Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinillä tuli koulussa verta nenästä niin että paita oli kuulema rinnuksista ihan veressä. Opettaja ei antanut pitää takkia paidan sijasta.

Vierailija
25.05.2021 |

Poika soitti että ei voi olla likaisella paidalla mutta ope ei antanut pitää takkia. Siirsin teinille rahaa että kävi sitten kaupasta hakemassa uuden kun kotia hakeminen ei ollut vaihtoehto. Kummastuttaa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan sai kuitenkin lähteä? Koulun säännöt on välillä niin ristiriitaisia..

Vierailija
2/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palautetta rehtorille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei teini voi olla likaisella paidalla? Maailma kaatuu kenties? Ja mites hän kesken koulupäivän voi poistua kauppaan?

Vierailija
4/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kunnalle

Vierailija
5/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei teini voi olla likaisella paidalla? Maailma kaatuu kenties? Ja mites hän kesken koulupäivän voi poistua kauppaan?

Kuka haluaa olla verisellä paidalla koulussa??

Vierailija
6/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se verinen paita saattaa olla myös ikävän märkä. Kuka haluaa olla märällä paidalla? Jäin myös kummastelemaan että koulusta sai kuitenkin kauppaan lähteä?

Vierailija
7/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse verisissä vaatteissa töissä? Kotiin ei päässyt kun ei ollut kyytiä niin ei ollut muuta vaihtoehtoa. Minun luvalla poistui koulusta. Ei ole koulupakkoa joten minun mielestä täysin ok hakea uus paita kaupasta jos ei takki päällä saa poikkeustapauksessa olla. Jos siitä nyt tulee ongelmia niin tulkoon. En anna lapseni olla likaisissa vaatteissa. Etenkin kun oli itsekin asiasta harmissaan. Ap

Vierailija
8/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa lähteä koska koulussa ei ole pakko olla. Toki lupa siihen vaaditaan opelta että tietää missä lapsi on. Jos ap on opelle on ilmoittanut on asia ok. Mutta outoa ettei tällaisessa tapauksessakaan voi joustaa. Maalaisjärkeä voi käyttää. Soittaisin rehtorille.

Vierailija
9/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko itse verisissä vaatteissa töissä? Kotiin ei päässyt kun ei ollut kyytiä niin ei ollut muuta vaihtoehtoa. Minun luvalla poistui koulusta. Ei ole koulupakkoa joten minun mielestä täysin ok hakea uus paita kaupasta jos ei takki päällä saa poikkeustapauksessa olla. Jos siitä nyt tulee ongelmia niin tulkoon. En anna lapseni olla likaisissa vaatteissa. Etenkin kun oli itsekin asiasta harmissaan. Ap

Hyvä ap. Itse olisin toiminut samalla tavalla. Ota kouluun yhteys, luulen että ei mennyt touhu nyt ihan pykälien mukaan. Luulisi että koulussakin mieluummin joustettaisiin yhdestä järjestyssäännöstä kun otettaisiin vastuu siitä että lapselle olisi sattunut jotakin kaupungilla käydessään.

Vierailija
10/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko turpiin?

Vierailija
11/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää noille hulttiokosseille pakata mukaan vaihtovaatteet samalla tavalla kuin tarhaan aikoinaan pakkasitte :)

Vierailija
12/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailiko kolme tuntia?

Vierailija
13/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei ollut verta ollenkaan, halusi vaan uusia vaatteita

Vierailija
14/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei poika tullut koulusta kotiin? Siis vaikka taksilla jos kerran mitään kyytimahdollisuutta ei ole? Tai mikset lähettänyt jollain kyydillä vaatetta kouluun? 

Vierailija
15/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut t-paitaa?

Vierailija
16/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa lähteä kauppaa. Aloitus on provo.

Vierailija
17/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko turpiin?

Varmasti

Vierailija
18/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei poika tullut koulusta kotiin? Siis vaikka taksilla jos kerran mitään kyytimahdollisuutta ei ole? Tai mikset lähettänyt jollain kyydillä vaatetta kouluun? 

Jos 500 metrin päässä on vaatekauppa ja koti 10 km päässä, niin ajankäytöllisesti järkevämpäähän se on käydä ostamassa uusi paita. Vanhemmat ovat varmaan tehneet töitä, joten mistä ihmeestä he kesken työpäivän kyydin keksisivät lapselle? Ja taksiin menisi vähintään sama raha kuin uuteen paitaan eikä käteen jäisi mitään, miksi siis pitäisi mennä kotiin eikä kauppaan?

Ennemmin kyseenalaistaisin koulun päätöksiä. Vanhemman päätökset olivat tässä järkevimpiä.

Vierailija
19/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas näytetään kuinka koulussa ei yhtään käytetä maalaisjärkeä. Lapsi raukka. Onneksi äiti huolehti. Olisi voinut tulla muuten kuittia muilta vetisestä paidasta..

Vierailija
20/37 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 500 metrin päässä on vaatekauppa ja koti 10 km päässä, niin ajankäytöllisesti järkevämpäähän se on käydä ostamassa uusi paita. Vanhemmat ovat varmaan tehneet töitä, joten mistä ihmeestä he kesken työpäivän kyydin keksisivät lapselle? Ja taksiin menisi vähintään sama raha kuin uuteen paitaan eikä käteen jäisi mitään, miksi siis pitäisi mennä kotiin eikä kauppaan?

Ennemmin kyseenalaistaisin koulun päätöksiä. Vanhemman päätökset olivat tässä järkevimpiä.

Jos oisi töissä miksi on täällä?