Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat videopelit, joita olet pelannut?

Vierailija
25.05.2021 |

Pelit on varsinkin ennen nähty leimallisen miehisenä harrastuksena ja ala on edelleen vahvasti siihen kallellaan, mutta tiedän että naispelaajia on paljon. Mitkä on ollut kaikista parhaita pelejä mitä ootte pelanneet?

Mulle:

The Witcher 3: The Wild Hunt
Red Dead Redemption 2
Baldur's Gate 2
Mass Effect pelit

Kommentit (246)

Vierailija
141/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nemesis (Gradius) MSX-koneille

Eka Ghost Recon lisäosineen

PS1 Formula 1 kahdella pleikkarilla

PS1 Ridge racer revolution

Vierailija
142/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silent hill 2-3

Metroid prime trilogia

Doom 2016 ja doom eternal

Zelda ocarina of time

Okami

Batman arkhamit

Lämmöllä suosittelen kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kaikkein aikojen lemppari johon kulunut liikaa aikaa kun elämässä ei ole ollut muuta sisältöä: World of Warcraft. Aikakausina tbc - wotlk. Nykyään wow classic.

Muita joihin olen ollut koukussa:

Need for speed most wanted

The elder scrolls: Skyrim

Muille hyville peleille ei ole ollut pahemmin aikaa kun enimmäkseen on ollut wowi päällä.

Vierailija
144/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pelannut oikeastaan vain lapsena enemmän, joten siksi suosikit ovat tällaisia:

- Commander Keen, klassikko tasohyppely. Nelonen oli suosikkini.

- The Sims - ehdoton. Ykköstä ja kakkosta olen hakannut niin paljon. En uskalla enää ostaa tätä, vaikka mieli tekisi pelata myös uusinta versiota, söisi kaiken ajan :D Viimeksi kun latasin nostalgiapäissäni kakkosen, pelasin varmaan kolme päivää putkeen tekemättä juuri muuta....

- No One Lives Forever 2. Isäni osti tämän minulle joskus ollessani teini! Hurjan jännittävä ja mielestäni aikaansa nähden (2000-luvun alku) hyvin tehty vakoojapeli. En päässyt koskaan läpi, viimeinen tehtävä oli älyttömän vaikea. 

- World of Warcraft. Koska olen pihi, olen pelannut tästä vain testiviikkoja aikoinaan, mutta pidin kovasti. Questit ja erilaiset maailmat ja tarinat ovat minun juttuni, raidaus ja muu ei kiinnosta.

Vierailija
145/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pelannut oikeastaan vain lapsena enemmän, joten siksi suosikit ovat tällaisia:

- The Sims - ehdoton. Ykköstä ja kakkosta olen hakannut niin paljon. En uskalla enää ostaa tätä, vaikka mieli tekisi pelata myös uusinta versiota, söisi kaiken ajan :D Viimeksi kun latasin nostalgiapäissäni kakkosen, pelasin varmaan kolme päivää putkeen tekemättä juuri muuta....

- No One Lives Forever 2. Isäni osti tämän minulle joskus ollessani teini! Hurjan jännittävä ja mielestäni aikaansa nähden (2000-luvun alku) hyvin tehty vakoojapeli. En päässyt koskaan läpi, viimeinen tehtävä oli älyttömän vaikea. 

- World of Warcraft. Koska olen pihi, olen pelannut tästä vain testiviikkoja aikoinaan, mutta pidin kovasti. Questit ja erilaiset maailmat ja tarinat ovat minun juttuni, raidaus ja muu ei kiinnosta.

Sims 4 oli kauhea pettymys verrattuna kolmoseen, koska ne kuminaamat överöi todella pahasti jokaisen ilmeen ja eleen eikä se näytä enää yhtään aidolta tai edes hauskalta.

Sims 3 sen sijaan oli yksi parhaista mitä olen koskaan pelannut.

Vierailija
146/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZX Spectrumille:

Elite.

Manic Miner.

Atic Atac.

Joo, setämiehiä ollaan.

Vierailija
147/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SimCity 2000

Vierailija
148/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tokalla rundilla Witcher 3 tai päätarina pelattu jo loppuun mutta jostain syystä jäi silloin hankkimatta DLC:t (varmaan kun oli hirveä kiire pelata kaikkea muutakin) Hearts of Stone ja Blood and Wine. Etenkin tässä jälkimmäisessähän on enemmän sisältöä mitä monessa kokonaisessa pelissä. On kyllä hyvin rahoille vastinetta ja tuntitolkulla pelattavaa, en oo kellottanut mutta helposti molemmat lisäosat yhteensä varmaan 40-50h lisää.

Vierailija
149/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NOLF:it legendoja, haastavia ja hyvää huumoria agenttiseikkailuja katsoneille. Pelannut useamman kerran läpi aikanaan. Muista mainittakoon Thiefit, Hitmanit, Bioshockit, Gta:t. Nyt löysin vanhat Nancy Drew point n clickit, mahtava tunnelma ja tarpeeksi haastetta.

Vierailija
150/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Elder Scrolls IV Oblivion

The legend of Zelda: Breath of the wild 

Friday the 13th - the game 

The legend of Spyro - Dawn of the dragon 

Tomb Raider I, II, III 

Legon Harry Potterit & Jurassic Worldit ovat olleet ihan hauskaa viihdykettä. 

Vanhemmista peleistä nostetaan vielä Sega Saturnin aikana julkaistut Keio 2 & Virtua Fighter 2. Jälkimmäisen soundtrack on edelleen kovassa kulutuksessa etenkin lenkillä :). Olen syntynyt vuonna 1996. 

Vierailija
151/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horizon Zero Dawn

No Man's Sky

Skyrim

Jedi Fallen order

Ghost of Tsushima

Returnal (vielä kesken, mutta oon tykännyt)

Vierailija
152/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä mainittu monia. Tässä pari henk koht parhautta mitä en äkkiseltään huomannut selatessa läpi.

Shadow of war

Mount & blade2: bannerlord

Vierailija
153/246 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpman - Commodore 64

Vierailija
154/246 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Witcher 3 on paras, muut satunnaisessa järjestyksessä

Uusin Zelda

Horizon zero dawn

Subnautica

Raft

Eye of the beholder 2

Tomb Raiderit

Uusin Dragon Quest

Vierailija
155/246 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carnage, tuo autopelien kruunaamaton kuningas. (Joku koulun tietokone 90-luvun puolivälissä)

Vierailija
156/246 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skyrim

Vierailija
157/246 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut pelattua enemmän lapsena niin lista näyttää tältä:

-Croc-Legend of the Gobbos, hauska peli, tosin nykyään kokeillessa esim pelikamera on aivan kamala, hankala hahmottaa esim hypätessä mihin laskeutuu. Mutta tykkäsin silti tästä :D

-Spyro 1-3, klassiset. Eniten tuli varmaan hakattua ykköstä ja kolmosta, ennen kuin pääsi käsiksi kakkoseen vähän myöhemmin. Hotsittaisi kyllä kokeilla uusia versioita, ehkä joku kerta!

-Crash Bandicoot oli toinen klassinen

-Sims, niitä on Spyron ohella tullut pelattua eniten ja vielä aikuisiälläkin, nelonen kierrossa nyt mutta kakkonenkin taitaa olla vielä koneella. Rakentaminen ja hahmoluonti on itselle se juttu niissä (voi luoja kun miettii miten noita yritti pelata lapsena ennen kuin oppi huijauskoodit, miten sitä edes onnistui 😂 muistan kerran ostaneeni isoimman tontin mitä löytyi ja rahaa jäi niin vähän että sai suunnilleen rakennettua hyyskän.)

Vierailija
158/246 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Crash Bandicoot oli toinen klassinen

Jee, Crash Bandicoot mainittu :D Ehdottomasti yksi lemppareista.

-Tekken

-Walking dead 1 season (Telltale). Enpä ole koskaan itkenyt minkään pelin lopussa, mutta tämä oli koskettava peli, melkein kuin olisi seurannut jotain sarjaa.

-Diablo

-Super Mario

Vierailija
159/246 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Detroit become human. Kaunis tarina ja tarinan haarautuvuus ja hienot soundtrackit

- Beyond two souls. Kaunis tarina ja soundtrack tässäkin. Vaikka tarina on aika yksiviivainen

- Heavy rain. En ole itse pelannut mutta katsonut let's playn monelta eri tubettajalta

- Plague tale innocence. Alan oleen loppusuoralla ja pidän tästä kun olen kiinnostunut keskiajasta ja mustan surman aikakaudesta muutenkin. Tarina ja soundtrack hyviä. Miinusta siitä että on vähän liikaa toistoa. Esim heitellään kiviä metallikasaan harhauttaakseen sotilaita ja esineiden ja tavaroiden klooneja on ympäristössä pitkin peliä

- Little big adventure sekä erityisesti sen kakkososa Twinsen's odyssey. Se oli pelisarja josta opin ala-asteella englantia innokkaammin kuin koulussa. Tarina kummassakin on tosi hyvä ja näin joskus niistä untakin. Sen pelin aiheet tuli myös monesti minun ja pikkusiskon leikkeihin kun leikittiin nukeillamme sun muilla. Koskettaviakin kohtia oli vaikka ne grafiikat on melko lapselliset. Ainakin kun nykyään katsoo.

Vierailija
160/246 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okami, aivan loistava sekoitus open world tyylistä seikkailua ja nätit grafiikat :)