Teinillä tuli koulussa verta nenästä niin että paita oli kuulema rinnuksista ihan veressä. Opettaja ei antanut pitää takkia paidan sijasta.
Poika soitti että ei voi olla likaisella paidalla mutta ope ei antanut pitää takkia. Siirsin teinille rahaa että kävi sitten kaupasta hakemassa uuden kun kotia hakeminen ei ollut vaihtoehto. Kummastuttaa.
Kommentit (37)
Miksi ei teini voi olla likaisella paidalla? Maailma kaatuu kenties? Ja mites hän kesken koulupäivän voi poistua kauppaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei teini voi olla likaisella paidalla? Maailma kaatuu kenties? Ja mites hän kesken koulupäivän voi poistua kauppaan?
Kuka haluaa olla verisellä paidalla koulussa??
Se verinen paita saattaa olla myös ikävän märkä. Kuka haluaa olla märällä paidalla? Jäin myös kummastelemaan että koulusta sai kuitenkin kauppaan lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Olisitko itse verisissä vaatteissa töissä? Kotiin ei päässyt kun ei ollut kyytiä niin ei ollut muuta vaihtoehtoa. Minun luvalla poistui koulusta. Ei ole koulupakkoa joten minun mielestä täysin ok hakea uus paita kaupasta jos ei takki päällä saa poikkeustapauksessa olla. Jos siitä nyt tulee ongelmia niin tulkoon. En anna lapseni olla likaisissa vaatteissa. Etenkin kun oli itsekin asiasta harmissaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kauppaan sai kuitenkin lähteä? Koulun säännöt on välillä niin ristiriitaisia..
Saa lähteä koska koulussa ei ole pakko olla. Toki lupa siihen vaaditaan opelta että tietää missä lapsi on. Jos ap on opelle on ilmoittanut on asia ok. Mutta outoa ettei tällaisessa tapauksessakaan voi joustaa. Maalaisjärkeä voi käyttää. Soittaisin rehtorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko itse verisissä vaatteissa töissä? Kotiin ei päässyt kun ei ollut kyytiä niin ei ollut muuta vaihtoehtoa. Minun luvalla poistui koulusta. Ei ole koulupakkoa joten minun mielestä täysin ok hakea uus paita kaupasta jos ei takki päällä saa poikkeustapauksessa olla. Jos siitä nyt tulee ongelmia niin tulkoon. En anna lapseni olla likaisissa vaatteissa. Etenkin kun oli itsekin asiasta harmissaan. Ap
Hyvä ap. Itse olisin toiminut samalla tavalla. Ota kouluun yhteys, luulen että ei mennyt touhu nyt ihan pykälien mukaan. Luulisi että koulussakin mieluummin joustettaisiin yhdestä järjestyssäännöstä kun otettaisiin vastuu siitä että lapselle olisi sattunut jotakin kaupungilla käydessään.
Teidän pitää noille hulttiokosseille pakata mukaan vaihtovaatteet samalla tavalla kuin tarhaan aikoinaan pakkasitte :)
No miksei poika tullut koulusta kotiin? Siis vaikka taksilla jos kerran mitään kyytimahdollisuutta ei ole? Tai mikset lähettänyt jollain kyydillä vaatetta kouluun?
Vierailija kirjoitti:
Ei saa lähteä kauppaa. Aloitus on provo.
Vierailija kirjoitti:
No miksei poika tullut koulusta kotiin? Siis vaikka taksilla jos kerran mitään kyytimahdollisuutta ei ole? Tai mikset lähettänyt jollain kyydillä vaatetta kouluun?
Jos 500 metrin päässä on vaatekauppa ja koti 10 km päässä, niin ajankäytöllisesti järkevämpäähän se on käydä ostamassa uusi paita. Vanhemmat ovat varmaan tehneet töitä, joten mistä ihmeestä he kesken työpäivän kyydin keksisivät lapselle? Ja taksiin menisi vähintään sama raha kuin uuteen paitaan eikä käteen jäisi mitään, miksi siis pitäisi mennä kotiin eikä kauppaan?
Ennemmin kyseenalaistaisin koulun päätöksiä. Vanhemman päätökset olivat tässä järkevimpiä.
Tässä taas näytetään kuinka koulussa ei yhtään käytetä maalaisjärkeä. Lapsi raukka. Onneksi äiti huolehti. Olisi voinut tulla muuten kuittia muilta vetisestä paidasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos 500 metrin päässä on vaatekauppa ja koti 10 km päässä, niin ajankäytöllisesti järkevämpäähän se on käydä ostamassa uusi paita. Vanhemmat ovat varmaan tehneet töitä, joten mistä ihmeestä he kesken työpäivän kyydin keksisivät lapselle? Ja taksiin menisi vähintään sama raha kuin uuteen paitaan eikä käteen jäisi mitään, miksi siis pitäisi mennä kotiin eikä kauppaan?
Ennemmin kyseenalaistaisin koulun päätöksiä. Vanhemman päätökset olivat tässä järkevimpiä.
Jos oisi töissä miksi on täällä?