Vinkkejä oikeaan eläinsuojelutoimintaan pääsemiseksi Turussa?
Olen eläinrakas ihminen, vaikka en voi lievän allergian takia ottaa omia lemmikkejä kerrostaloasuntoon. Olen ollut jo vuosia todella harmissani siitä, että haluaisin osallistua jonkinlaiseen vapaaehtoistoimintaan eläinten hyväksi, mutta asun Turussa.
Turun paikallinen eläinsuojeluyhdistys tuntuu aina olevan kielteisissä otsikoissa ja asian tekee vielä pahemmaksi se, että siellä alkaa aina kiivas puolustus selkeissä rikosasioissakin. En tunne tapauksia tarkemmin, mutta on harvinaisen selvästi tullut jo ennenkin näytettyä toteen, että yhdistyksen toiminnassa on jotain pahasti vialla. Ollut jo hyvin pitkään. Aktiiveina on lausunnoistaan päätellen aika erikoista sakkia.
Tunteeko kukaan mitään muita paikallisia eläinsuojelutahoja? Joku kissayhdistys ainakin on, mutta itse toivoisin nimenomaan jotain yleisempää toimintaa. Sellaista, jossa ei olisi mitään hämärää ja epäilyttävää. Onko esimerkiksi jotain muuta eläinhoitolaa, jonka toimintaa voisi tukea?
Kommentit (4)
Dewi on juuri se kissayhdistys. Tuen heitä kyllä ostamalla kalentereita, mutta kaipaisin vain jotain muitakin eläimiä koskevaa.
Seuraan, itsekin kiinnostunut terveestä toiminnasta
Pitäisi perustaa joku uusi yhdistys. Tesyssä on samat tyypit pyörineet vuosikymmeniä johdossa. Touhussa on tosiaan jotain hämärää.
Dewi