Parhaat videopelit, joita olet pelannut?
Pelit on varsinkin ennen nähty leimallisen miehisenä harrastuksena ja ala on edelleen vahvasti siihen kallellaan, mutta tiedän että naispelaajia on paljon. Mitkä on ollut kaikista parhaita pelejä mitä ootte pelanneet?
Mulle:
The Witcher 3: The Wild Hunt
Red Dead Redemption 2
Baldur's Gate 2
Mass Effect pelit
Kommentit (246)
Mä ostin aikanaan Dragon Age: Inquisitionin mutta unohdin pelata sen 😶 kohta vois ottaa projektiksi, toivottavasti on hyvä.
Ite pelaan etupäässä stoorivetoisia RPG tai action/adventure genrejä mut sit välillä haluaa laittaa aivot narikkaan ja rykästä pelin läpi yhdessä tai kahdessa päivässä. Siihen tarpeeseen mulla on toiminut Gears of War -sarja. Ei mitään mullistavaa, se 'pyörä' keksittiin jo ekassa pelissä mutta aivan loistavaa präiskintää joka peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten kaahaan Dirtejä (olohuoneessamme on Playseat + Logitech G29 paraatipaikalla) tai ryömin pitkin puskia The Hunter - Call Of The Wildissa.
Mulla lähti palautukseen tuo logitechin ratti kun oli niin lelun tuntuinen. Pitää maksaa useamman tuhat euroa jos haluaa realistisen tuntuisen ratin. Sillä rahalla voi ostaa jo vanhan rallin auton tai moottoripyörän mitä voi kengittää metsäteillä.
Proot ostaa tietty ralliauton ja irroittaa siitä ohjaamon. Sitä voi sitten käyttää itsetehtynä ajopeliohjaamona.
Vierailija kirjoitti:
Onko Witcher suosittu sen takia että Geralt on niin kuuma? 😍
Witcher 3 on suosittu, koska se on casuaali peli jossa on ihan kiva tarina. Muuten peli on hyvin keskitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Mass effect legendary vahvistaa muistoni siitä että tuo trilogia on yksi parhaista kokonaisuuksista.
Muita hyviä:
Dragon aget (1-3)
Fallout 4, myös 3 jos se vaan ei olisi niin buginen...
Witcher 3
Horizon zero dawn
Doom (jokseenkin kaikki versiot + varsinkin eternal)
Simcity (eri versioita), cities skylines, civilization (eri versioita)
RTCW + multiplayer
Wolfenstein uudet osat
MS Flight Simulator (eri versioita, myös uusin)
Ja monta muuta
Miksi et ole pelannut parasta fallouttia eli new vegasia? Bethesda ei tee hyviä falloutteja. Obsidian tekee. Obsidian osaa tehdä roolipelejä hyvällä tarinalla.
Vierailija kirjoitti:
Dragon Age origins, DA2
Mass Effect trilogia, mä oon NIIN iso bioware-fangirl ;P
Fallout New Vegas
Elder Scrolls Oblivion, myös skyrim satojen modien jälkeen
Borderlands 2
Sims <3
Assassin's Creedit on myös mukavia.
Tykkään stoorivetoisista peleistä mutta kunnon loottershootteri menee myös :)
Mmmhh Fallout New Vegas <3. Olen modannut koko yön ja aamun tätä pelia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mass effect legendary vahvistaa muistoni siitä että tuo trilogia on yksi parhaista kokonaisuuksista.
Muita hyviä:
Dragon aget (1-3)
Witcher 3
Horizon zero dawn
RTCW + multiplayer
Wolfenstein uudet osat
Ja monta muuta
Miksi et ole pelannut parasta fallouttia eli new vegasia? Bethesda ei tee hyviä falloutteja. Obsidian tekee. Obsidian osaa tehdä roolipelejä hyvällä tarinalla.
Osaa ja osaa, paitsi että toteutus menee välillä yli omien kykyjen kuten kotor 2 kanssa kävi. Olen aloittanut fo-new vegasin parikin kertaa muttei jotenkin jaksa napata. Tuntuu olevan vähän ylihypetetty. Ehkä se olisi ollut parempi ilman kaikkea hypeä.
Outer Worlds tuntuu olevan ok mutta kesken. Samoin nwn2 oli aikanaan ok mutta enää en jaksaisi nysvätä niitä itseääntoistavia jatkuvia taisteluita läpi sillä vanhanaikaisella dnd pelimekaniikalla.
Metro pelisarja
Mortal Kombat (jotkut niistä)
Dishonored
Assassins Creed 2 pelattiin yhdessä exän kanssa joku 10 vuotta sitten. Edelleenkin muistan, että siinä oli tosi mielenkiintoinen tarina ja muutenkin jännittävä peli:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita hyviä:
Dragon aget (1-3)
Witcher 3
Horizon zero dawn
RTCW + multiplayer
Wolfenstein uudet osat
Ja monta muuta
Osaa ja osaa, paitsi että toteutus menee välillä yli omien kykyjen kuten kotor 2 kanssa kävi. Olen aloittanut fo-new vegasin parikin kertaa muttei jotenkin jaksa napata. Tuntuu olevan vähän ylihypetetty. Ehkä se olisi ollut parempi ilman kaikkea hypeä.
Outer Worlds tuntuu olevan ok mutta kesken. Samoin nwn2 oli aikanaan ok mutta enää en jaksaisi nysvätä niitä itseääntoistavia jatkuvia taisteluita läpi sillä vanhanaikaisella dnd pelimekaniikalla.
Mä tykkäsin New Vegasista kyllä ilman hypeäkin, mutta myös kolmonen oli musta kiva. Fallout 4 stoori oli aivan käsittämättömän typerä mutten muuten oli kiva rakennella settlementtejä (modauksen jälkeen) ja kierrellä commonwealthissa tappamassa monstereita.
Outer worldsin pelasin mutta vaikka kuinka halusin että siinä olisi uusi hieno rpg niin...ei. Se oli jotenkin kiian naiivi. Paljon potentiaalia mutta toteutus jotenkin vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita hyviä:
Dragon aget (1-3)
Witcher 3
Horizon zero dawn
RTCW + multiplayer
Wolfenstein uudet osat
Ja monta muuta
Mä tykkäsin New Vegasista kyllä ilman hypeäkin, mutta myös kolmonen oli musta kiva. Fallout 4 stoori oli aivan käsittämättömän typerä mutten muuten oli kiva rakennella settlementtejä (modauksen jälkeen) ja kierrellä commonwealthissa ottamassa monstereita ulos.
Outer worldsin pelasin mutta vaikka kuinka halusin että siinä olisi uusi hieno rpg niin...ei. Se oli jotenkin kiian naiivi. Paljon potentiaalia mutta toteutus jotenkin vajaa.
Poikaystävä pelaa pelkkää Flight Simulatoria ja ajosimulaattoreita.... Ois kiva jos voitaisiin yhdessä pelata vaikka jotain tarinapainotteista peliä
Super Mario 3
Turbo Outrun (C64)
Duke Nukem
Warcraft 2
Sam n Max Hit the Road
Worms 1
Carmageddon 2
Indiana Jones and the Fate of Atlantis
X-COM: UFO Defense
Fallout 2
Civilization 4 Next War Mod
Baldur's Gate 1 & 2 Enhanced Editions
World Of Warcraft ekat 10 vuotta kunnes se tuhottiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita hyviä:
Dragon aget (1-3)
Witcher 3
Horizon zero dawn
RTCW + multiplayer
Wolfenstein uudet osat
Ja monta muuta
Mä tykkäsin New Vegasista kyllä ilman hypeäkin, mutta myös kolmonen oli musta kiva. Fallout 4 stoori oli aivan käsittämättömän hölmö mutta muuten oli kiva rakennella settlementtejä (modauksen jälkeen) ja kierrellä commonwealthissa ottamassa monstereita ulos.
Outer worldsin pelasin mutta vaikka kuinka halusin että siinä olisi uusi hieno rpg niin...ei. Se oli jotenkin liian naiivi. Paljon potentiaalia mutta toteutus jotenkin vajaa.
Ps. jospa nyt tulisi viesti perille? En tiedä mitä moderoitavaa tässä kommentissa oli, sori jos nää tulee kahdeksaan kertaan :D
Minun top 10 kautta aikojen:
1. Red Dead Redemption (2010)
2. Dead Space (2008)
3. Deus Ex (2000)
4. The Last of Us (2013)
5. Grand Theft Auto V (2013)
6. Max Payne (2001)
7. Mass Effect 2 (2010)
8. Uncharted 4: A Thief's End (2016)
9. Dead Space 3 (2013)
10. Half-Life 2 (2004)
Ni no kuni ykkönen yllätti ja nousi mulla esim FF ja KH ohi! Kakkonen olikin sitten ihan roska😔
Sims nelosta on logattu yli 3000h😅
Muuten survivalit on kivoja, esim stranded deep (tällä hetkellä ps storesta ilmanen) ja long dark, mutta momemmat hieman bugisia niin välillä menee hermot.
Yllättäjäksi nousi myös Klein Oxygen not included ja stardew valley! Stardew on rentouttavan simppeli ja monotoninen, Oxygen oli parempi alfassa ja betassa ennen esim rakettiupdatea. Nykyään jo liian monimutkainen ja vaatii pelaajalta aivan liikaa multitaskingia.
Muita hyviä:
Dragon aget (1-3)
Witcher 3
Horizon zero dawn
RTCW + multiplayer
Wolfenstein uudet osat
Ja monta muuta