Parhaat videopelit, joita olet pelannut?
Pelit on varsinkin ennen nähty leimallisen miehisenä harrastuksena ja ala on edelleen vahvasti siihen kallellaan, mutta tiedän että naispelaajia on paljon. Mitkä on ollut kaikista parhaita pelejä mitä ootte pelanneet?
Mulle:
The Witcher 3: The Wild Hunt
Red Dead Redemption 2
Baldur's Gate 2
Mass Effect pelit
Kommentit (246)
Tämähän on jo mainittu, mutta kyllä Red Dead Redemption 2 on aivan LOISTAVA! Rakastin sitä realismia ja pikkutarkkuutta. Kaikki laatikoiden ja ruumiiden loottaamisetkin oikeasti näytetään. Arthur penkoo taskuja ja avaa laatikoita eikä tavara vain ilmesty inventoryyn nappia painamalla. Ja ylipäätään se hahmo on niin moniulotteinen ja tarina kiinnostava.
Saa antaa vinkkejä muista samantyylisistä peleistä!
Olen pelannut Dark Soulsia useamman tuhat tuntia. Nyt en ole vuosiin enää pelannut sitä, mutta mikään muu peli ei ole päässyt samoihin tuntimääriin sen jälkeen.
Dragon Age Origins 😍 Jatko-osat eivät olleet yhtä hyviä mutta ihan kivoja nekin.
Pitäisi kaivaa harrastus naftaliinista, mutta hyviä muistoja tulee mm. Tomb Raiderit, Final Fantasyt, Batman Arkham series..
Riippuen mielentilasta. Siis haluanko rentoutua tai tappaa vai tahdonko draamaa tai jaksanko istua koneella niin....
Minecraft
Divinity
Rdr
Wow (vanilla)
Sims
Dark souls
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on jo mainittu, mutta kyllä Red Dead Redemption 2 on aivan LOISTAVA! Rakastin sitä realismia ja pikkutarkkuutta. Kaikki laatikoiden ja ruumiiden loottaamisetkin oikeasti näytetään. Arthur penkoo taskuja ja avaa laatikoita eikä tavara vain ilmesty inventoryyn nappia painamalla. Ja ylipäätään se hahmo on niin moniulotteinen ja tarina kiinnostava.
Tuliko itku kun Arthur kuoli? Me itkettiin koko perhe. Siis mies, minä ja lapsi 12v.
Upea peli.
GTA ihan ylivoimainen ykkönen. Vice City, San Andreas, GTA 5, nämä varsinkin.
Olen nykyään 33v ja varmasti ostan uuden konsolin heti kun GTA 6 tulee. Tällä hetkellä löytyy uusimpana konsolina PS3 jonka ostin pelkästään GTA 5 takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko itku kun Arthur kuoli? Me itkettiin koko perhe. Siis mies, minä ja lapsi 12v.
Upea peli.
Melkein yhtä paha oli sen hevosen kuolema :(
Ja viimeinen ratsastus oli hieno kohtaus
Mieluiten kaahaan Dirtejä (olohuoneessamme on Playseat + Logitech G29 paraatipaikalla) tai ryömin pitkin puskia The Hunter - Call Of The Wildissa.
Witcher 3
Bloodborne
Dragon Age: Origins
Skyrim
Tuossa muutama oma suosikki
NHL 98
NHL 99
NHL 2000
NHL 2001
NHL 2002
NHL 2003
NHL 2004
NHL 2K5
NHL 2005
NHL 2K6
NHL 2006
NHL 2K7
NHL 2007
NHL 2K8
NHL 2008
NHL 2009
NHL 2010
NHL 2011
NHL 2012
NHL 2013
NHL 2014
NHL 2015
NHL 2016
NHL 2017
NHL 2018
NHL 2019
NHL 2020
Firewatch, Wolfenstein: New Order ja Resident Evil 7.
Ehdottomasti metal gear solid pelisarja. 👌
Vierailija kirjoitti:
Komppaan. Rdd2 oli yksi parhaista.
Näitä on vuosien varrella kyllä löytynyt, tässä muutamia:
Anno 1602 (oikeastaan koko sarja)
Gothic 2
Transport tycoon deluxe
Paradroid 90
Call of duty & united offensive
Uudemmista esim. paljon tarina vetoista action adventurea:
Tombraider rebootit
Assassins creed origins->
Metro exodus
Jo mainittu Snowrunner on ehkä eniten pelaamani peli viime vuosilta.
Divinity original sin
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten kaahaan Dirtejä (olohuoneessamme on Playseat + Logitech G29 paraatipaikalla) tai ryömin pitkin puskia The Hunter - Call Of The Wildissa.
Vaihtaisitko vaimoni G29? Ai niin eihän minulla vaimoa ole.
Diablo 1 PlayStation-versio
Olen pelannut täysiin kokemuspisteisiin kuolematta ja nostamatta pohja-attribuuttiarvoja.
Tason 50 Rogue
Strength 20 Magic 15 Dexterity 30 Vitality 20
Kas siinäpä teille haastetta.
Paras esine lienee:
Dragon's Amulet of the Zodiac
Mana: +60
+20 to all attributes
Nää on liki kaikki sarjoja eli useampia pelejä, osa sarjojen peleistä parempia ja osa huonompia, mutta pelattu on :) Paljon on vielä pelaamatta eli ei riitä aika. Zeldat, Skyrim jne.
Doom
Final Fantasyt
Resident Evilit
Silent Hillit
Kingdom Heartsit
Tomb Raiderit
Civilization
Alundra