Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin pettävän miehen, ex-anopin mielestä MINÄ olen rikkonut lasten perheen!

Vierailija
25.05.2021 |

Vttu että suututtaa!!! 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä oletkin

Vierailija
2/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oletkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että niin teinkin ja nyt on hyvä.

Vierailija
4/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tuttu tilanne. Äitini teki samoin kun isäni petti. Isän puolen sukulaisten mielestä äitini rikkoi perheen. Tympeää!

Vierailija
5/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu on ettei sun tarvi olla sen haahkan kanssa enää ikinä missään tekemisissä!

Vierailija
6/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan nainen tyytyväisenä istui kotona, kun mies kävi vieraissa. Eipähän tarvinnut antaa kuin sen verran, että tuli lapset. Ex-anoppisi on varmaan tätä koulukuntaa.

Vierailija
7/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on anoppi, jonka mielestä minä olen syy siihen, että hänen lapsensa joutuu käymään terapiassa. Eikä tietenkään mitään merkitystä sillä, että hänen pojallaan oli ongelmat suurempia jo ennen kuin minä edes tunsin häntä. Eikä mitään merkitystä silläkään, että anopin mielisairaus ja apen väkivaltaisuus on tehnyt mieheni lapsuudesta traumatisoivan.

Mutta minun vikanihan se tietenkin on. Usein ihan huvittaa nuo oppikirjantarkat defenssimekanismit.

Vierailija
8/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein tehty.Pettäjälle moro ja näkemiin.

Vierailija
9/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä miten hän kasvatti tommosen sian, niin tiedät itse tehdä omien lasten kanssa toisin.

Vierailija
10/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö anoppi eron syyn? Sanoisin sille vaan, että poikasi oli se joka hajoitti perheensä, että pääsi panemaan vierasta.

Vierailija
11/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä on sillä mitä ex-anoppi ajattelee? Tietenkin se on oman poikansa puolella vailla totuus olisi mikä.

Vierailija
12/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän sä hajotitkin, mutta syystä. Anna olla, paha mieli sillä vaan on. Olisi halunnut teidän selvittävän asian, mutta ei se tarkoita sitä, että sun olisi niin pitänyt tehdä.

Vierailija
13/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö anoppi eron syyn? Sanoisin sille vaan, että poikasi oli se joka hajoitti perheensä, että pääsi panemaan vierasta.

Tietää kyllä, ja on sitä mieltä että "pikku harharetket" pitäisi antaa miehille anteeksi. Tämä vaan sattui olemaan jo toinen harharetki runsaan vuoden sisään, ja annoin sen edellisen anteeksi mutta mies tiesi, että toista anteeksiantoa ei tule.

Ap

Vierailija
14/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi iloitsi kun mies petti ja jätti nuoren naisen takia. On alkanut tuputtaa lapsille exän uutta puolisoa uutena äitinä ja "oikeana" äitinä ja mesoo somessa, miten kaunis, ihana ja nuori tämä on. Kirjoitti Faceen että hänen poikansa ottaa minkä naisen tahtoo ja muut ottaa mitä sattuvat saamaan. Sanaakaan ei tietenkään postannu siitä että poikansa "vähän lainasi" rahaa esikoisen tililtä lupaa kysymättä. Käytännössä teki rikoksen eikä palauttanut rahoja, ennenkuin esikoinen 18 täytettyään teki itse rikosilmoituksen.

Vierailija
15/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä on sillä mitä ex-anoppi ajattelee? Tietenkin se on oman poikansa puolella vailla totuus olisi mikä.

Se ämmä syöttää tarinaansa minun lapsilleni, eli sillä todellakin on väliä.

Ap

Vierailija
16/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi iloitsi kun mies petti ja jätti nuoren naisen takia. On alkanut tuputtaa lapsille exän uutta puolisoa uutena äitinä ja "oikeana" äitinä ja mesoo somessa, miten kaunis, ihana ja nuori tämä on. Kirjoitti Faceen että hänen poikansa ottaa minkä naisen tahtoo ja muut ottaa mitä sattuvat saamaan. Sanaakaan ei tietenkään postannu siitä että poikansa "vähän lainasi" rahaa esikoisen tililtä lupaa kysymättä. Käytännössä teki rikoksen eikä palauttanut rahoja, ennenkuin esikoinen 18 täytettyään teki itse rikosilmoituksen.

Hei älä tule minun ketjuuni avautumaan omista ongelmistasi.

Ap

Vierailija
17/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sinäkin ap pettänyt miestäsi. Olisitte sopineet avoimen liiton.

Vierailija
18/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidithän ovat yleensä aina poikiensa puolta, oli nämä sitte minkä ikäisiä vain. Kokemusta on.

Vierailija
19/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 ja 17 ei ole oikea ap.

Ap

Vierailija
20/23 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16 ja 17 ei ole oikea ap.