Fetissi ongelmana parisuhteessa. Auttakaa naiset?
Eli isoksi ongelmaksi on kehkeytynyt pyyntöni pukeutua stay uppeihin tai sukkiksiin.
Suhteen alussa mainitsin et nämä edellä mainitut vaatekappaleet ovat kiihottavia. En sen kummemmin esittänyt mitään pyyntöjä vaan toivoin, että ehkä hän haluaa mut joskus yllättää.
Yritin olla painostamatta.
Kuukausia odotin ja yllätyksiä ei näkynyt :D
Tässä vaiheessa otin jo asian puheeksi. Yritin olla painostamatta mut tuntui ehkä vähän ihmeelliseltä, että näin pientä toivetta ei otettu huomioon vaikka itse pidin epäitsekkäästi huolen hänen tarpeistaan. Joka päivä.
Ajattelin että ehkä pukeutumista helpottaisi kalleimmat ja upeimmat sukkikset mitä myynnistä löytyy mut tämä otettiinkin painostavana asiana ja nyt ollaankin selkä seinää vasten eikä asiasta pystytä aikuismaisesti edes keskustelemaan.
Jostain syystä toive/pyyntö näihin asuihin pukeutumiseen otetaan painostavana ja ahdistavana. Miksi näin?
Entä onko vinkkejä miten tästä selvitään ilman ahdistuksia mutta kuitenkin toisen "fetissit" huomioiden?
Seksi oli/on (suhde tauolla) toki täydellistä ilmankin mut joskus olis mukava vähän fiilistellä. Visuaalinen kun olen :)
Kommentit (40)
Meillä vähän sama tarina: stay up -sukista vaimoni toteaa, että hän ei niitä käytä, koska ne eivät ole hänen juttunsa. Uskallan kuitenkin väittää, että JOS vaimoni toivoisi minun käyttävän ko. sukkia seksielämäämme piristämään, en kieltäytyisi - vaikka ne eivät todellakaan ole ns. minun juttuni!
Meillä vaimo ilmoittaa olevansa rohkea. Mitään ei halua pukea päällensä, leikkiä. Ehkä ei minun kanssani. Valehtelua
Lelut kuulema hyviä, mutta ne katoilevat. Yrittänyt olen.
Miesvain kirjoitti:
Meillä vähän sama tarina: stay up -sukista vaimoni toteaa, että hän ei niitä käytä, koska ne eivät ole hänen juttunsa. Uskallan kuitenkin väittää, että JOS vaimoni toivoisi minun käyttävän ko. sukkia seksielämäämme piristämään, en kieltäytyisi - vaikka ne eivät todellakaan ole ns. minun juttuni!
Meillä menee just toisin päin. Minä puen mitä tahansa päälle mitä herra toivoo, mutta samaa ei tee minulle. Minun toiveeni ovat kuulemma typeriä. Noh, minkäs teet. Onneksi fantasioida saa.
Miesvain kirjoitti:
Näin vähän meilläkin. Ehkä kerran vuodessa jos tähtimerkit kaikki osuu samalle vuodelle, voi pukea stayupit ja jotain muuta kivaa päälle. Jos pyytäisi minua pukemaan jotain, pukisin välittömästi sen päälle.
No minä en ymmärrä miksi ei suostu. Minulle ehdotettiin suhteen alussa juuri samoin ja suostuin ja nykyään kiihotun itsekin kun saan pukeutua seksikkäästi ja näen että puoliso kiihottuu ja pitää tästä.
Kysy onko hänellä jotain huonoja kokemuksia aiheesta ja suostu sinäkin pukeutumaan jotenkin seksikkäästi jos puolisosi niin haluaa. Esim. antishop.fi löytyy paljon asuja myös miehille. Itse pyysin vastapalvelukseksi pukemaan Datex shortsit, missä on penikselle ja kiveksille aukot, eli nuo sitten kiihottavasti esillä. Kyllä alkaa tekemään mieli kun tietää, mitä saunan jälkeen kylpytakin alta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
No minä en ymmärrä miksi ei suostu. Minulle ehdotettiin suhteen alussa juuri samoin ja suostuin ja nykyään kiihotun itsekin kun saan pukeutua seksikkäästi ja näen että puoliso kiihottuu ja pitää tästä.
Kysy onko hänellä jotain huonoja kokemuksia aiheesta ja suostu sinäkin pukeutumaan jotenkin seksikkäästi jos puolisosi niin haluaa. Esim. antishop.fi löytyy paljon asuja myös miehille. Itse pyysin vastapalvelukseksi pukemaan Datex shortsit, missä on penikselle ja kiveksille aukot, eli nuo sitten kiihottavasti esillä. Kyllä alkaa tekemään mieli kun tietää, mitä saunan jälkeen kylpytakin alta löytyy.
"Short with open crotch"
Varoituksen sana.
95% todennäköisyydellä tuo asia ei tule koskaan muuttumaan hänen kanssaan, joten tekisin nyt jo johtopäätökset, mikäli haluat ko. asian vielä kokea. Jos olet valmis siitä tinkimään, niin jatkat nauttien suhteen muistas hyvistä puolista.
Minulla oli tuon kaltainen nainen ja hitaasti mutta varmasti hän söi minulta kaikki seksuaaliset energiat. Lopulta kun vuosien jälkeen sain tehtyä eron, niin nopeasti tajusin että maailma on täynnä upeita suomalaisia naisia, joille seksi on hauskaa ja kumppanin nautintojen täyttäminen on molemmin puolin nautintoa antavaa ja vastavuoroista iloittelua.
Kyllä meitä laittautuvia heteromiehiäkin alkaa olla. Mutta eipä tuota juuri tule mainostettua kun jo hiukan pidempiä miesten hiuksia ihmetellään suomessa monen naisen toimesta, ryssätyyppinen klanipää miellyttää enempi.
Miehille on vaikka mitä kauniita asusteita ja kenkiä. Itse käytän, joskus harvoin saan positiivista palautetta, useinmiten ihmettelyä kun en olekaan homppeli.
Junttikansaa. Tutkimuksissa todettu useim, että mitä kouluttamattomampi ja heikkotuloisempi kansa, sitä enemmän maskuliiniset piirteet miellyttävät.
Eipä siinä sitten paljon stay uppeja arvosteta...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä laittautuvia heteromiehiäkin alkaa olla. Mutta eipä tuota juuri tule mainostettua kun jo hiukan pidempiä miesten hiuksia ihmetellään suomessa monen naisen toimesta, ryssätyyppinen klanipää miellyttää enempi.
Miehille on vaikka mitä kauniita asusteita ja kenkiä. Itse käytän, joskus harvoin saan positiivista palautetta, useinmiten ihmettelyä kun en olekaan homppeli.
Junttikansaa. Tutkimuksissa todettu useim, että mitä kouluttamattomampi ja heikkotuloisempi kansa, sitä enemmän maskuliiniset piirteet miellyttävät.Eipä siinä sitten paljon stay uppeja arvosteta...
Itse asiassa tutkimukset, joihin viittaat, eivät liity pukeutumiseen mitenkään. Mutta on tosiaankin totta, että köyhemmissä ja huonosti koulutetuissa maissa naiset pitävät enemmän maskuliinisen kuin feminiinisen näköisistä miehistä. Ja koulutetut ja hyvätuloiset taas toisinpäin. Liittyykö tämä aiheeseen, en tiedä...
Kyllä nykyään pitäisi naisten kestää se, että mies vetää stayupit ja mitä niitä nyt onkaan päälleen. Oletko niin hyvän näköinen mies, että parisi pelkää jäädä toiseksi. Olen huomannut että ylipainoiset naiset ei kestä miehen kuumaa ulkonäköä, kun pelkää pettämistä.
Parempi niin, että suhde on mietinnässä ja tauolla, koska seksi on suhteessa aika tärkeä juttu. Jos nainen ei koe ko. asiaa innostavana, niin sille ei voi mitään eikä hänen ole pakko muuttua kuten ei sinunkaan ole mahdollista pitää toisenlaisista asioista.
Eli ette sovi yhteen seksuaalisuuden alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää pukeutua stay uppeihin koska mulla on vähän pullukkaat reidet vaikka en mikään lihava olekkaan. Noi sukat mun mielestä vielä korostaa niitä reisiä joten en halua esiintyä miehelle niissä kun pelkään että hänellä menee halut täydellisesti. Pelkään että hän kuvittelee mun näyttävän niissä hyvältä ja jos en näytäkään niin halut lopahtaa.
News Flash; se pullistuva osa reittä sukan yläpuolella on siinä just Se Juttu. Googlaile vaikka kansainvälisiä keskustelupalstojen juttuja tästä. Harvaa sytyttää ne sukat semmosissa reisissä, joissa ei mitään pullistumaa muodostu. Toki heitäkin on mutta tuntuvat olevan vähemmistö.
Siis mitä?! Oikeasti? Hyvin vaikea uskoa että joku kiihottuisi siitä että reidet pullistuu sukkiksista 🤢
Alkuperäinen pullukkareisinainen
"Siis mitä?! Oikeasti? Hyvin vaikea uskoa että joku kiihottuisi siitä että reidet pullistuu sukkiksista .
Alkuperäinen pullukkareisinainen"
Naiset, yrittäkää ymmärtäkää, että JUURI TÄSSÄ ON SE JUTTU!!
Älkää ihmeessä hävetkö "pullistuvia reisiänne", "pulleaa häpykumpuanne", "ulkonevia sisempiä häpyhuulianne", "isoja nännipihojanne", "pieniä tissejänne"....
On olemassa iso joukko miehiä, jota niistä ihan oikeasti tykkäävät!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää pukeutua stay uppeihin koska mulla on vähän pullukkaat reidet vaikka en mikään lihava olekkaan. Noi sukat mun mielestä vielä korostaa niitä reisiä joten en halua esiintyä miehelle niissä kun pelkään että hänellä menee halut täydellisesti. Pelkään että hän kuvittelee mun näyttävän niissä hyvältä ja jos en näytäkään niin halut lopahtaa.
News Flash; se pullistuva osa reittä sukan yläpuolella on siinä just Se Juttu. Googlaile vaikka kansainvälisiä keskustelupalstojen juttuja tästä. Harvaa sytyttää ne sukat semmosissa reisissä, joissa ei mitään pullistumaa muodostu. Toki heitäkin on mutta tuntuvat olevan vähemmistö.
Siis mitä?! Oikeasti? Hyvin vaikea uskoa että joku kiihottuisi siitä että reidet pullistuu sukkiksista 🤢
Vierailija kirjoitti:
Junttikansaa. Tutkimuksissa todettu useim, että mitä kouluttamattomampi ja heikkotuloisempi kansa, sitä enemmän maskuliiniset piirteet miellyttävät.Eipä siinä sitten paljon stay uppeja arvosteta...
Minusta se on junttia, että tuomitset muiden erilaiset mieltymykset. Niille kun ei kukaan mitään mahda mistä kiihottuu ja mitä pitää vastenmielisenä. Itse esimerkiksi pidän hyvin maskuliinisen näköisistä miehistä. Menisi halut täysin, jos mieheni keikistelisi jossain sukkanauhoissa, vaikken sitä mitenkään tuomitse. Se ei kuitenkaan kolahda millään tavalla positiivisesti minuun.
Ettekö keskustelleet miksi nainen ei pitänyt tuosta ehdotuksesta? Voi olla, että koki itsensä lihavaksi tai muuta vastaavaa. Jos korostaisit, miten seksikäs hän tuossa olisi ja muutenkin kehuisit enemmän. Oletko arvostellut naisen ulkonäköä tai onko muuten suhteessanne ongelmia, kun tauollakin olette? Jos suhteessa on ongelmia, vähättelyä tai nainen ei tunne oloaan hyväksi niin ekana kärsii seksi. Kyse ei siis välttämättä ole lainkaan tuosta toiveen sisällöstä, vaan aivan muista asioista.
Minun filosofiani on ollut että toisen toiveet otetaan huomioon jos ne ei itsestä ole super vastenmielisiä. Useimpia asioita voi kokeilla ainakin kerran. Tärkeintä on keskustella toiveista ja haluista ja pallotella kumppanin kanssa eri mieltymyksiä.
Meillä esimerkiksi mies on toivonut seksikkäitä yöpaitoja, korkokenkiä ja nahkahametta välillä myös kotioloissa ja esimerkiksi nilkkarengasta ym. Tämän tyyppisiä olen toteuttanut niin että jäänyt pysyviksi asioiksi.
Sitten on asioita jotka on jäänyt vain yhteen kertaan / kokeiluun. Niin kuin esimerkiksi musta huppu minun päässäni seksin aikana koska tästä en pitänyt.
Tottakai on myös asioita jotka eivät tunnu ollenkaan omalta jutulta ja sen voi kumppanille kertoa. Selityksen on kuitenkin velkaa jos teilaa toisen toiveet. Jos asia on sellainen ettei sitä halua edes kokeilla on kumppanin sitä kunnioitettava eikä saa jatkaa painostamista.
Ap:na jättäisin nyt tämän toiveen hyllylle vähäksi aikaa ja yrittäisin myöhemmin yleisellä tasolla kysellä mistä toinen unelmoi ja fantasioi. Kun aikaa kuluu ja suhde vahvistuu niin toiveita on ehkä helpompi esittää ja toteuttaa puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on junttia, että tuomitset muiden erilaiset mieltymykset. Niille kun ei kukaan mitään mahda mistä kiihottuu ja mitä pitää vastenmielisenä. Itse esimerkiksi pidän hyvin maskuliinisen näköisistä miehistä. Menisi halut täysin, jos mieheni keikistelisi jossain sukkanauhoissa, vaikken sitä mitenkään tuomitse. Se ei kuitenkaan kolahda millään tavalla positiivisesti minuun.
Kuka mitään sanoi miehen keikistelystä ja sukkanauhoista? Kyllä on pimeetä porukkaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei :)
Itse nais na näen kehossani selluliittiä pepussa, jättimäiset reidet, paksut pohkeet, makkaraa vyötäröllä, roikkorinnat ja ihmettelen miten kukaan mies voisi kiihottua semmosesta.
Olen kuitenkin epävarmana uskaltautunut testaamaan, miten miehet suhtautuu kun pukeudun kaikesta epävarmuudesta huolimatta nätteihin alusvaatteisiin ja sukkiin.
Tulos: jos odottelen miestä kotiin sängyllä makoillen esim sukkanauhoissa ja kuultavissa rintsikoissa, niin se on salamana kimpussa ja vehjekin nousee sekunneissa ilman kosketusta. On ollut itsellekin hämmentävää, kun mies oikeasti nauttii ja himoitsee, haluaa hivellä ja kosketella ja pitkittää omaa nautintoaan. Varmaan esim pitsi ja nailoni antaa ulkonäön lisäksi kosketuksellekin jotain erilaista ja kiihottavaa tuntumaa.
Uskallus ja itsetunto on noussut sen verran, että uskallan jo pukeutua esim peruukkien ja piilolinssien kanssa eri rooleihin ja ottaa itse ohjat.
Me naiset ollaan liian usein häveliäitä ja katsotaan omia vikoja suurennuslasin kanssa josta johtuen luullaan ehkä, että muutkin näkevät vain ne.
Ei se mies näe sellua ja läskiä pepussa ja reisissä. Se näkee muhkeat muodot korostettuna seksikkäillä asusteilla. Eikä se näe "makkaraa vyötäröllä" vaan se näkee kauniit kaaret, ja lantion josta on ihana pitää kiinni. Nykyiselle valitin kerran kun mun reidet on (mukamas) niin massiiviset enkä saa niitä millään pienemmäksi, niin kertoi hymyillen että hänen mielestään ihanan muhkeat, niinkun naisella pitääkin ja niiden välissä on kiihottavaa "työskennellä".
Mitäs jos vaan uskaltaisit?
Tässä lienee taas yksi huomattava ero keskiverto miehen ja naisen välillä.
Jos vaimoni tänä iltana kertoisi kiihottuvansa nähdessään minut pelkissä Kontio-saappaissa ja tiskihanskat kädessäni, en epäröisi hetkeäkään - sonnustautuihin niihin vilauksessa! Eipä tulisi mieleenikään kokea "huonommuutta tai kelpaamattomuutta omana itsenäni" - tai todeta ykskantaan, että "se ei ole mun juttuni"!! Piruvie, yhteen hiileen tässäkin puhallettaisi...