Olen ihan järkyttävässä umpikujassa ollut jo vuosia :,( olen aivan loppu.
Olen aina ollut töissä nyt jo toinen vuosi työttömänä. Olen aina asunut Helsingissä.
Oen pommittanut työkkäriä, niitä ei kiinnosta nuoren aikuisen halu työllistyä, en ole koskaan onnistunut vielä pääsee mihinkään kouluun. En myöskään ole onnistunut löytää uutta asuntoa.
Helsingissä kaikki on vaikeeta, ruuhkauntunutta, kallista. En myöskään pärjää aikuislukiossa, en tiennyt että se on niin vaikee. Ammattikoulu on kuin lastenleikki verrattuna lukioon.
En ymmärrä minulla meni niin hyvin, töitä on riittänyt, sillä olisin voinut edes muuttaa uuteen ihanaan asuntoon. Nykyisessä asunnossa eläkeläiset juopottelevat ja tömistelevät. Ahdistaa kun ei ole koskaan rauhaa.
Enkä muuta Helsingin ulkopuolelle koska siellä tulee entistä kallimmaksi asua. Tarvitsee auton, asumistuki on paljon pienempi.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän kontekstia niin osataan auttaa. Millasta työtä olet tehnyt? Koulutus ilmeisesti on sieltä ammattikoulusta? Miksi lukiossa, jos se ei tunnu omalta jutulta?
Olen aina ollut kaupassa töissä ja toimistossa aulahenkilönä.
:D
Helsingissä pulaa välinehuoltajista. Hae te-toimiston kautta koulutukseen. Nyt syksyllä alkaa uusi ryhmä!!!!
Yksiöt 350-500 €.