Kenellä särkenyt pää rokotuksen jälkeen?
Itse sain viikko sitten ja päätä juiminut sen jälkeen lähes koko ajan. Useimmiten särkee silmien yläpuolelta ja välillä pistelee ohimoa kuin joku tuikkaisi veitsellä siihen.
Kärsin jännityspäänsärystä ja tämä aivan erilaista.
Kommentit (25)
rftyry kirjoitti:
Voi perskatan terskata. onkohan äitinikin 863v)jotain päänsärkyjä tai unettemuutta phiseristään sanut kun on ollut niin kärttyisä monesti viime aikoina. Sai hötsinsä huhtikuun lopussa, seuravana päivänä oli aika hikinaamainen, vaikkei mitään suurempia ponnistellut
Mä nukuin rokotusta edeltävän yön todella huonosti, mutta sen jälkeen sain taas nukuttua.
Hmm, eikös vanhukset ihan yleisestikin nuku huonosti?
Vierailija kirjoitti:
fghfhg kirjoitti:
Eikö niitä tuu joillai noist apiikeistä aivoverenvuotoja tai sitten tukkeumia. molempien luulis voivan kivistä päätä
No jippii sullekin hysteerikko. Se ryhmä, joka oli edes minimiriskissä, saa nykyään Pfizerin rokotetta. E-pillereillä moninkertainen riski. Ja mä olisin voinut ottaa vaikka Astra-Zenecaa, mulle olis ollu ihan sama.Koin itseni ekstraetuoikeutetuksi, kun sain valita hymyilevästä henkilökunnasta. Kiitos koko terveydenhuollolle-on ilo saada näin hyvää palvelua 🙌🙌🙌💪💪💪🥰🥰🥰
No minä en piikkiä ottaisi vaikka saisin nätiltä piikkaritätiltä ykköstä ja kakkosta, joka olisi muuten eka kerta lähes 40-vuotisen olemassaolourani aikana
Päälykäinennnn! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fghfhg kirjoitti:
Eikö niitä tuu joillai noist apiikeistä aivoverenvuotoja tai sitten tukkeumia. molempien luulis voivan kivistä päätä
No jippii sullekin hysteerikko. Se ryhmä, joka oli edes minimiriskissä, saa nykyään Pfizerin rokotetta. E-pillereillä moninkertainen riski. Ja mä olisin voinut ottaa vaikka Astra-Zenecaa, mulle olis ollu ihan sama.Koin itseni ekstraetuoikeutetuksi, kun sain valita hymyilevästä henkilökunnasta. Kiitos koko terveydenhuollolle-on ilo saada näin hyvää palvelua 🙌🙌🙌💪💪💪🥰🥰🥰
No minä en piikkiä ottaisi vaikka saisin nätiltä piikkaritätiltä ykköstä ja kakkosta, joka olisi muuten eka kerta lähes 40-vuotisen olemassaolourani aikana
Ok, ei millään pahalla, mutta miltä tuntuu olla kehitysmaan tason alapuolella?
Pari päivää oli käsivarsi kipeä ekan piikin jälkeen, muita oireita ei ole ollut.