Lasten koko 170 cm mahtui.

Ja ennen kuin kukaan kääpiöksi haukkuu niin poika on nyt 16 ja 180 cm. Kasvuspurtti tuli ripille pääsyn jälkeen.

Vierailija
30/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin julmaa, että tytöt saavat olla kevyissä mekoissa, mutta pojat pakotetaan hikoilemaan puku päällä. Onneksi kovin moni ei enää nykyisin pakota.

Mun pojan rippikoulu oli maaliskuussa, ei tarvinnu poikien hikoilla, mutta hamosissaan tyttösille tuli vilu.

Vierailija
31/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, olen joo ”vanhus” 46v ja todellakin ostan rippipuvun ja kiiltonahkakengät ja kravatin. Vuokraaminen olikin hyvä idea! Mitähän vuokra maksaa?

Miesten puolella housuja ei tahdo löytää kun on niin kapea vyötärö. Lasten koot päättyy 164cm kokoon eli liian lyhyet lahkeet. Kiitos vinkeistä!

Vierailija
32/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ihan valtaosa pojista halua itse sitä pukua. Ainakin täällä se puku, hienot kengät ja vyö olivat tärkeä juttu nuorille.

Sama täällä. Pukeutuivat myös peruskoulun päättäjäisiin niihin rippipukuihinsa, kenellä se vielä mahtui.

Vierailija
33/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun poika taitaa olla se ainoa säälittävä poika ryppyisessä kauluspaidassaan ja choinoissa kun muilla pojilla viimeisen päälle tyylikkäät puvut, ovat komeita nuoria miehenalkuja.

Vierailija
34/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hoikka poikani haki HM:ltä. Hänen on tosi vaikea löytää vaatteita tuon vuoksi että on niin pitkäjalkkainen ja hoikka. Tuolta löytyi hänelle mieleinen ja halvalla. Seuraaviin juhliin jo siitä olikin ulos kasvanut.

Mekin haimme meidän hoikkeliinille HM:ltä, toimi oikein hyvin ja oli hyvännäköinen. Lasten koko 170 cm mahtui.

Ja ennen kuin kukaan kääpiöksi haukkuu niin poika on nyt 16 ja 180 cm. Kasvuspurtti tuli ripille pääsyn jälkeen.

Kiitos, en tiennyt että Hm valikoimassa olisi pukuja! Ap

Vierailija
35/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuosimallin nuoret tänä vuonna pääsee ripille?

Vierailija
36/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloselta löytyy nuorisolle pukuja

Vierailija
37/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuvalinta kertoo aika selkeästi sosiaaliluokan. Alba päällä ne on kaikki semmosia tavallisia nuoria, alban alta paljastuu se, kenen vanhemmat välittävät lapsestaan, kenellä on ymmärrystä erottaa juhla ja arki tai kuka näyttää jo 15v iässä hyvältä puku päällä. Ne farkkutyypit on jostain syystä 10 vuoden kuluttua kortiston väkeä.

Vierailija
38/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuosimallin nuoret tänä vuonna pääsee ripille?

-06

Vierailija
39/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, olen joo ”vanhus” 46v ja todellakin ostan rippipuvun ja kiiltonahkakengät ja kravatin. Vuokraaminen olikin hyvä idea! Mitähän vuokra maksaa?

Miesten puolella housuja ei tahdo löytää kun on niin kapea vyötärö. Lasten koot päättyy 164cm kokoon eli liian lyhyet lahkeet. Kiitos vinkeistä!

Hyvinkäällä:

Tumma puku varusteineen: 99,00

tumma puku (slim fit ja classic fit), paita, solmio, kalvosinnapit, kengät, mittamuutostyöt

Vierailija
40/90 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko edes kysynyt pojan mielipidettä?

mihin vaatteisiin pakotat samanikäisiä tyttöjäsi, jos niitä on? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä