Parhaat videopelit, joita olet pelannut?
Pelit on varsinkin ennen nähty leimallisen miehisenä harrastuksena ja ala on edelleen vahvasti siihen kallellaan, mutta tiedän että naispelaajia on paljon. Mitkä on ollut kaikista parhaita pelejä mitä ootte pelanneet?
Mulle:
The Witcher 3: The Wild Hunt
Red Dead Redemption 2
Baldur's Gate 2
Mass Effect pelit
Kommentit (246)
Donald Duck Quack attack ja Spyro: Gateway to glimmer 😄
Sit teininä paukutin tietsikalla Arkanoidia ja ihan miinaharavastakin tykkäsin
T. Vanha pieru
OOTTE TYHMIÄ KUN PELAATTE SOTA PELEJÄ JA TOIMINTA PELEJÄ.
LASTEN PELIT ON PARHAAT
RE biohazardin pelasin eilen taas uusiks läpi ja mietin et se on kyl hyvä.
Mutta ehdoton ykkönen jo aikaisemmin monien mainitsemi RDR2
Hopealle nousee GTa v, vice city ja san andreas. Nelonen liian synkkä mun makuun mut tarina ja Niko Bellic hahmona aivan ihania.
Miehen kanssa pelaillaan sit yhdessä Borderlands 2 ja 3 ja sniper elite 4 yllättävän hauska yhdessä pelata.
Sims 4 pelaan parhaillaan. 😂
Olen pelannut melkein 30 vuotta jo ja Nier Automata on peli, jollaista en ole kokenut aiemmin enkä sen jälkeen. Odotan Nier Replicantin pelaamista jo innolla, kunhan aikataulut vähän rauhoittuvat kesäloman myötä.
Horizon Zero Dawn
Last of Us 1
Resident Evil 2 (1998)
Assassins Creed 2
Super Mario World
The Legend of Zelda: A Link to the Past (SNES)
Super Metroid (SNES) ja emuloidut hackit esim.
Super Metroid Redesign
Vierailija kirjoitti:
GTA ihan ylivoimainen ykkönen. Vice City, San Andreas, GTA 5, nämä varsinkin.
Olen nykyään 33v ja varmasti ostan uuden konsolin heti kun GTA 6 tulee. Tällä hetkellä löytyy uusimpana konsolina PS3 jonka ostin pelkästään GTA 5 takia.
Saisi pian tulla virallinen ilmoitusvideo GTA 6 pelistä. Gta 5 pelistä tulee taas marraskuussa mm. Playstation 5 konsolille paranneltu versio.
Missä Gta 6? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GTA ihan ylivoimainen ykkönen. Vice City, San Andreas, GTA 5, nämä varsinkin.
Olen nykyään 33v ja varmasti ostan uuden konsolin heti kun GTA 6 tulee. Tällä hetkellä löytyy uusimpana konsolina PS3 jonka ostin pelkästään GTA 5 takia.
Saisi pian tulla virallinen ilmoitusvideo GTA 6 pelistä. Gta 5 pelistä tulee taas marraskuussa mm. Playstation 5 konsolille paranneltu versio.
17. syyskuuta tulee kuluneeksi 8 vuotta, kun GTA 5 julkaistiin Playstation 3 ja Xbox 360 -konsolille, että milloinkohan se GTA 6 oikein tulee?
Varmaankin ensi vuoden puolella? 🤔
X-wing ja sen jatko-osa Tie Fighter. Nämäkin ovat melkein 30 vuotta vanhoja, voi kun ne saisi nykyaikaisilla graafikoilla :(
Dragon's Dogma- Dark Arisen.
Se on taas tarjouksessa steamissa, 9 euroa.
Parempaa peliä et tule sillä rahalla koskaan saamaan.
Olen pelannut yli 3000 tuntia sitä.
Horizon zero dawn
Bloodborne
Little nightmares
Outlast
Alien isolation
Cuphead
Unravel
Tässä muutama ja listaa voisin jatkaa vielä pitkään.
Yksi parhaista peleistä, joita pelannut koskaan. En uskalla aloittaa uudestaan, koska sen pelaamista on lähes mahdoton lopettaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin aikanaan Dragon Age: Inquisitionin mutta unohdin pelata sen 😶 kohta vois ottaa projektiksi, toivottavasti on hyvä.
Ite pelaan etupäässä stoorivetoisia RPG tai action/adventure genrejä mut sit välillä haluaa laittaa aivot narikkaan ja rykästä pelin läpi yhdessä tai kahdessa päivässä. Siihen tarpeeseen mulla on toiminut Gears of War -sarja. Ei mitään mullistavaa, se 'pyörä' keksittiin jo ekassa pelissä mutta aivan loistavaa präiskintää joka peli.
Voi kun saisin olla tossa tilanteessa, iskemätön Dragon Age: Inquisition käsillä ja pikkuhiljaa saisi lähteä avaamaan pelin maailmaa. Melkein tuli tippa linssiin kun eläydyin siihen, miten ihanaa se olisi! Tulisi ainakin unohtumaton kesä 2021 :D
Tuo Dragon age yksi parhaista peleistä koskaan, en uskalla aloittaa uudestaan kun sen pelaamista on lähes mahdoton lopettaa :D
Yllättävän monella Witcher 3, ja sitä olin itsekin tulossa kommentoimaan. Hienoa nähdä kuinka moni pitää sitä yhtenä parhaista. Tarina ja immersio siihen on niin ainutlaatuinen.
Bouku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin aikanaan Dragon Age: Inquisitionin mutta unohdin pelata sen 😶 kohta vois ottaa projektiksi, toivottavasti on hyvä.
Ite pelaan etupäässä stoorivetoisia RPG tai action/adventure genrejä mut sit välillä haluaa laittaa aivot narikkaan ja rykästä pelin läpi yhdessä tai kahdessa päivässä. Siihen tarpeeseen mulla on toiminut Gears of War -sarja. Ei mitään mullistavaa, se 'pyörä' keksittiin jo ekassa pelissä mutta aivan loistavaa präiskintää joka peli.
Voi kun saisin olla tossa tilanteessa, iskemätön Dragon Age: Inquisition käsillä ja pikkuhiljaa saisi lähteä avaamaan pelin maailmaa. Melkein tuli tippa linssiin kun eläydyin siihen, miten ihanaa se olisi! Tulisi ainakin unohtumaton kesä 2021 :D
Tuo Dragon age yksi parhaista peleistä koskaan, en uskalla aloittaa uudestaan kun sen pelaamista on lähes mahdoton lopettaa :D
En saanut edes tilaisuutta yrittää koska tuli vaan virheilmoituksia kun yritti käynnistää. Oli pakko pyytää kaupasta hyvitys.
Dota 2, Forza 1, ... , 7, Skyrim, Morrowind, Operation Flashpoint. Olisi kannattanut kyllä käyttää kaikki se aika vähän järkevämmin.
Fable 3
Diablo 3
Divinity 2: Original Sin
Skyrim
Dante's inferno
Jokaisen näppituntuma on toki erilainen, jonkin verran piti ruuvailla säätöjä että tuntui omaan käteen sopivalta. Kyse on kuitenkin vain olohuoneajelusta viihdetarkoituksessa (lue: päihtyneenä ei saa rallata metsäteillä).