Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
19501/22098 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damianon suosikki biisit levyltä Timezone ja if not for you 

https://twitter.com/ficklewhores/status/1616421021816332290

Vierailija
19502/22098 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni ainakin Supermodelin ja Gossipin sanoitukset ovat osuvat. Näkyy,että Måneskin ei ole menneet mukaan L.A pintakiilto-elämään ja ovat enemmän kriittisiä sitä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19503/22098 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oikein onnistunut levy. Toki Italian kielisiä biisejä olisi saanut olla enemmän, mutta sanoitusten sijaan fiilistelen itse enemmän musiikkia ja levyn sävellyksistä tykkään pääosin kovin. Muutama biisi ei niin iske, mutta kyllä niitä kuuntelee tässä levyä kuunnellessa. Levyllä on useita suosikkeja ja hankala valita levyn parasta biisiä :D onko muilla noussut selkeitä suosikkeja levyltä?

Samoin vaikea valita sitä ykköstä mutta ainakin nyt alkuun mun suosikeiksi on noussut Timezone, If not for you, Mark Chapman, Il dono della vita mutta saattaa vielä suosikit jossain vaiheessa muuttua

Vierailija
19504/22098 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta oikein onnistunut levy. Toki Italian kielisiä biisejä olisi saanut olla enemmän, mutta sanoitusten sijaan fiilistelen itse enemmän musiikkia ja levyn sävellyksistä tykkään pääosin kovin. Muutama biisi ei niin iske, mutta kyllä niitä kuuntelee tässä levyä kuunnellessa. Levyllä on useita suosikkeja ja hankala valita levyn parasta biisiä :D onko muilla noussut selkeitä suosikkeja levyltä?

Samoin vaikea valita sitä ykköstä mutta ainakin nyt alkuun mun suosikeiksi on noussut Timezone, If not for you, Mark Chapman, Il dono della vita mutta saattaa vielä suosikit jossain vaiheessa muuttua

Mulla on nuo samat mutta päinvastaisessa "järjestyksessä". Jos jotain valitettavaa on keksittävä niin ehkä vähän liian monta saman tyyppistä laulua, ja se Trastevere puuttuu! Kuitenkin aika luksusta kun on noin monta mistä valita, ja kaikissa on jotain hyvää. Italiankieliset kuitenkin parhaat. 

Vierailija
19505/22098 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Måneskin on tänäkin vuonna San Remossa 3. iltana eli torstaina 9.2. 

Vierailija
19506/22098 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Måneskin on tänäkin vuonna San Remossa 3. iltana eli torstaina 9.2. 

Måneskin orkesterin kanssa en malta odottaa , samalla Damiano kuulee Mara Sattein esittämänä tekemänsä biisin.

Vierailija
19507/22098 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi täällä hei. Aivan kauhea pakkomielle päällä The Loneliest -biisistä. Löysin sen vasta nyt ja on niin ihana etten kestä. Video murskaa sieluni. Mitä mitä mitä täällä tapahtuu!?

Vierailija
19508/22098 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista että noissa 'häissä' asut ei ollut Guccia, toki eihän niillä aina vaatteet ole ollut niiden mutta yleensä noissa isoissa tapahtumissa on ollut. Jatkavatko yhteistyötä niiiden kanssa vai lähtevätkö Alessandro Michelen (siis Guccin pääsuunnittelija joka lähti nyt sieltä pois) mukaan? Olin vähän pettynyt Ethanin hääpukuun.

Vierailija
19509/22098 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että Kool Kids:n studio versio ei uppoa muhun, livenä tykkään siitä. 

Vierailija
19510/22098 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uusi täällä hei. Aivan kauhea pakkomielle päällä The Loneliest -biisistä. Löysin sen vasta nyt ja on niin ihana etten kestä. Video murskaa sieluni. Mitä mitä mitä täällä tapahtuu!?

Tervetuloa ketjuun! 😄

-ap

Vierailija
19511/22098 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi positiivisesti yllättynyt levystä, Supermodel ekana sinkkuna sai pelkäämään pahinta mutta kokonaissoundihan onkin oikein kelvollinen eikä muoviseksi tuotettu! Suosikit on Mark Chapman (levyn paras teksti), Timezone, If Not For You, Gossip, Bla bla bla ja La Fine.

Harmittaa että italiaballadin teksti on kliseinen, odotin sitä paljon. Kool Kids on tosiaan livenä hyvä mutta tuo kokeilu äänittää biisi kännissä ei tuottanut oikein hyvää lopputulosta 😬

Vierailija
19512/22098 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa niin kauppakeskus forumin instassa on kilpailu jossa voi voittaa bändin tuotteita, täytyy vaan kertoa mikä on uuden levyn suosikkibiisi, kilpailu voimassa su 21 saakka.

Vierailija
19513/22098 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kool kids ei uppoa täälläkään, damianon ääni niin omituinen.

Päässä soi tällä hetkellä baby said ja timezone. Tykkään lisäksi la fine, gasoline ja il dono della vita on mieluisia.

Muutama semmonen liian samantyylinen biisi joista ei oikee jälkeenpäin jää oikee minkäänlaista mieltä on read your diary, feel, ja own my mind..

Vierailija
19514/22098 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja on if not for you (oikeasti koskettava), Mark Chapman, Il dono della vita sekä baby said ja read your diary. Tuossa viimeisesä on mun mielestä hauska vitsaileva teksti. Feel ja don't wanna sleep on mielestäni liian samanlaisia ja sitä iänikuista bileteemaa joka toistaa liikaa itseään. Own my mind vähän parempi, nuo kaksi em. olisin jättänyt pois ja tilalle jotain erilaista

Kokonaisuudessaan kuitenkin hyvä levy, huomaa että heillä on todellista yritystä päästä "eteenpäin" mitä se sitten onkin, siis saada vielä laajempaa suosiota. Ehkä noista useampaa on ajateltu yökerhosoittoon. Salaa toivon jos ja kun ovat jo äänittäneet Teatro II:sen, laittaisivat sen joskus kuunneltavaksi ilman kummempia fanfaareja, vaikka tiedän ettei niin käy.

Vierailija
19515/22098 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että Kool Kids:n studio versio ei uppoa muhun, livenä tykkään siitä. 

Mua naurattaa tämä BBC:n toimittajan kuvaus: "In his drunken state, the singer gained what can only be described as a London accent, turning him into an Italianate version of Johnny Rotten."

Vierailija
19516/22098 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi baby said ilmeisesti on uponnut hyvin ihmisiin näin jonkun twiitin missä oli spotifyin soitot ja se oli noista uusista biiseistä kuunnelluin

Vierailija
19517/22098 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damon Baker vihjailee tänään insta tarinoissaan kuvausta Damianon kanssa, en ole tuon Bakerin fani erityisemmin mutta täytyy sanoa että odotan musta-valkoisia kuvia Damianosta 'kaljunsa' kanssa..

Vierailija
19518/22098 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toi baby said ilmeisesti on uponnut hyvin ihmisiin näin jonkun twiitin missä oli spotifyin soitot ja se oli noista uusista biiseistä kuunnelluin

Näkyy toimivan myös Suomessa, Gossip sijalla 38, Baby Said 67 ja Own My Mind sijalla 120. Kaiken kaikkiaan Suomen top200 listalla on tänään 9 biisiä levyltä.

Vierailija
19519/22098 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha joku halus silittää Damianon kaljua..

https://twitter.com/justaloudkid/status/1617235479228710913

Vierailija
19520/22098 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopean kuuntelun perusteella Baby Said nousee suosikiksi, koska se on helppo. Jotkut biisit tarvitsee enemmän aikaa. Itseä häiritsee kauheasti Mick Jagger -imitaatio Baby Said lopussa, sen olisi voinut jättää pois.