Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22098)

Vierailija
18661/22098 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuulkaas sillä tavalla, että reilun vuoden obsessoinnin jälkeen olen vihdoin päässyt yli tästä miehestä! Musa kiinnostaa edelleen ja kuviakin voin ihastella, mutta obsessio on hellittänyt.

Tosin olen saanut uuden pakkomielteen toisesta laulajasta ja bändistään, haha. He onneksi tuottavat ahkerasti promomateriaalia someen niin riittää seurattavaa. Måneskinin kanssa on ärsyttänyt pian viisuvoiton jälkeen alkanut PR-linja, joka on jotenkin niukka ja sekavakin.

Saako udella mikä bändi kyseessä 😊?

Helpompi kertoa kuvalla kuin sanoilla:

https://erdfrauchen.tumblr.com/post/690780175870328832/%C3%BCbrigens-de…

Uuu! Mulla kävi sama, jo reippaasti yli puoli vuotta sitten. Jotenkin meni vaan maku, tuli kyllästyminen eikä uusi musiikki (tuolloin oli vissiin tullut MammaMia ->blääh) ollut yhtään mun makuun. Sitten pikkuhiljaa menetin sydämeni toiselle bändille. (Ei sama kuin sulla)

Sopiiko udella että mikä bändi?

Blind channel. Suosittelen lämpimästi. Rakastan!

Kiva kun aktivoiduit kaikilla viidellä älylaitteellasi peukuttamaan tärkeiksi kokemiasi kommenttejasi, ellet sitten ole itse BC jäsenineen vierailemassa tässä keskustelussa. Tämä keskustelu käsittelee Måneskinia jäsenineen, jos unohtui ihan.

No voi anteeksi, syvimmät pahoitteluni että näin tökerösti tunkeuduin ketjuusi laittamaan kaksi viestiä joista toinen ei käsitellyt Måneskinia. Ja yhden yläpeukunkin laitoin, tietysti aivan väärin, kommentoijalle joka kertoi fanittavansa EC:ta. Nyt poistun takavasemmalle ja jätän teidät keskustelemaan oikeasta aiheesta ja peukuttamaan oikeita viestejä.

Vierailija
18662/22098 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi pettynyt festariperumiseen, en niinkään itse perumiseen vaan siihen että se hoidettiin tosi puolivillaisesti ja ihan viime tipassa. Jos ne haluaa tehdä Amerikasta päämarkkinan niin pinnan pitää kiiltää! Enkä voi ymmärtää että ne jättää Britannian niin huomiotta, kun kyseessä on kuitenkin historiallisesti merkittävä rockin kehto ja moni muunkin genren artisti on saanut sieltä kannuksensa Amerikkaan. Kiertuekeikkakin tiedossa ainoastaan Lontoossa, ei muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18663/22098 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olisin itsekin huonona, jos olisi pitkään vaalittu lippu konserttiin, ja sitten päättäisivät perua konsertin Jenkkilän takia. Ei epäilystäkään.

Mutta silti (ehkä siksi, että olen bändiläisiä liki 20 vuotta vanhempi) yritän pitää mielessä, miten nuoria he ovat ja miten hurjassa pyörityksessä. Voi ihan hyvin olla, että välillä heistäkin tuntuu, ettei mopo ole enää omissa käsissä ollenkaan, vaan jokin iso kasvoton levy-yhtiötaho sanelee asioita... Ja siinä mielessä ymmärrän myös hyvin halun pitää asioiden hoito mahdollisimman paljon lähipiirissä ja "kavereilla", vaikka sitten ammattitaidon kustannuksella.

Joten joo, jonkinlaista armollisuutta kai peräänkuuluttaisin. 

Vierailija
18664/22098 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olisin itsekin huonona, jos olisi pitkään vaalittu lippu konserttiin, ja sitten päättäisivät perua konsertin Jenkkilän takia. Ei epäilystäkään.

Mutta silti (ehkä siksi, että olen bändiläisiä liki 20 vuotta vanhempi) yritän pitää mielessä, miten nuoria he ovat ja miten hurjassa pyörityksessä. Voi ihan hyvin olla, että välillä heistäkin tuntuu, ettei mopo ole enää omissa käsissä ollenkaan, vaan jokin iso kasvoton levy-yhtiötaho sanelee asioita... Ja siinä mielessä ymmärrän myös hyvin halun pitää asioiden hoito mahdollisimman paljon lähipiirissä ja "kavereilla", vaikka sitten ammattitaidon kustannuksella.

joo ovat vielä nuoria sekä itse että bändikin joten virheistä oppii (toivottovasti)

täälläkin puhuivat juuri tuosta arista pomosta ja ei niin positiivisesti (vähän itsekin samoilla linjoilla vaikka tiedänkin että herra on aika 'iso boss' tuolla

https://vicsdeangelis.tumblr.com/post/692524889937231872/i-think-that-l…

täällä tumbrl:ssa oli mielenkiintoista puhetta niiden Ibizan reissusta

https://vicsdeangelis.tumblr.com/post/692529428317798400/that-vacation-…

joku oli kuulemma jopa 'valittanut niistä italian viranomaisille se kai rikkoo jotain markkinointilakeja tai jotain?

https://vicsdeangelis.tumblr.com/post/692532002187018240/i-know-people-…

Vierailija
18665/22098 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista. En kerta kaikkiaan ymmärrä, että miten eivät ole edes rahalla hankkineet osaavampaa väkeä hoitamaan näitä kuvioita. Myös meillä Suomessa kaupallinen yhteistyö täytyy aina ilmoittaa somessa selvästi. Ovat joo nuoria, mutta pitäisi olla varaa hankkia osaavampaa väkeä ympärille.

Vierailija
18666/22098 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo ovat vielä nuoria sekä itse että bändikin joten virheistä oppii (toivottovasti)

täälläkin puhuivat juuri tuosta arista pomosta ja ei niin positiivisesti (vähän itsekin samoilla linjoilla vaikka tiedänkin että herra on aika 'iso boss' tuolla

https://vicsdeangelis.tumblr.com/post/692524889937231872/i-think-that-l…

täällä tumbrl:ssa oli mielenkiintoista puhetta niiden Ibizan reissusta

https://vicsdeangelis.tumblr.com/post/692529428317798400/that-vacation-…

joku oli kuulemma jopa 'valittanut niistä italian viranomaisille se kai rikkoo jotain markkinointilakeja tai jotain?

https://vicsdeangelis.tumblr.com/post/692532002187018240/i-know-people-…

Onpas epämiellyttävän negatiivinen tumblr-tili. Pitääpä vältellä, huh.

Vierailija
18667/22098 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo Ibizan reissu oli mun mielestä outo , tavallaan se näyttäytyi niiden somessa vaan lomana ystävien kanssa mutta suurin osa noista 'ystävistä' oli sen korufirman tyyppejä. En tie oliko Damianonkin tarkoitus mennä sinne mutta koska Giorgia ei päässyt omien juttujensa takia niin jäi sen kanssa Roomaan (no Giorgia somessa työskentelevänä ainakin luulis tietävän nuo jutut). 

En sitten tiedä mikä tuossa lomassa joidenkin mielestä rikkoi jotain markkinointi/some sääntöjä.

Se että ne ei ole kertoneet että osallistuvat festarin sijaan VMA:hin (jos se nyt on syy) voi johtua siitä että ne ei saa sitä julkaista vaan se MTV. Joku tuolla twitterissä sanoi että vaikka tuolla on tuo äänestys niin oikeasti ne palkinnot päättäisi joku muu (kuulemma levy-yhtiöt maksaa jne.)

Vierailija
18668/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanin reissu alkaa nyt , mä odotan innolla Damianon insta-tarinoita sieltä koska Japani oli sen yksi lempikohteista

Vierailija
18669/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, ei ollut tarkoitus hämmentää ketjua aiemmalla kommentillani promolinjasta! Sain siitä hyvästä bänniäkin, apua. En ole mikään feikkifani - päinvastoin, olen seurannut Mån uraa jo viisujen 2021 alla ja olen ostanut liput Tallinnan-keikalle.

Negatiivinen purkaukseni kumpusi turhautumisesta siihen, että minusta bändi ei tunnu käyttävän täyttä potentiaaliaan ja he voisivat hyödyntää sosiaalista mediaa vielä enemmän, jos maailmanvalloitus on mielessä. Itse en mielellään seuraa muusikoiden henkilökohtaista elämää somessa vaan ns. backstage-materiaalia ja nimenomaan "taiteilijaroolia". Mutta meillä kaikilla on mieltymyksemme.

Seuraan kyllä mielellään Måneskinin uraa mutta bändin promolinja turhauttaa kuukaudesta toiseen. Uutta musiikkiakin odottelen kuumeisesti. Eikä bändi ole tietenkään velkaa meille faneille esim. niiden some-sisältöjen osalta. Mutta minä mielellään näkisin enemmän matskua kulissien takaa (ja olen vanhempaa polvea itsekin). Seuraan monia bändejä ja artisteja somessa koska musafanina kiinnostaa niin kovasti "making of"-tyyppinen materiaali ja muusikoiden vlogit.

En halua kuulostaa Twitter-trollilta, mutta kun oma vaikutelma bändistä oli alunperin sellainen, että ovat läheinen ja lahjakas kaveriporukka, niin se on kyllä karissut pian viisuvoiton jälkeen. Tietenkin nuoret ihmiset kasvavat koko ajan ja odottamaton menestys on pistänyt palikoita uusiksi. Damiano varsinkin on ilmeisesti kovin erilainen kuin muut bändiläiset, onhan hän vanhempi ja ns. kotihiiri vakiintuneessa suhteessa. Jotenkin sellainen hauskanpidon vaikutelma on hävinnyt johonkin mikä harmittaa itseäni. Kiva tietenkin, etteivät esite muuta kuin ovat.

Anteeksi vielä ajattelematon kommenttini ja kiva nähdä, että täällä on vielä paljon aktiivisia kirjoittajia! Itse seurailen tätä ketjua kun muutaman ahkeran päivittäjän kautta tulee tieto bändin tekemisistä paljon tehokkaammin kuin vaikka heidän virallisilta kanaviltaan. En sitten tiedä, onko tämä lopulta vain kulttuuriero, oma suomalainen luonteeni arvostaa järjestelmällistä tiedottamista.

Vierailija
18670/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kuulkaas sillä tavalla, että reilun vuoden obsessoinnin jälkeen olen vihdoin päässyt yli tästä miehestä! Musa kiinnostaa edelleen ja kuviakin voin ihastella, mutta obsessio on hellittänyt.

Tosin olen saanut uuden pakkomielteen toisesta laulajasta ja bändistään, haha. He onneksi tuottavat ahkerasti promomateriaalia someen niin riittää seurattavaa. Måneskinin kanssa on ärsyttänyt pian viisuvoiton jälkeen alkanut PR-linja, joka on jotenkin niukka ja sekavakin.

Saako udella mikä bändi kyseessä 😊?

Helpompi kertoa kuvalla kuin sanoilla:

https://erdfrauchen.tumblr.com/post/690780175870328832/%C3%BCbrigens-de…

Uuu! Mulla kävi sama, jo reippaasti yli puoli vuotta sitten. Jotenkin meni vaan maku, tuli kyllästyminen eikä uusi musiikki (tuolloin oli vissiin tullut MammaMia ->blääh) ollut yhtään mun makuun. Sitten pikkuhiljaa menetin sydämeni toiselle bändille. (Ei sama kuin sulla)

Sopiiko udella että mikä bändi?

Blind channel. Suosittelen lämpimästi. Rakastan!

Kiva kun aktivoiduit kaikilla viidellä älylaitteellasi peukuttamaan tärkeiksi kokemiasi kommenttejasi, ellet sitten ole itse BC jäsenineen vierailemassa tässä keskustelussa. Tämä keskustelu käsittelee Måneskinia jäsenineen, jos unohtui ihan.

No voi anteeksi, syvimmät pahoitteluni että näin tökerösti tunkeuduin ketjuusi laittamaan kaksi viestiä joista toinen ei käsitellyt Måneskinia. Ja yhden yläpeukunkin laitoin, tietysti aivan väärin, kommentoijalle joka kertoi fanittavansa EC:ta. Nyt poistun takavasemmalle ja jätän teidät keskustelemaan oikeasta aiheesta ja peukuttamaan oikeita viestejä.

Älä ihmeessä poistu minnekään. Minusta olisi hauska kuulla, millaista musiikkia muut ketjulaiset kuuntelevat, jos tulisi jotain uusia suosituksia. Kunhan ei täysin sivuraiteille lähdetän. Täällä on kuitenkin todistetusti hyvä maku kun Måneskin uppoaa. T. Se hämmentäjä 😁

Vierailija
18671/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin on kiva lukea eriäviäkin mielipiteitä. 

Jee Japani! Odotan mielenkiinnolla mitä ne tekee siellä, Japanissa on aina mielenkiintoisia tv-ohjelmia ollut mun muilla lempibändeillä. Keikkamateriaalia sieltä saa ilmeisesti niukasti muta odotankin enemmän sitä muuta matskua tuolta.

Ja mielenkiintoista myös se että mihin ne suuntaa tuolta Japanista?

Vierailija
18672/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo festivaali vahvisti sen mitä ollaan epäiltykin (ja tuo on mun mielestä aika v.tuilen kirjoitettu) että esiintyvät VMA:ssa

https://twitter.com/leivuoleilmare/status/1559172282525908996

Vierailija
18673/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo festivaali vahvisti sen mitä ollaan epäiltykin (ja tuo on mun mielestä aika v.tuilen kirjoitettu) että esiintyvät VMA:ssa

oh no.. tuo on paha, ensinnäkin festari kertoo ennen bändiä että esiintyvät awards-showssa ja voi olla vaikeaa vähän aikaan bändille pääsy britti-festareille. ellei sitten niistä tule niin suuri bändi että eivät voi olla kutsumatta.

Fanit twitterissäkin ovat sitä mieltä että ihan oikein bändille tuo.

Vierailija
18674/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä...

Alapeukkujenkin uhalla sanon, että tämä on iso moka ja melkoinen pyllistys brittifanien suuntaan. Näyttää todella ikävältä eikä siinä auta, vaikka kuinka olisi levy-yhtiön "syytä".

Jos se kävelee kuin ankka, vaakkuu kuin ankka...

Vierailija
18675/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä...

Alapeukkujenkin uhalla sanon, että tämä on iso moka ja melkoinen pyllistys brittifanien suuntaan. Näyttää todella ikävältä eikä siinä auta, vaikka kuinka olisi levy-yhtiön "syytä".

Jos se kävelee kuin ankka, vaakkuu kuin ankka...

onhan tuo todella paha virhe, toivottovasti ottavat opiksi. Siis onhan ne aika uusi bändi vielä kansainvälisillä markkinoilla joten virheitä tulee, saas nähdä miten tulevat reagoimaan tohon, pakko niiden on jotain sanoa/tehdä. Toivottovasti eivät jatkossa anna jenkkimanageritoimiston kävellä bändin yli koska olen aivan varma että ne ois mielummin esiintynyt tuolla festareilla.

Vierailija
18676/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jänskä ulostulo festareiltakin tuollainen. Vaikea kuvitella että joku Ruisrock tekisi tämän tyylisen ilmoituksen kun joku bändi peruuttaa tulonsa Suomeen (jälleen kerran). Toki ovat iso ja merkittävä festari, mutta bisnestähän tuo vain on, ei mitään henkilökohtaista.

Vierailija
18677/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV vahvisti että ne esittää Supermodelin VMA:ssa kiva et uusin biisi mutta silti todella huono päätös! Voin sanoa suoraan että ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
18678/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi maailman suurimmista rock-festareista vs. lähes tarpeettomaksi käynyt musiikkigaala.

Jaiks...

Vierailija
18679/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jänskä ulostulo festareiltakin tuollainen. Vaikea kuvitella että joku Ruisrock tekisi tämän tyylisen ilmoituksen kun joku bändi peruuttaa tulonsa Suomeen (jälleen kerran). Toki ovat iso ja merkittävä festari, mutta bisnestähän tuo vain on, ei mitään henkilökohtaista.

Onhan tuo nyt selvää v1ttuilua bändille ja mun mielestä ihan asiasta (vaikka fani olenkin). Festarin järjestäjät ovat varmasti saaneet paljon p@skaa niskaansa tämän peruuntumisen vuoksi ja eiköhän yksi jos toinenkin lipun ostanut ole vaatinut rahojaan takaisin.

Vierailija
18680/22098 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt selvää v1ttuilua bändille ja mun mielestä ihan asiasta (vaikka fani olenkin). Festarin järjestäjät ovat varmasti saaneet paljon p@skaa niskaansa tämän peruuntumisen vuoksi ja eiköhän yksi jos toinenkin lipun ostanut ole vaatinut rahojaan takaisin.

Nimenomaan varsinkin pari viikkoa ennen festaria. Ja joutuvatkuulemma maksamaan korvauksia tuolle festarille peruutuksesta ja twitterissä puhuivat myös että Måneskin/levy-yhtiö on todennäköisesti maksanut myös MTV:lle että saavat esiintyä, voi tulla kalliiksi niille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän