Mitä syötävää sinun tekee mieli juuri nyt?
Kommentit (12)
Olen neljättä päivää syönyt nutrilett-tyyppistä pussiruokaa ja nyt heikottaa ja tekee mieli RUOKAA, mitä vaan, mitä saa syödä ,pureskella ja niellä!!!
Olen neljättä päivää syönyt nutrilett-tyyppistä pussiruokaa ja nyt heikottaa ja tekee mieli RUOKAA, mitä vaan, mitä saa syödä ,pureskella ja niellä!!!
Vai voisitko nakertaa porkkanoita, paprikaa, kurkkua, ihania kirsikkatomaatteja?
Jo keväällä tein tämän saman ja pudotin 10 kiloa. Nyt kesän jälkeen jatkan ja haluan pois vähintään 5 kiloa tällä kerralla. Sitten alan syödä taas ruokaa hillitysti :)
on just kypsymässä uunissa...
Eli isolla pellillä yksi kerros perunasuikaleita, 2 dl kermaa, päällä 400 g paistettua kevytjauhelihaa joka maustettu vain maldon-suolalla sekä mustapippurilla. Paistetaan 250 astessa noin 30 min, uunin toiseksi alimmalla tasolla.
Stokkan patonki + oivariini + Turunmaa + Snellmannin ohut pippurikinkku + tuore kurkku + (kirsikka)tomaatti.
vesimelonia, isoja ja makeita nektariineja, keltaisia tuoksuvia rypäleitä...
homejuustoja ja punaviiniä! Menee vielä puoli vuotta noihin viimeksi mainittuihin herkkuihin sattuneesta syystä... :)
Hirveä nälkä ja hirveä suklaahimo.
En ole syönyt karkkia pitkään aikaan!
vaikka edellisestä ateriasta on kohta 6 tuntia. Tomaattikeittoa söin lounaaksi.
Olen rv 31+ ja vauva on tosi pahasti ottanut paikan mahastani, painaa palleaa ja mahalaukkua niin ettei pysty syömään mitään.
Meinasin tehdä pizzaa iltaruuaksi, kun sitä teki joku aika sitten mieli, mutta eipä enää.. =0/
Sen jälkeen, kun viikko sitten aloitin vhh-elämän, mun ei oo edes tehny mieli mitään. Mun, joka vielä kahdeksan päivää sitten itkin, jos en saanu suklaata tai muuta "hyvää" sillon ku halusin!!! En ois uskonu, että voi tuntua näin hyvältä, vaikka en vedäkkään suklaata kaksin käsin naamariin koko ajan..=)
Oottelen vain että mies tulee töistä ja paistaa pihvit, salaatin tein juuri valmiiksi. Nam! :)