Mitäs Ammattivalittajalle kuuluu?
En ole pitkään aikaan nähnyt hänen aloituksiaan. Joko on palannut takaisin yhteen miehensä kanssa?
Kommentit (20)
Hän on vihdoinkin tyytyväinen elämäänsä eikä hänellä ole enää mitään syytä valittaa.
Miksi sanomat ei tee juttua aiheesta, "AMMATTIVALITTAJA KADONNUT"
Ensin joku kirjoitti, että se kuoli, mutta sitten joku ammattivalittaja ilmaantui takaisin ja oli iloinen eroaja.
Vierailija kirjoitti:
Hän on vihdoinkin tyytyväinen elämäänsä eikä hänellä ole enää mitään syytä valittaa.
Toivottavasti näin on.
Mä tykkäsin Ammattivalittajasta.
Hampaattomana kylillä kulkee. Varma tieto.
Täällä on selvästi Ammattivalittajaa ikävä :) Älkää sitten olko niin tylyjä, jos ilmestyy takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on selvästi Ammattivalittajaa ikävä :) Älkää sitten olko niin tylyjä, jos ilmestyy takaisin.
Päivittäin hän tänne kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap haluat tietää asiasta?
Tuli vain mieleen, kun en ole hänen aloituksiaan nähnyt ainakaan n. kuukauteen. Eikös hän jokin palstavakkari kuitenkin ole ollut?
Huomenta! Eipä mulle ihmeempiä kuulu. Melko hampaaton olen ja kaupassa en rahan vähyyden takia pahemmin käy. T. Ammattivalittaja
Hampaattoman helenan on hyvä imeä munaa.
Vierailija kirjoitti:
Hampaattoman helenan on hyvä imeä munaa.
Ei kuulu mun juttuihini. T. Ammattivalittaja
Mitä teille kuuluu? T. Ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Eipä mulle ihmeempiä kuulu. Melko hampaaton olen ja kaupassa en rahan vähyyden takia pahemmin käy. T. Ammattivalittaja
Et ole oikea ammattivalittaja, minä olen. Edelleen elämässä kaikki huonosti. Mt ongelmia, köyhyyttä jne. En ole vain jaksanut olla aloituksia tehtailemassa viime aikoina.
T. Ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole oikea ammattivalittaja, minä olen. Edelleen elämässä kaikki huonosti. Mt ongelmia, köyhyyttä jne. En ole vain jaksanut olla aloituksia tehtailemassa viime aikoina.
T. Ammattivalittaja
No jatka sinä, kun niin kovasti haluat. T. Ammattivalittaja
Höpö höpö, vähän väliä teet aloituksia miten jaksaa elää loppuelämä köyhänä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, vähän väliä teet aloituksia miten jaksaa elää loppuelämä köyhänä.
Köyhähän mä olenkin. Jos en olisi, niin olisin esim laittanut hampaani kuntoon. T. Ammattivalittaja
Mihin katosi ammattivalittaja?