Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostit äidillesi viimeksi lahjaksi? Vinkkejä kaipailisin.

Vierailija
25.05.2021 |

Äitini täyttää 54.

Äitienpäiväksi sai Finlaysonin tyynyliinan, nyt ostin ihan koko paketin samaa sarjaa. Sen lisäksi kotimaisen yrittäjän jalkakylpypommeja. Jotenkin tuntuisi vielä kivalta hankkia jotain muutakin.... Olen itse vasta nyt oikeastaan tilanteessa, kun vähän voi käyttää rahaa.

Äidillä on jo "kaikki". Arvostaa kulttuuria, tykkää käydä keikoilla. Ei arvosta turhaa tuhlaamista tavaroihin, jotka vaan jää pyörimään. Kotimaisuus ja ekologisuus plussaa. Vankka naisten oikeuksien kannattaja. Oli oikeasti iloinen, kun joululahjaksi tein nimissään lahjoituksen siihen toisenlainen lahja juttuun (naiselle ammatti tai joku muu vastaava)

Meillä on kyllä ihana suklaapuoti tässä lähellä, ehkä voisin käydä sieltä katsomassa jotain :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BookBeatin eli ääni- ja e-kirjapalvelun tilauksen

Vierailija
2/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille lahjakortti ravintolaan, pihville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka/käsihoito

Lehden tilaus

Vierailija
4/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin äidilleni pari kirjaa hänen lempikirjailijaltaan, ison kissapehmon(hän kerää kissapehmoja), suklaata ja huonekasvin

Vierailija
5/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetin suurennokset ja kehystin tauluiksi muutaman hänelle tärkeän vanhan valokuvan.

Vierailija
6/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkiläistä (laatu)olutta laatikollisen.

Vierailija
7/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli jo 90-luvulla, mutta viimeisenä jouluna annoin itse kudotut villasukat.

Vierailija
8/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat olisi muuten tosi hyvä idea, mutta hänellä on jo joku äänikirjapalvelu, jota hän käyttää hyvin ahkerasti! 

Lehtiä hän ei oikein lue, paitsi Suuri Käsityö on tullut vuosikausia. 

Vierailija
9/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin äitienpäivälahjaksi äitini sairaalalaskun, kun joutui osastolle syöpöhoitojen vietyä niin heikkoon kuntoon.

Vierailija
10/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalka/käsihoito

Lehden tilaus

Nää voisi olla hyviä sellaiselle, jolla on jo kaikkea. Oon omalleni tilannut Suomen luontoa, siitä on tykännyt kovasti. Joku vastaavanlainen laadukas aikakauslehti ilahduttaa monta kertaa.

Jos hommaisi lahjakortin jalkahoitolaan tai vaikka ravintolaan tms. niin ehdottaisin lupautumaan seuralaiseksi mukaan. Siitä saisi mukavan muistonkin.

Vierailija
11/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin kun sain aikuisen tyttären kivasti koristeleman kirjekuoren (jäi muistoksi) ja lahjakortin kosmetologille. Tavaraa on tarpeeksi, ylikin, niin lahjakortti hemmotteluhoitoon on kiva lahja.

Vierailija
12/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon antanut mm. Museokortin, risteilylahjakortin ja vienyt ravintolaan syömään.

Vierailija
13/13 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän äidin klassikkotoiveet on kalliimmat hajuvedet ja kasvovoiteet. :)