Kenellä särkenyt pää rokotuksen jälkeen?
Itse sain viikko sitten ja päätä juiminut sen jälkeen lähes koko ajan. Useimmiten särkee silmien yläpuolelta ja välillä pistelee ohimoa kuin joku tuikkaisi veitsellä siihen.
Kärsin jännityspäänsärystä ja tämä aivan erilaista.
Kommentit (25)
Kambodzalaisella vaimollani särkee, mutta seksi auttaa siihen.
Käly kärsi kovista päänsäryistä ja puoli päätä oli pitkään puutunut! Ei kuulemma oikein tuntenut oikealla puolella mitään….mystistä.
En ole vielä saanut ensimmäistä rokotetta, mutta pelkään jo nyt mahdollisia oireita.
Mutsilla oli. Pari viikkoa myös kuumeili ja kärsi unettomuudesta.
Ei ole ollut päänsärkyä. Mutta käsivarteen nousi pari kipeää pahkuraa rokotuskohdan viereen ja vatsa on ollut sekaisin.
Otin jäykkäkouristusrokotteen ja vähän pistoskohta turposi, muuten ok.
Mulla oli ekan rokotteen jälkeen pää useamman päivän kipeä, pari ekaa päivää myös väsymystä ja pahoinvointia. Päänsärky kesti viisi-kuusi päivää.
Ihan järkyttävää! Mulla ei ollu mitään oireita. En pysty lisäämään rokotevastaisuutta osaltani 😭😭😭😭
Henkilökuntakin oli ihan supermukavaa ja kaikki oli järjestetty todella hyvin. On tää Suomessa eläminen niin pers€€stä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää! Mulla ei ollu mitään oireita. En pysty lisäämään rokotevastaisuutta osaltani 😭😭😭😭
Henkilökuntakin oli ihan supermukavaa ja kaikki oli järjestetty todella hyvin. On tää Suomessa eläminen niin pers€€stä.
Sama juttu täällä :(
Tai no käsi kipeytyi 1-2 päiväksi, mutta jotenkin ajattelin sen olevan täysin asiaankuuluvaa, enkä tajunnut soittaa vakavasta rokotereaktiosta iltapäivälehdille :( :(
Joillekin tullut veritulppia koronarokotteista. Onneksi vain harvat ovat kuolleet siihen ja suurin osa on ehditty pelastaa. Katso hakukoneella lisätietoa.
Minulla on ollut outoa päänsärkyä viime viikkoina vaikka en ole saanut yhtään rokotetta. Se saattoi alkaa yöllä tai aamulla. Myös kurkku tuntunut ärtyneeltä. Koronatesti negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko puuttua tähän. Mä sain rokottesta kuumeen, mustelman ja käsi oli kipeä.
Edellisestä tenus-rokotteesta oli melkein 20-vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on pakko puuttua tähän. Mä sain rokottesta kuumeen, mustelman ja käsi oli kipeä.
Edellisestä tenus-rokotteesta oli melkein 20-vuotta.
Tenus-rokote? Ootko saanut jonkun tenunenä-rokotteen vai tetanus-rokotteen?
Mulla meni kaikki tosi hyvin. Ei kuumetta, ei särkyjä, jes 💪Kävin samana päivänä lenkillä.
Päätäni särki toisen piikin jälkeen pari päivää.
Rokotuksesta nyt viikko eikä mitään ongelmaa ole.
En ole rokotevastainen, siksi otinkin sen. Ihmettelen vain tätä päänsärkyä, jota myös lähipiirissäni on esiintynyt rokotteen jälkeen. Ei ole mikään hirveä haitta, ihan töissä käyn.
Silti mietin, että liittyykö rokotukseen vai tutkaileeko sitä itseään vain herkemmällä silmällä.
Toki voi liittyä vaikka siitepölyyn.. Ne kovat vihlaisut vain ovat inhottavan tuntuisia ja se jatkuva jomotus uuvuttavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No voi nyyh. Minä sain ihan hirveät oireet, enkä siltikään ole rokotevastainen. Lääkkeistä ja rokotteista voi tulla sivuoireita, eikä niistä keskustelu ole mitään foliohattuilua. Kiva että sinulla sujui kaikki hyvin.
Eikö niitä tuu joillai noist apiikeistä aivoverenvuotoja tai sitten tukkeumia. molempien luulis voivan kivistä päätä
Voi perskatan terskata. onkohan äitinikin 863v)jotain päänsärkyjä tai unettemuutta phiseristään sanut kun on ollut niin kärttyisä monesti viime aikoina. Sai hötsinsä huhtikuun lopussa, seuravana päivänä oli aika hikinaamainen, vaikkei mitään suurempia ponnistellut
fghfhg kirjoitti:
Eikö niitä tuu joillai noist apiikeistä aivoverenvuotoja tai sitten tukkeumia. molempien luulis voivan kivistä päätä
No jippii sullekin hysteerikko. Se ryhmä, joka oli edes minimiriskissä, saa nykyään Pfizerin rokotetta. E-pillereillä moninkertainen riski. Ja mä olisin voinut ottaa vaikka Astra-Zenecaa, mulle olis ollu ihan sama.Koin itseni ekstraetuoikeutetuksi, kun sain valita hymyilevästä henkilökunnasta. Kiitos koko terveydenhuollolle-on ilo saada näin hyvää palvelua 🙌🙌🙌💪💪💪🥰🥰🥰
Up